Страница 1 из 1

Вспомогательный охлаждающий насос

СообщениеДобавлено: 03 окт 2016, 10:00
Олексій Кудряков
Всем привет!
Обнаружил отсутствие вспомогательного охлаждающего насоса. Чем можно заменить, может кто сталкивался и ставил себе подобный?

На этой схеме номер 34
autonovad.ua/index.html?id=cat&m=1&ml=43&my=579&pc=2&pg=178733

или вот на картинке из святой книги:

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

СообщениеДобавлено: 03 окт 2016, 10:16
Andriy_123
Я же вам написал несколько способов недопускать перегрев в конце движения, для той функции, которую он выполняет можно и без него обойтись. 107градусов это много, у кого он стоит, очень редко включается.

Некоторые ставят в качестве дополнительного для лучшей циркуляции и теплоотдачи печки, но у меня 2 печки и так отлично греют.
И третий вариант он нужен для автономного предпускогвого подогрева ОЖ (ебершпехер, вебасто), но то отдельная система.

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

СообщениеДобавлено: 03 окт 2016, 10:21
Олексій Кудряков
Нет Андрей. Я должен иметь такой насос. И кнопка будет стоять не только на карлосоне, но и на этот насос тоже. Кто закипал, тот знает:)

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

СообщениеДобавлено: 03 окт 2016, 10:25
Andriy_123
Я два раза кипел, насос не обязателен.

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

СообщениеДобавлено: 03 окт 2016, 15:38
leopolis
claytrgthunter писал(а):Всем привет!
Обнаружил отсутствие вспомогательного охлаждающего насоса. Чем можно заменить, может кто сталкивался и ставил себе подобный?


Насос потрібен - інакше його б не було. Андрій неправий - бо в автомобілі можна знайти багато "необов"язкових" пристроїв - реле свічок наприклад, чи клапан в пробці - без яких можна обійтись по великому рахунку, але це - на любителя.
107 градусів - це нормальна температура, при ній нічого не кипить, якщо система справна. Але якщо заглушити турбодизель відразу після "віджару" - рідина перестає циркулювати, і можливе локальне підняття температури рідини більше ніж може втримати клапан в пробці - і рідина забулькає. Щоб цього не ставалось, насос після глушіння включається - якщо це потрібно. Якщо клапана в пробці немає - то рідина закипає при нижчій температурі, тут уже звичайно штатний 107 градусів вимикач не спрацює.
Я колись ставив замість рідного електронасос від газелі - шумний, ненажерний і слабокачаючий, ці параметри в у даному випадку некритичні, гірше те що патрубки не підходили по діаметру, треба було якось викручуватись. Плюс він дуже швидко потік. Виявилось по ходу, що знайти нормальний насос не проблема - на фолькс-шротах бошовских насосів нємєряно, важливо не зациклюватись на Т3, любий підходящий по розміру-діаметру патрубків свою функцію виконає. Можливо тільки доведеться мудрувати з роз"ємом.

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

СообщениеДобавлено: 03 окт 2016, 15:59
gavrilov8
Я вже десь писав.Не уявляю собі свого буса без цього насоса.Причин декілька;1-накрилася помпа(було таке що лопасті на помпі зносились).2-обірвався ремень помпи(прихватило було помпу при -28).3-нічна стоянка на холостих оборотах!!!!!(на рибалці користуюсь постійно щоб гарно гріла печка-в салоні ташкент).Зрозумів що без нього не обійтись зразу в перші півроку як купив буса.Тоді насос купив на шроті від якоїсь моделі БМВ(ціна була 150гр),по діаметру патрубків підійшов без питань,врізав в обратку передньої пічки та розмістив під топливним фільтром на рівні картера движка.Працює по сьогоднішній день.Ще,до речі,дуже гарно допомагає в морозах коли відігріваю лобове скло.

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

СообщениеДобавлено: 03 окт 2016, 18:05
Andriy_123
gavrilov8 писал(а):Я вже десь писав.Не уявляю собі свого буса без цього насоса..


Це вже інша функція і інакша схема підключення в систему охолодження, влітку при такому підключенні (коли пічка перекрита) заводську функцію він не виконає.

У мене через сигналізацію підключений турботаймер, окрім того я не глушу двигун при підвищеній температурі, перед кінцем руху їду спокійно, відкриваю пічку (холодна ОР виганяється з довгої магістралі) - температура знижується. Ще можна вивести кнопку примусового включення вентилятора радіатора - і охолодити двигун до. Тим більше, що часто буває, що датчик радіатора спрацьовує в момент заглушення :-): А 107С то занадто. Термостат в 1,6TD на 80С.

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

СообщениеДобавлено: 07 окт 2016, 14:08
Andriy_123
Щоб не перегріватись поставте датчик JP GROUP 1194000900 Точка включения [°С] 1-ша 87/76 2-га 93/82. Частіше включається ніж штатний, але проблем з перегрівом не має.

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

СообщениеДобавлено: 07 окт 2016, 20:52
Найк
При покупке буса насос был,но не рабочий и наверно очень давно. Другой не стал покупать,но поставил лампочку на панель и подключил её на контакты насоса (При срабатывании датчика должна загораться лампочка.
За два года не загорелась ни разу.

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

СообщениеДобавлено: 09 окт 2016, 09:59
Олексій Кудряков
Найк писал(а):При покупке буса насос был,но не рабочий и наверно очень давно.
За два года не загорелась ни разу.

Он должен включаться каждое включение двигателя на недолго, тут вероятно что то с проводкой

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

СообщениеДобавлено: 09 окт 2016, 10:22
kudrik
claytrgthunter писал(а):....Он должен включаться каждое включение двигателя...


