crayfish Crafter

Наши машинки - бортовой журнал

Модераторы: stas, Мановар

Re: crayfish Crafter

Сообщение Толік » 07 дек 2011, 23:19

І моє вітання!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ti_pa: :ti_pa: :ti_pa: :co_ol: :co_ol: :co_ol: :co_ol:
T4,transporter,98г.в.,1,9TD,8+1,ABL,DQL
З повагою, Толік! 09670нуль59сім9
Аватар пользователя
Толік

 
Сообщений: 414
Зарегистрирован: 25 окт 2011, 18:22
Откуда: Вінниччина
Модель и год выпуска машины: Т4 пас. 8+1; 1998
Тип двигателя и объем: ABL/1.9TD

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 28 фев 2012, 15:43

Після пошкодження мною заднього бампера та дверей (довелоси рехтувати, шпаклювати і малювати двері, вирішив запобігти таким пошкодженням в майбутньому, а саме - зробити протипідкатний брус-бампер-сходинку. Він буде розташовуватись під штатним пластиковим бампером із виносом назовні, за задній габарит авто - щось типу такого:
Sprinter Zadniy pramoi.jpg

Спочатку думав таке купити... але воно гарне лише до першого паркування вночі, задом у незнайомому місці, а ще й дороге... тож вирішено робити силовий захист. Нажаль у гаражі мого батька нема ні освітлення (електрики), ні матеріалу. Дзвонимо до доброго колєги, який працює на металообробному виробництві, їдем до нього з ідеєю і там уже розробляємо окремі деталі майбутнього бампера.
Лонжерони Крафтера\Спринтера мають ширину 70 мм, і вже готові отвори із вставленими туди втулками - можна стискати болтами сміло - не роздавиш!
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 28 фев 2012, 15:58

пластини кріплення, вони йтимуть від лонжеронів до
профільної труби, під рукою були відходи металу у вигляді полоси
шириною 30мм і товщиною 8мм - нам таке підходить! Ріжемо, сверлимо,
приміряємо - підходить суперово!!!
Изображение
Изображение

далі профільна труба - нажаль труби із шириною 70мм і нас не
знайшлось, в ідеалі підходить профільна труба 70 х 30мм, але це
нестандарт, тому берем те, що є - а саме 60 Х 40мм із товщиною
стінки 2мм (нажаль товстостінної труби не було, а купляти - ну його нафік).
Знову-ж таки міряємо, ріжем, сверлим, приміряєм - і маємо такі дві заготовки.
Изображение

тепер, болтами М10 Х 100 збираємо нашу конструкцію, вставляючи
між пластинами і профільною трубою шайби товщиною 5мм.
Изображение

маємо такий напівфабрикат. Тепер лишається підготувати саму
балку/бампер - в її ролі буде...
Изображение

... звичайний швеллер розміром 6,5. Наразі проект призупинений,
бо потрібен зварювальник, який зараз у відпустці. Буде на
наступний тиждень - тоді і продовжимо!
у торець профільної труби привариться прямокутна пластина із сталі, а
вже до тієї пластини болтами буде кріпитись швеллер, який двома
ребрами охоплюватиме ці пластини.
Потім залишиться шліфовка, знежирення, грунтування, фарбування
та монтаж на авто!
Далі буде...
Изображение
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 28 фев 2012, 16:02

Забув додати, після фарбування, на оброблені торці швеллера, я дам маркерні/габаритні вогні, на верхню частину "бампера" наклею протиковзну стрічку (припас її коли працював на попередній роботі), а на зовнішню сторону - світлоповертаючу стрічку, щоб німці мене не дрючили за "русіш тюнінг". :-):
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 28 фев 2012, 16:04

Чим добра та конструкція, що при не сильному ударі, чи просто коли притиснешся до перешкоди, весь цей захист подасться на кілька см під машину - зарахунок обертання на болтах, які грають роль осей. Впринципі це і плюс і мінус.
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение vit » 28 фев 2012, 22:42

ну маніяк! побчимо вживу як воно.
молодець!
Кожен зможе образити бандерівця. Але не кожен встигне вибачитися...
Аватар пользователя
vit
_Рада форуму
 
