Модераторы: Чивас, stas, Мановар
Мановар писал(а):сьогодні вчився на своїх форсунках, все пройшло вроді вдало
шайб регуліровочних не потрібно було, всі 5 штук виставив в районі 138-140Бар, при номиіналі 135.
результату по динаміці не відчув (старі розпилювачі були живі), пропало троїння при запуску, розхід треба дивитись, надіюсьдо 8 впаде хоча б
все робив як тут описано http://dizelist.ru/index.php/poleznye-stati/52-texnologiya-remonta-forsunok-zamena-raspylitelej-
Мановар писал(а):на 2,4 при зборці форсунки, частини її скручуються із зусиллям 70 - 90НМ
на кожній форсунці є вибитий код типу KCA .. S .., за цим кодом і вибираємо зусилля для динамометр. ключа (таблиця 4 пости вище)
garmas писал(а):Хвилююсь після викручування форсунок ніяких шайб проставочних не треба міняти?
garmas писал(а):Є сенс перевірити свічі накалу?
Як? Амперметра не маю
Мановар писал(а):garmas писал(а):Хвилююсь після викручування форсунок ніяких шайб проставочних не треба міняти?
звичайно треба, вони одноразові....garmas писал(а):Є сенс перевірити свічі накалу?
Як? Амперметра не маю
викрути форси і ввімкни свічі накалу - все побачиш і все стане ясно...
короче не сци
Вернуться в Инструменты и приспособления
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2