кулибин писал(а):После клем на первом блоке предохранителей 14,3В.Клемы в норме.Забыл сказать проеще один прикол.После того как появилась напруга неизвестно откуда на ходу начала писчать и мигать лампа АБС в месте с аврийной тормозной лампой. А вот буквально только что при резком вынужденном торможении вновь запищала АБСка и отключился магнитофон .Как-будто была временная потеря напруги?
evrobus писал(а):А все знают на какой єто машине?
Славіша писал(а):Да хай навіть мотоцикл із магнітолою, закон Ома ніхто не відмінить.
pkerb писал(а):При виключеному запаленні почали пропадати цифри годинника і пробігу, коли машину завів ціфри появились. підскажіть що то означає, я думаю що там напевно має бути батарейка, як наприклад в компютерному блоці, яку потрібно замінити що то щось інше. І ще постійно світить лампочка заміни колодок, колодки в нормі.
Славіша писал(а):pkerb писал(а): я думаю що там напевно має бути батарейка, як наприклад в компютерному блоці, яку потрібно замінити що то щось інше.
Славіша писал(а):pkerb писал(а):
Лампочка колодок почала "плясати" разом із приборкою чи раніше?
pkerb писал(а):При виключеному запаленні почали пропадати цифри годинника і пробігу, коли машину завів ціфри появились. підскажіть що то означає, я думаю що там напевно має бути батарейка, як наприклад в компютерному блоці, яку потрібно замінити що то щось інше. І ще постійно світить лампочка заміни колодок, колодки в нормі.
pkerb писал(а):Справа в тому, що не цілі циферки пропадають, а їх окремі елементи (сегменти), подібно до того, як наприклад в годиннику , калькуляторі і т.п. при розряджених елементах живлення, а за рахунок чого тоді при знятому акумуляторі не збивається параметри пробігу?
Вернуться в Электрика и электроника
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2