Это так на Т-3 должно быть. У Найк Т-4, там другая схема.

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

СообщениеДобавлено: 09 окт 2016, 11:38
leopolis
Нашим машинкам по 30 років. Ми не знаємо, хто на них їздив, і як. При наших дорогах, паливі, мастилах і загальній технічній культурі - рік життя в Україні, принаймі в 90-х, можна рахувати за два... Про ремонти - і думати страшно, хто і що там міг начудити. Від проблем з авто нікуди не дітись... "у вас на стройке несчастные случаи были? -Нет?- Будут"
І тут є два підходи. Перший - це Гаражна Технічна Творчість. Не гріє - додати електробензонасос. Далі не гріє - додати другий, на обратці. Гріється - просвердлити клапан. Гріється далі - просвердлити більшим діаметром. Завоздушується - підняти бачок вище голови, підливати на ходу, поміняти шланги місцями... Основне гасло Гаражної Творчості - "Ну що ти хочеш, машині вже 30 років!" Тут і датчики з іншими порогами, і термостати.
Другий варіант - чомусь він рідко зустрічається - це все-таки привести машину до порядку згідно критеріїв виробника. Автомобіль ніколи не стане новим - але він завжди може бути з продуктивною помпою, прохідними магістралями і ефективними теплообмінниками. В далекому 1979-му році в Німеччині були автобани (вже років сорок) - і на них ніколи не було обмеження швидкості, жар скільки хочеш. І жарили, і не грілись ніколи, нам же до тих режимів - ще дуже і дуже далеко. А потім ці машинки приїхали в наші колгоспи, і почалось... асліная мача замість палива, тумблєр замість реле і кукурудзяний качан замість клапана в бачку - і чомусь гріється сабака, ну німці там і начудили, два бачка поставили...

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

СообщениеДобавлено: 10 окт 2016, 09:05
Олексій Кудряков
ІМХО функція поганяти ОЖ дуже корисна для гарячого двига після того як робота закінчена. Робота вхолосту знизить температуру, але циркуляція ОЖ після зупинки - це відмінна ідея, закладена виробником.

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

СообщениеДобавлено: 10 окт 2016, 16:34
Ura FOX
[quote="leopolis"]Нашим машинкам по 30 років. Ми не знаємо, хто на них їздив, і як. При наших дорогах, паливі, мастилах і загальній технічній культурі - рік життя в Україні, принаймі в 90-х, можна рахувати за два... Про ремонти - і думати страшно, хто і що там міг начудити. Від проблем з авто нікуди не дітись... "у вас на стройке несчастные случаи были? -Нет?- Будут"
І тут є два підходи. Перший - це Гаражна Технічна Творчість. Не гріє - додати електробензонасос. Далі не гріє - додати другий, на обратці. Гріється - просвердлити клапан. Гріється далі - просвердлити більшим діаметром. Завоздушується - підняти бачок вище голови, підливати на ходу, поміняти шланги місцями... Основне гасло Гаражної Творчості - "Ну що ти хочеш, машині вже 30 років!" Тут і датчики з іншими порогами, і термостати.
Другий варіант - чомусь він рідко зустрічається - це все-таки привести машину до порядку згідно критеріїв виробника. Автомобіль ніколи не стане новим - але він завжди може бути з продуктивною помпою, прохідними магістралями і ефективними теплообмінниками. В далекому 1979-му році в Німеччині були автобани (вже років сорок) - і на них ніколи не було обмеження швидкості, жар скільки хочеш. І жарили, і не грілись ніколи, нам же до тих режимів - ще дуже і дуже далеко. А потім ці машинки приїхали в наші колгоспи, і почалось... асліная мача замість палива, тумблєр замість реле і кукурудзяний качан замість клапана в бачку - і чомусь гріється сабака, ну німці там і начудили, два бачка поставили...


:JC_JC_goodpost: :bra_vo:

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

СообщениеДобавлено: 10 окт 2016, 21:35
Zogras
leopolis писал(а):Другий варіант - чомусь він рідко зустрічається - це все-таки привести машину до порядку згідно критеріїв виробника....

Дело говорите. Как мне надоело находить следы творчества отечественных кулибиных. Я уже третий год их устроняю...
На счет дополнительной помпы, то концерн и по сей день использует такую схему на турбомоторах и бензиновых в том числе. Она действительно себя оправдывает в частности для охлаждения турбины.
Относительно перегрева замечу, что если вам пришлось ставить тумблер на вентилятор - значит причину перегрева вы не нашли и закончится это пробитой прокладкой - это всего лишь вопрос времени. Причин может быть миллион ибо наши соотечественники жутко талантливы.

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

СообщениеДобавлено: 11 окт 2016, 10:34
RAMZES
Те що наші талановиті це факт, а от що мало освічені це другий факт. Насос повинен бути однозначно, але повинен бути правильно підключений до системи, як в електричному так і у розводці потрубків сенсі. Схем підключення небагато, а точніше дві, так само як і два варіанти підключення патрубків. Відрізняється тільки схема підключення з пізніших моделей ТДІ, починаючи з Пасату Б-5. Але щоб його хоч трохи нагріти, то переходимо до старої схеми як на наших Т-3....

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

СообщениеДобавлено: 11 окт 2016, 11:02
Самара
Роман, а на бензиновых 1,8 и 2,0 моторах рядных доп помпа в бусе так же необходима ?
Ни в одном у меня нет, но почитав тут, задумался ...