Страница 1 из 1

Volkswagen Transporter Dino

СообщениеДобавлено: 19 сен 2017, 00:27
Олексій Кудряков
Їхав по трасі - нікого не чіпав. за 300 км від Києва на посту Даі виявилося що потрібна ОТК і страховка прострочена. Схуд трохи там і поїхав далі через 10 км запалилася лампочка перегрів, відкривши закрама батьківщини, виявив:
1 - відірвалася трубка ТНВД 2 форсунки (якщо дивитися з боку ременя)
2 - порвався патрубок радіатор-двигун
Спочатку була думка "евакуатор", але після бесід по телефону з людьми і умовлянь дотягнути до населеного пункту, я згадав що є літрів 10 охлаждайкі, ізоляційна стрічка, хомут, гума та дотягнув до Києва на 3х ціліндрах. Як говорив знайомий механік "поршня тримали в руках, але доїхали".
Питання в чому, чи могло порвати трубку ТНВД саму по собі або це справа в форсунці і немає сенсу ставити іншу трубку, спочатку звозити форсунки на перевірку?

Re: Volkswagen Transporter Dino

СообщениеДобавлено: 19 сен 2017, 08:48
kudrik
claytrgthunter писал(а):....чи могло порвати трубку ТНВД саму по собі
... немає сенсу ставити іншу трубку...


....Могло. Як варіант - на трубці видно сліди пошкоджень. Згинали або затискали в лещата
трубки на турбодизелі вирізняються по згинанню.
....є сенс.
Поставити і перевірити, як буде результат.
І обов'язково перевірити всі 4 точки кріплення ПНВТ. Особливо задню точку....Там спец болт и спец гайка

Re: Volkswagen Transporter Dino

СообщениеДобавлено: 19 сен 2017, 11:28
wcrow
claytrgthunter писал(а): відкривши закрама батьківщини

;;-))) ;;-))) ;;-)))
Я в закрамах буваю частіше ніж вдома.

Кільця більше на 0,25, поршня старі, колодязі не точилися

СообщениеДобавлено: 10 сен 2018, 22:58
Олексій Кудряков
Досить довго авто простояло, поки я шліфував блок (0,25), голову (0,05), збирав голову і все до купи. Врізав маслофорсункі (блок не турбо). Кільця, вкладиші тоді не міняв, колодязі не точив, зібрав як було. Після початку експлуатації з'ясувалося, що масляний насос все це не тягне і поміняв насос. (дякую Kudrik, за поради як зробити щоб воно взагалі завелося). Відкатав 6 тис., Але двиг димить і жере масло. Таки "дозрів" поміняти поршневі кільця. Точити циліндри зараз не готовий - багато часу знову все це потягне. Думав поміняти тільки кільця. Поршня стоять 76,75, колодязі - цілковите дзеркало. Помилково купив кільця 77. Думаю їх поставити, як Ви думаєте?
ЗИ. Паливна після кап. ремонту.
ЗЗИ Віддав турбіну в кап ремонт

Re: Кільця більше на 0,25, поршня старі, колодязі не точилис

СообщениеДобавлено: 11 сен 2018, 15:57
Anatol
claytrgthunter писал(а): Думаю їх поставити, як Ви думаєте?

Поки Ви "дозрівали" на кільця, то двигун давно дозрів до капіталки. Якщо влаштовує 5-8 тис. і знову знімати, ставте кільця.