Страница 12 из 16

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 16 окт 2012, 18:54
Анка(от Рыжего)
crayfish писал(а):На безлад не звертайте уваги, зазвичай, все акуратніше виглядає...

А з фанєрками дійсно - краще!

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 17 окт 2012, 09:42
garmas
crayfish
Я б ще люк забабахкав зверху.... То так файно, світло... :jn_pu_sk:

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 17 окт 2012, 11:48
crayfish
garmas-vitaliy писал(а):crayfish
Я б ще люк забабахкав зверху.... То так файно, світло... :jn_pu_sk:

Митниця цього не зрозуміє...
Я вже питався про люки.

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 03 дек 2012, 23:51
Мановар
чим закінчилась історія з дальнобоєм?

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 04 дек 2012, 15:17
vit
Мановар писал(а):чим закінчилась історія з дальнобоєм?

продолжение следует...

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 04 дек 2012, 16:12
Romanoproddi
vit писал(а):
Мановар писал(а):чим закінчилась історія з дальнобоєм?

продолжение следует...

домкрат позичити? чи свій маєте?

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 08 дек 2012, 22:32
crayfish
Наразі історія триває - капот пошпаклювали, пошкурили, скоро будуть фарбувати, сам "віновнік торжества" поїхав в рейс у Польщу обіцяв привезти нову пластмаску взамін потрощеної...

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 08 дек 2012, 22:49
mijki
Світло круть !
Площі море , справді ніби кімната для проживання ! :-ok-:

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 10 дек 2012, 01:46
Чивас
Romanoproddi писал(а):
vit писал(а):
Мановар писал(а):чим закінчилась історія з дальнобоєм?

продолжение следует...

домкрат позичити? чи свій маєте?

В городе масса строек :-) там домкрат не нужен :-) найдутся другие аргументы :-):

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 14 дек 2012, 22:55
crayfish
Забрав капот з пофарбування - зробили непогано, чекаю того шофера з рейсу, він обіцяв привезти пластикову деталь (взамін поламаної).

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 14 дек 2012, 22:56
Romanoproddi
crayfish
а ти що не катаєшся в рейси?

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 14 дек 2012, 22:58
crayfish
Батько в лікарні, бус був на ремонті, в рейс поїду, як батька полікують, а це ще буде не скоро...

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 26 дек 2012, 01:04
дим-димыч
crayfish
Доброго времени суток,
У меня вопрос такого порядка;
1, проблемы по двигателю и ходовой ,
2, сколько обходится обслуживание на 1 км.,
3, грузоподъемность реальная и по документам,
4,есть ли у этой модели задняя спарка и их грузоподъемность
5, и есть ли такие авто будки реф(+10,-10) с длинной будки 4,2м.( спарка ) и какая у них грузоподъемность
И как по вашему мнению -авто достойное своих денег

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 26 дек 2012, 01:16
дим-димыч
и это реальная грузоподъемность его?
http://www.gruzovik.com/_TRU_auto_997165_Gruzovik_Refrizherator_Volkswagen_Crafter_50_2_5_TDI.html,
я чуть-чуть разобрался , это 50ка - значит полная масса 5 тонн.а интересно сколько снаряжённая масса ?

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 26 дек 2012, 01:52
crayfish
Почну відповідати з кінця.
На даному вами посиланні, вказаний реф на так званому 5-ти тонному шассі, тобто, шассі з надстройкою важать 2,5 тони, (шассі з довгою базою і на спарці), маса вантажу до 5 т., повна маса авто (споряджена маса авто + вантаж) = 7,5 тон. Вантажопідйомність бусів (легкий комерційний транспорт), понад 5 тон немає, все що має більшу масу - вантажівки (відповідно ставки подвтків, плати за дороги, вимоги до водіїв - жорсткіші).
По моєму авто:
1. З двигуном і ходовкою проблем немаю (свіже авто, вчасне та якісне обслуговування). За рік експлуатації (70% пального і дороги - Європа, 30% - Україна) було замінено, (поза регламентом), клапан EGR - далась взнаки наша соляра, + це слабе місце усіх авто із цією системою (EGR, DPF, класифікація чистоти "вихлопу" - EURO-4); ходова - тільки втулки переднього стабілізатора. Ось цікава стаття про цей фільтр: http://www.tdiservice.ru/technology/dpf/
2. Масло і фільтри міняю сам, купую у нас, на сервіс їду лише коли, щось стається в дорозі (один раз в Польщі - власне там міняли клапан EGR, бо на нашому сервісі його тре було чекати тиждень), один раз у нас (власне втулки і міняли, бо теж в рейсі застукало). По грошах - заміна мвсла + фільтри 1600 грн на 20 000 км, клапан EGR - 1700 злотих (діагностика, робота, з.ч.), втулки біля 400 грн (з.ч.+ робота). Це всі витрати по ремонту за рік (пройшов за той час майже 80 000 км.), решта витрат на ремонт (перебрав передні гальма) - моя ініціатива, авто куплене після року стоянки (рік на ньому ніхто не їздив), от направляючі і позакисали, впринципі можна було-б і так їздити, але чи на довго?
3. Вантажопідємність саме мого авто - по факту 1000 кг (1т.) по документах - 1300 кг (ДАІ написали у тех.паспорті меншу споряджену масу авто). Є варіанти вантажопідємності від 750 кг і до 5000 кг, 3 варіанти колісної бази, 4 варіанти довжини (кузов фургон, а є ще й шассі - там теж купа модифікацій), 3 висоти кузова, 4 двигуни, 4 види задніх мостів... Варіантів дуууже багато. Я вожу не важкі вантажі і мені цього вистачає, не перевантажую.
4. Спарені колеса йдуть на модифікації повною масою від 3,5 тон., є ще варіант повною масою 4т, але там шини SuperSingle (285/65/16 проти 235/65/16 в стандарті), спарені шини - це 205/75/16.
5. Рефи є повноцінні, вантажопідйомність - у межах повної маси, точніше треба питати в дилера, але на власні очі бачив і 3 (три!) вісні рефи Мерседес Спринтер (правда в Німеччині).

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 26 дек 2012, 21:25
дим-димыч
Дуже дякую за детальну вїтповїдь. :uch_tiv: :uch_tiv: :uch_tiv:

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 11 мар 2013, 23:41
crayfish
Поїхав до офіціалів замінити помпу і ремінь ГРМ :de_vil:
Поміняли, бля. Чуть мотор не вгробили. Випав болт від помпи і попав під привід ГРМ на колінвалі - результат - заміна маслонасосу (бо болт, що випав потрощив сальник колінвалу і корпус маслонасосу), і щоб його поміняти требе бело знімати коробку, піддон.
Зробили все добре і грошей не взяли (тільки за ГРМ платив), але втрачених нервів ніхто не поверне.
Майстер доволі нормальний чоловік, його видно біс попутав...
Коли я вернувся на сервіс і за мною струмінь масла лився, то той майстер на моїх очах сивіти почав... Весь ремонт за його гроші, хоч це радує.

знатний динамометричний ключ
Изображение

мій коробас
Изображение

насос масла - справа мій зіпсутий.
Изображение

тут і так все видно...
Изображение

справний насос і сальник
Изображение

двомасовий маховик
Изображение

піддон з "люмінію"
Изображение

знята коробка, від на мотор
Изображение

вид знизу
Изображение

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 11 мар 2013, 23:59
stas
і катай потім до офіціалів...

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 12 мар 2013, 00:18
crayfish
:-( ага...

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 12 мар 2013, 11:08
vitalijjj
figase