Їхав по трасі - нікого не чіпав. за 300 км від Києва на посту Даі виявилося що потрібна ОТК і страховка прострочена. Схуд трохи там і поїхав далі через 10 км запалилася лампочка перегрів, відкривши закрама батьківщини, виявив:
1 - відірвалася трубка ТНВД 2 форсунки (якщо дивитися з боку ременя)
2 - порвався патрубок радіатор-двигун
Спочатку була думка "евакуатор", але після бесід по телефону з людьми і умовлянь дотягнути до населеного пункту, я згадав що є літрів 10 охлаждайкі, ізоляційна стрічка, хомут, гума та дотягнув до Києва на 3х ціліндрах. Як говорив знайомий механік "поршня тримали в руках, але доїхали".
Питання в чому, чи могло порвати трубку ТНВД саму по собі або це справа в форсунці і немає сенсу ставити іншу трубку, спочатку звозити форсунки на перевірку?