аллександр » 17 дек 2012, 20:53
п"ятиконтактний замок у мене один, він на водійській двері стоїть інші - прості двоконтактні! варіант з переполюсовкою перевірив з самого початку, там все в нормі (просто якщо переплутати + із - то замки теж працюють, але один закрває а другий відкриває)! Я вже писав, що проблема саме зі здвижкою, коли здвижка відкрита (контакти на стійці розімкнуті) остальні три замка працюють на ура, тільки підключається здвижка - все - повний хаос: на закриття замок здвижки реагує правильно, тобто закриває, а от уже відкрити не може, і через це блокується замок пасажира або водія, або по черзі, блокуються самі приводи в якомусь "середньому" положенні і вже навіть від руки підняти чи опустити тяжку досить важко, треба по черзі "занулити" білий та коричневий провід(ті що мають іти на сигналку). Пробував і інші замки відключати (ляду і пасажира) - все без толку.
Кінцевики тут також не причому, тому що блок ще не підключав, живлення на блок замків тимчасове (в ноги поставив запасний аккум і тицяю, тобто перевіряю роботу системи).
Я все таки думаю спробувати ту пружинку зняти, але чи буде тоді фіксація замка в крайніх положеннях (відкрито/закрито)......
Бо приводи в мене Convoy SCL-4, а вони не фіксуються в крайніх положеннях.