Мались деякі проблеми з підсилювачем на бусіку нашого колеги, вирішили замінить.
Ось що вийшло:
Ну про то шо треба двигун заглушить, колеса підстрахувать колодками, виключить акамулятор ......і тд і тп, писать не буду бо про це пише кожен маломайський буквар :D
Відєднуемо клемки, тільки обережно.
Зніміть обережно вакуумну трубку. Потім головкою на "13" відкрутіть головний циліндр від підсилювача.
Тепер переходим у салон, а саме піп крісло водія до педалей. Знімаємо м"які декоративні чохлики (якщо є, на фото один видно).
Тепер беремо переноску, головку на "13", вороточок, плоску відвертку,і "нагло" ниряємо до педалей. Відкручюємо чотири гайки на "13" кріплення вакуумного підсилювача до кузова. Від"єднуємо шток підсилювача від педалі. Так як загубив фотку з процесом від"єднання штоку поясню на буквах. Шток до педалі приєднаний пальцем з защєлкою на кінці, фіксатор обережно щоб не улитів зніміть за допомогою відвертки (на фоткі видно шток та місце кріплення
Зверніть увагу, на фото видно де і як розташовані так звані "жабки" гальмівної педалі. Чорна на стопи, синя на круіз (поправте якшо шо не так).
Тепер переходим до під капот, ОБЕРЕЖНО від"єднуемо головний циліндр від підсилювача і виймаєм підсилювач. Гальмівні трубки будутьвам дуже заважать, тим паче на авто з АБС. Проявіть смікалку і нічого не поламайте!!!
Ось він!
Збирайте у зворотньому порядку. Зверніть увагу що між головним циліндром і підсилювачем стоїть резинка, якшо нема нової то підберіть, також резинка стоїть і зі сторони кузова (її видно на фото), то якшо нема нової ставтетстару. Гайки зажимайте від руки, гальма качать не треба. Якщо не виходить зняти підсилювач із-за гальмівних трубок. не лініться відєднайте трубки. заодно і рідину гальмівну змініть, на заміну треба 1л.
Начебто все. Успіхів Вам! на останок скажу що ми за таку роботу берем 200грн, без прокачки гальмів.
з повагою :)