Страница 5 из 9

Re: Мой белый Дракон Т3

СообщениеДобавлено: 19 дек 2015, 23:22
Vagonettka
Заметил вот такую хрень ,из под датчика тормозов сочится соляра ,резьба конусная там ,но что то пропускает ,может фум ленты подмотать?

Re: Мой белый Дракон Т3

СообщениеДобавлено: 19 дек 2015, 23:48
leopolis
Vagonettka писал(а):из под датчика тормозов сочится соляра


???

Re: Мой белый Дракон Т3

СообщениеДобавлено: 20 дек 2015, 00:18
Vagonettka
leopolis писал(а):
Vagonettka писал(а):из под датчика тормозов сочится соляра


???

под приборкой , типа жабки , на главном тормозном

Re: Мой белый Дракон Т3

СообщениеДобавлено: 20 дек 2015, 00:55
кацык
так не соляра, а тормозуха наверное? :du_ma_et:
резьба вроде бы там обычная, попробуй подмотай :uch_tiv:

Re: Мой белый Дракон Т3

СообщениеДобавлено: 20 дек 2015, 01:59
Vagonettka
Точно тормозуха ,все соляра мерещится

Re: Мой белый Дракон Т3

СообщениеДобавлено: 25 дек 2015, 19:03
Vagonettka
Прислали с Сум блок загильзованный ,промерил коленвал ,он в допуске на шатунных износ 2 сотки ,пришли запчасти с автомагазинов,завтра начну собирать блок .Наделаю фоток .

Re: Мой белый Дракон Т3

СообщениеДобавлено: 26 дек 2015, 23:17
Vagonettka
Начал собирать блок.

Re: Мой белый Дракон Т3

СообщениеДобавлено: 27 дек 2015, 10:15
leopolis
Гільзовка під старі поршня?
Якщо поршень зносив циліндр-блок під ремонт - а це півмлн тяжкого життя як пити дати, то хіба може він залишитись здоровим - чисто теоретично?
Нехай фольсксовский чавун - пористе гівно, і Конотопська Гільза його облагородить. Але старі змучені поршня від того-ж фолькса бракороба? Якщо ти противник розточеного циліндра під новий поршень бо гільза при ремонті теоретично краще, тут ще якось можна погодитись (хоч це більше залежить не від теорії а від того що вчора пив гільзувальщик). Але старі поршня... геометрія, розбитість канавок - я б навіть не міряв, бо хіба бувають чудеса?

Хоча звичайно, все залежить від задачі, яку ти ставиш перед ремонтом.

Re: Мой белый Дракон Т3

СообщениеДобавлено: 27 дек 2015, 10:45
Vagonettka
leopolis писал(а):Гільзовка під старі поршня?
Якщо поршень зносив циліндр-блок під ремонт - а це півмлн тяжкого життя як пити дати, то хіба може він залишитись здоровим - чисто теоретично?
Нехай фольсксовский чавун - пористе гівно, і Конотопська Гільза його облагородить. Але старі змучені поршня від того-ж фолькса бракороба? Якщо ти противник розточеного циліндра під новий поршень бо гільза при ремонті теоретично краще, тут ще якось можна погодитись (хоч це більше залежить не від теорії а від того що вчора пив гільзувальщик). Але старі поршня... геометрія, розбитість канавок - я б навіть не міряв, бо хіба бувають чудеса?

Хоча звичайно, все залежить від задачі, яку ти ставиш перед ремонтом.


Меряются поршня ,в канавках под кольца - норма,по поршням 3 сотки износа,в пальцах все гуд.Да и Конотопская гильза его не просто облагородит ,она ему даст 2 жизнь.А фольксовский чугун гамно - это правильно,вылитый в песок,а гильза Конотопская - высококачественный легированный чугун,вылитая центробежным литьем.Станки с америки 2013 года выпуска,очередь неделя - и это зимой.И еще поршень не может сносить цилиндр ,цилиндр изнашивают стальные кольца ,сталь по чугуну - вот износ.

Re: Мой белый Дракон Т3

СообщениеДобавлено: 27 дек 2015, 11:28
leopolis
Поршень в зношеному циліндрі болтається і йому теж дістається, кільце розбиває канавку нерівномірно, вона стає не-прямокутна - щуп не дасть повної картини, нове кільце в старій канавці буде гуляти, це навскид.
Гільзу теж під поршень підганяють і хонінгують? Нагадай, скільки це коштує.
Звичайно, що такі речі при умові правильної посадки гільзи виглядають привабливими, це краще ніж просто нові кільця, але гірше, ніж плюс нові пошня :-):

Re: Мой белый Дракон Т3

СообщениеДобавлено: 27 дек 2015, 15:49
leshiy_40
leopolis писал(а):ніж плюс нові пошня


Я проходив подібне іще у 2008 році, заодно і головку робив із усіма новими клапанами і направляючими, да майже все(вкладиші, сальники, кільцяі-прокладки), а лоп колінвал.
Цього разу пішов іншим шляхом, купив БУ мотора( 1Y перевіреного) ось вживляю, справа на фініші. Був дим. (віддав 600 йоврів, але замінені масло, фільтра, паси, пробіг 190тисч.)
Якщо із турбіною, то можливо можна погратися, а простий 1.6Д це вже не актуально.
Хазяїн - барин.
Записуйте витрати, подивимось.

