Модераторы: Чивас, stas, Мановар
leshiy_40 писал(а):А це вже кому як подобається. (тільки, зимові шини літом - трохи не правильно)
Сержо писал(а):я купил специально для эксперимента передние б/у легковые - тыщ 5 проехал средние удары выдерживают хорошо, а вот изнашиваются быстро, но равномерно!
Зато мягче НАМНОГО!
stas писал(а):leshiy_40 писал(а):А це вже кому як подобається. (тільки, зимові шини літом - трохи не правильно)
Олександр t4. писал(а):Юра1212
ставить ширшу на 1.9, на мою думку краще не нада
Олександр t4. писал(а):Юра1212Romanoproddi писал(а):Юра1212
краще перід 195 а на зад 205
garmas-vitaliy писал(а):якщо грузи будуть возитись- Ц-шку
якщо просто кататись - БУ комплект легкової 205/65 і 2.8 атмосфери
імхо з резиною бавитись!
stas писал(а):Якщо маєш змогу - то також гадаю 195 на перед.
crayfish писал(а):При різних шинах на осях, руйнується баланс гальмівних сил та керованості, від того можуть бути негативні наслідки, особливо коли поверхня має знижений коефіцієнт зчеплення (дощ, чи просто бруд на дорозі), крім того, при ширшій резині з переду буде і більший опір коченню - від того розхід пального може зрости на 3-5%, швидкість - навпаки може зменшитись. Я би рекомендував ставити усю резину (всі 4 колеса) однакові. Бажано дотримуватись рекомендацій заводу-виробника авто, щодо вибору розміру шини. Особливо слідкуйте за тиском у шинах, і ставте на Т4 виключно С-шку (легковантажні). Не дай Боже комусь із нас відчути, як лопається шина на ходу - це смертельно небезпечно. Особливо влітку - зверніть увагу, що у фурах колеса вистрілюють зазвичай влітку. Це через це, що влітку при високих температурах асфальту і повітря шина зношується інтенсивніше і працює у більш екстремальних температурах + до того навантаження. Тому із шинами не ризикуйте - життя у нас одне. Шини - це єдиний елемент, який передає реакції авто до дороги - це точка опори і вона дуже важлива.
Вернуться в Шины, диски и колеса
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3