Страница 1 из 2

Чого рве патрубки на 1.6 Д.

СообщениеДобавлено: 08 ноя 2015, 20:50
Славіша
Може хто підкаже чого у мене рве патрубки. 2 рази порвало так-званого павука, раніше (десь 4 міс. тому) також замінював коротенький думав, що лопнув від старості.
Місяців 2 тому на обгоні загорілась лампочка рівня ОР, став подивився, а там свище тосол із так-званого "паука". До дотягнув, вкоротив патрубок (бо тріщина була зкраю).
На днях знову схожа ситуація - на обгоні на 5-й передачі на "шаленній" для Т3-го швидкості (десь 90 км за год.) стрілка показує закипання і моргає лампочка рівня. Відкрив мотор, а там...... парилка. В розширювальному бачкові також наполовину нагнало тосолу, тобто клапан зтравлювання ніби працює. Може він не встигає зтравлювати? Перед цим "інцидентом" замітив, що пічка то гріє, то через пару км. знову не гріє. Кришка бачка стояла з одним клапаном, за 120 грн. рік назад куплена.
Зараз поставив кришку із просверленим клапаном, а "павука" зточив із двох порваних. Я було вже подумав, що ГБЦ накрилась, але заводиться ОК, постійно з прицепом груженим ізжу, температура вроді в нормі. Хоча зараз панічно боюсь розганятись до тої "шаленної" для мого самохуда швидкості.

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

СообщениеДобавлено: 08 ноя 2015, 21:03
Самара
Самое простое, это клапан в крышке не стравливает давление избыточное.
Если с просверленной крышкой снова вдруг печка станет холодным резко дуть, то газы пошли в систему.
Проверить наличие вырывающихся газов можно если на крышку без клапана надеть шланг и опустить в будылку с антифризом. При прогретом моторе прогонять обороты и посмотреть идут ли сильные пузыри в бутылку.

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

СообщениеДобавлено: 08 ноя 2015, 21:35
кацык
схоже на гази, хоча з розповіді не зрозумів чи є на бусі другий бачок чи нема?
клапана ті з кришки одразу до бісової бабці клятою викруткою нахрен виковирюйте!!!!!!! :de_vil: :de_vil: :de_vil:
бачок основний завжди має бути повним, а другий до рівня.
якшо порвало прокладку ГБЦ то може гази не встигають виходити через кришку от і рве де найслабше місце.
налий повний бачок і подивись на холостих обертах чи йдуть бульбашки :uch_tiv:

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

СообщениеДобавлено: 08 ноя 2015, 21:44
Andriy_123
Перенесіть сюди, а то проблеми та симптоми схожі http://vw-bus.org.ua/forum/viewtopic.ph ... 6&start=60

Коли у мене гази в сисетемі були і кришка з клапаном, то теж порвало патрубок, що на пічку йшов, антифриз витік

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

СообщениеДобавлено: 08 ноя 2015, 21:48
Рыжий
похоже Игорь ты прав,что газы помогают рвать патрубки.лучше снимать башку и проверять башку. :JC_JC_goodpost:

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

СообщениеДобавлено: 09 ноя 2015, 09:06
Славіша
Добродію Ігору - бачок розширювальний стоїть на штатному місці (біля номерного знаку).
Ще забув сказати, що коли останній раз порвало патрубка то разом з тим і сильно деформувало! бачок заливання тосолу. Тобто тиск в системі нагнало норматєльний.
Мож хто скаже чи довго можна яздити із газами і кришкою із пробитим клапаном? Заводиться машинка файно без коптяви тому не сильно щось хочеться на "вскритіє" їхати.

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

СообщениеДобавлено: 09 ноя 2015, 10:35
Самара
Риск попасть на новую ГБЦ должен победить лень.
Прокладка' новые болты' шлифовка. На три дня делов.
Прокладку по результатам шлифовки подбирай.

Еще проще' снять отправить Новой поштой Кудрику' получить проверенную сделанную головку и поставить.
Ездить и радоваться .

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

СообщениеДобавлено: 09 ноя 2015, 10:42
kudrik
Я на "сторону" категорично нічого не роблю. Тільки, якщо сам встановлюю.

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

СообщениеДобавлено: 09 ноя 2015, 10:49
Самара
Там одной фрезеровки явно не достаточно будет..
Все можно обговорить Сергей..

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

СообщениеДобавлено: 09 ноя 2015, 11:23
vit
Andriy_123 писал(а):Перенесіть сюди, а то проблеми та симптоми схожі http://vw-bus.org.ua/forum/viewtopic.ph ... 6&start=60

:co_ol: :ya-za: :JC_JC_goodpost:

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

СообщениеДобавлено: 09 ноя 2015, 20:06
leopolis
Вихлопні гази в бачку мені колись шукали спеціальним газоаналізатором на одному в міру прадвінутому сервісі. По ідеї, це дуже точна діагностика, далі методом виключення. Спробуй десь біля себе пошукати, сервіс був пежотний фірмовий.