Re: Мой белый Дракон Т3

СообщениеДобавлено: 27 дек 2015, 21:42
leopolis
190 - це фантазія, бо може бути а може і не бути. Хіба що сам купував авто в салоні або брат.
В мене одні знайомі бізнесмени привезли з Пл уазік з мерсовським дизелем ще з тих початку 80-х "вічних", польську переробку, собі на ферму. Так потім до мотора - один донор, другий, третій, у них нема проблем з грошима, але... Все має початок і кінець - так само і мільйон тих мерсів донорів непомітно закінчився, залишилось сміття. Зробили ремонт силами своїх механіків - і забули, тарахтить дизельок вже кілька років. У той же час для 1,3 двигуна фіата добло ті-ж люди знайшли живого донора без проблем - машина випускається зараз величезними тиражами, їх битих по європі нємєряно - і шанси знайти 190 пробігу напевно разів у 100 більші ніж до старого фолькса чи мерса, треба бути реалістом.
Покоління "простих" турбо чи ТДІ - це вже минуле. І пошук живого донора для нього - набагато складніша процедура ніж 5 років тому. Тут передбачуваний результат дасть або кваліфікований ремонт, або перехід на нову генерацію ТДІ.

Re: Мой белый Дракон Т3

СообщениеДобавлено: 27 дек 2015, 22:29
leshiy_40
leopolis писал(а):190 - це фантазія, бо може бути а може і не бути.


Це свої везли для своїх, а тим не сподобалося. Поїздили пару місяців і зняли назад.(перед тим помінявши фільтри, масла, паси) По виду не митий і не засраний, все в міру, як і має бути на ці роки.
Ставив і знімав мій сусід, у нього майстерня. Не вірити причин немає.(хіба, треба було іще торгуватися, мабуть)
Поїзджу подивлюся.

Re: Мой белый Дракон Т3

СообщениеДобавлено: 28 дек 2015, 00:25
Vagonettka
leopolis писал(а):Гільзу теж під поршень підганяють і хонінгують? Нагадай, скільки це коштує.

Да совершенно верно ,гильзу подгоняют под поршень.340 грн гильза ,960грн работа + 175 грн шлифовка поверхности.
Не было б турбины никто его не гильзовал бы , я гильзовал простой жп, был у меня и 1игрек у жены , я ей ставил афн-тоже гильзовал, гильзовал я и 1 игрек и аазет.Почему решил этот гильзонуть ,так вот голова деланная на этом моторе ,турбина масло не кидает ,коленвал в заводских размерах,ремень грм 10 тык прошел,помпа новая,распылители менялись.А любой мотор купил и кот в мешке ,все за полмиллиона пробега,один хрен делать.

Re: Мой белый Дракон Т3

СообщениеДобавлено: 28 дек 2015, 01:32
leshiy_40
Vagonettka писал(а):,все за полмиллиона пробега,один хрен делать


Ну за пів люмона з пробігом і я не позаривбися.
Хоча матор матору рознь, може і з пів люмона жодити, а може гільзований і 50 тисч не відкатати. Все залежить від попередніх рук. Власне, у мене перший в хлам убитий був, була дира в сапуні, пиляку тудою він їв на повну. А хлопці кольца міняли по пару разів на рік і мотордоктором кормили, поки не зарізали геть. Питав, а що мішало обмити подивитися на причину, відповідь мене вразила - мотора миють як свиню, після того коли зарізали.
Ось така історія із життя.
Удачі Вам у ваших починаннях. :uch_tiv:

Re: Мой белый Дракон Т3

СообщениеДобавлено: 02 фев 2016, 21:33
Vagonettka
Загнал бусика в теплый гараж ,и начал варить.Но так как на нем нет живого места ,то варить придется долго.

Re: Мой белый Дракон Т3

СообщениеДобавлено: 02 фев 2016, 22:07
leshiy_40
Vagonettka

-фото в студію... :uch_tiv:

Re: Мой белый Дракон Т3

СообщениеДобавлено: 02 фев 2016, 23:31
lexussiemess
Я скажу що робити старі мотори не вигідно простіше привезти вже мотор з польщі тут поміняти розходніки і буде ласточка а також вже потужніший поставити і все про все обійдеться десь 700-800 дол і мотор любий 1.6-1.9 тд і вже з кап ремонтом

Re: Мой белый Дракон Т3

СообщениеДобавлено: 03 фев 2016, 00:04
Б.А.Р
leopolis писал(а):Покоління "простих" турбо чи ТДІ - це вже минуле. І пошук живого донора для нього - набагато складніша процедура ніж 5 років тому. Тут передбачуваний результат дасть або кваліфікований ремонт, або перехід на нову генерацію ТДІ.


Правильна мисля .
Буду вдячний за інформацію на "нову генерацію ТДІ " :uch_tiv:

Прошу вибачення що пишу не по темі. :smu:sche_nie: :uch_tiv:

Re: Мой белый Дракон Т3

СообщениеДобавлено: 03 фев 2016, 01:50
Vagonettka
leshiy_40 писал(а):Vagonettka

-фото в студію... :uch_tiv:

Завтра выложу ,фотик на зарядку поставил .