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

СообщениеДобавлено: 09 ноя 2015, 21:40
Славіша
Andriy_123 писал(а):Перенесіть сюди, а то проблеми та симптоми схожі viewtopic.php?f=166&t=11376&start=60

Коли у мене гази в сисетемі були і кришка з клапаном, то теж порвало патрубок, що на пічку йшов, антифриз витік

Анджей! Може ніц переносити не потрібно. Бо тамечки тема навкруги кришки з клапаном ходить, а тутечки бачу доходить до того дядька що ГБЦ прикручував.
1.Коли збирав я той двиг, то пригааааааадується мені , що коли я крутив болти (купляв нові фірмові) які кріплять ГБЦ, то один болт в кінці операції закручування, коли там потрібно по четверть оберта кожного пройти (в певній звісно послідовності), то один болт в мене дуже легко пішов. Я навіть подумав, що він або "хоче зламатись" або щось із різьбою в блокові. Так і оставив правда позначив нього фарбою.
2.Прокладку ГБЦ коли купляв, то замовив якусь польську ( в назві фірми по памяті здається є цифра 4), бо вона коштувала всього 80 грн (червень 2015), проти інших по 300-400грн. Хоча про ту фірму добродій Кудрік вроді схвально відизвався.

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

СообщениеДобавлено: 09 ноя 2015, 22:19
kudrik
То була розмова, про польську фірму 4max. Але в нас зараз такі коштують близько 260гр.

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

СообщениеДобавлено: 09 ноя 2015, 23:16
Славіша
Може хто продає, альбо порадить не міцно дрогого МАНОМЕТРИЧНОГО КЛЮЧА.

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

СообщениеДобавлено: 09 ноя 2015, 23:26
leopolis
Динамометричного?

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

СообщениеДобавлено: 10 ноя 2015, 00:21
Рыжий
Славіша писал(а):Може хто продає, альбо порадить не міцно дрогого МАНОМЕТРИЧНОГО КЛЮЧА.

У меня есть динамометрический ключ, но по моему его легче найти у собратьев на Волыне :hi_hi_hi: :JC_JC_goodpost:

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

СообщениеДобавлено: 10 ноя 2015, 18:32
Славіша
leopolis писал(а):Динамометричного?

То акцент у мене такий. Вибачаюсь.

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

СообщениеДобавлено: 10 ноя 2015, 19:06
kruslan6
Рыжий писал(а):
Славіша писал(а):Може хто продає, альбо порадить не міцно дрогого МАНОМЕТРИЧНОГО КЛЮЧА.

У меня есть динамометрический ключ, но по моему его легче найти у собратьев на Волыне :hi_hi_hi: :JC_JC_goodpost:

Є,але не продаю. ::yaz-yk:
В Романопроді спитай.

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

СообщениеДобавлено: 05 мар 2017, 23:46
Andriy_123
Вже багато сперечались про клапан/кришку.
Я їздив з клапаном і без, як не дивно, але з клапаном циркуляція чи щось інше, але охолоджується швидше.
Я не до того, зібрав ПОБУТОВИЙ стенд з бачка і армованої велокамери, для перевірки клапанів.
Лежало 2 кришки нова JP group 1114800100 і якась більш дорога написано Blay чи u (й) Germany ідентифікувати не зміг, куплена і поставлена роки 3 назад, на ній я проїхав 100км !!! , поки не пробило ГБЦ :nez-nayu: ;;-)))

По нормі в книзі вказано 0,9-1,1 БАР

Підключив до блоку живлення копмрессор, накачав до ~1,5-1,6 Атм, блок живлення не витягнув більше, жодна не відкрилась.
В реальних умовах не витримана температура 80-90 гр C, думаю теж впливає трохи.
При спробі розібрати кришку і вкоротити пружину, німецька була зламана і вибула з гри, але все ж таки жертва вартувала того, бо спосіб розборки знайдений.
Випробування були перенесені в гараж/бус, від АКБ.

При досягненні тиску 2,2Атм :sh_ok: клапан з хлопком відкрився і надалі зтравлював при 1,6-1,7 Атм.
Далі буде...

IMG_20170304_140559.jpg
IMG_20170304_140858.jpg

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

СообщениеДобавлено: 06 мар 2017, 08:03
leopolis
Одне зауваження - це точність китайського манометру. А на ньому весь експеримент побудований.

"як не дивно, але з клапаном циркуляція чи щось інше, але охолоджується швидше" - не дивно, так має бути.