Сообщений: 6918
Зарегистрирован: 11 ноя 2009, 21:35
Откуда: Lemberg & Crimea
Модель и год выпуска машины: Т-3 1986
Тип двигателя и объем: cs

Re: crayfish Crafter

Сообщение Or4ik » 29 фев 2012, 10:01

а та вся конструкція не буде качатись як качеля? :du_ma_et:
063п'ять817дев'ять64
Орест
Аватар пользователя
Or4ik
Архітєктар
 
Сообщений: 1734
Зарегистрирован: 13 дек 2009, 23:00
Модель и год выпуска машины: Т2 1978р.в.
Тип двигателя и объем: CU 2.0

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 29 фев 2012, 10:15

Or4ik писал(а):а та вся конструкція не буде качатись як качеля? :du_ma_et:

буде - при сильному тиску на бампер. Так і задумано, щоб зафіксувати бампер нерухомо, затискаємо всі болтові з"їднання і готово, воно буде нерухоме, але коли впертися в стовб чи іншу перешкоду - то вся конструкція таки подасться під авто. Маю надію в той момент я встигне загальмувати...
Впринципі зробити її повністю нерухомою не проблема - робимо довші кронштейни (ті що з полоси) і кріпимо на два болти.
_____
\ о \
\ \
\ о \
\ \ типу отак
\ \
\__о__\
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение Or4ik » 29 фев 2012, 10:38

о, тепер зрозумів задум :uch_tiv:
063п'ять817дев'ять64
Орест
Аватар пользователя
Or4ik
Архітєктар
 
Сообщений: 1734
Зарегистрирован: 13 дек 2009, 23:00
Модель и год выпуска машины: Т2 1978р.в.
Тип двигателя и объем: CU 2.0

Re: crayfish Crafter

Сообщение Interuzik » 29 фев 2012, 10:46

Or4ik писал(а):а та вся конструкція не буде качатись як качеля? :du_ma_et:

Конєшно буде провірено...


crayfish я б совітував щоб не було качелі зробити так як на мал.2 , а щоб профіль не сідав (а він буде вжиматись повір) вварити трубочки мал.1
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Погано дуже, страх погано!
В оцій пустині пропадать.
А ще поганше на Украйні
Дивитись, плакать – і мовчать!
Аватар пользователя
Interuzik
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 2318
Зарегистрирован: 18 фев 2011, 12:16
Откуда: Лубны
Модель и год выпуска машины: Т-3 89г. Т-4 94г
Тип двигателя и объем: 1,6Д 2,4Д

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 29 фев 2012, 11:35

Так, все, в кінцевому рахунку перевіримо по місцю - тобто на машині, і при спірних варіантах одразу внесемо зміни. Зараз питання зварки - прийде зварювальник і все доробимо - я тут викладатиму все поступово, може комусь знадобиться.
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 01 мар 2012, 15:33

Сьогодні приміряв кронштейни і брус до машини - загалом непогано!
майже так виглядатиме готовий брус - він буде дещо
вужчий і буде пофарбований
Изображение
Изображение

максимальний винос назовні, при аварії конструкція
як на шарнірах повністю ховається під кузов нічого
не пошкодивши - саме цього я і хотів
Изображение

кріплення швеллера ще нема - я просто накинув його для примірки.
Изображение
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение andriy77777 » 01 мар 2012, 23:05

:co_ol: добре придумав, я на свій т4 коли купив то парктронік поставив він себе окупив вже давно правда один раз не повірив йому і потім пошкодував, бампер в т4 міцний виявився :-) чуть фарба затерлась, а колись їздив по роботі на мерседесі поштовику шо з АКП клавіатура, там підножка огого як пів стола, не один раз спасала, якби не ця підножка то пластікова будка вже би давно розлетілась :hi_hi_hi:
Железная логика мужчины для женщины металлолом.
Аватар пользователя
andriy77777

 
Сообщений: 360
Зарегистрирован: 25 сен 2011, 23:21
Откуда: файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T-4 2000г.
Тип двигателя и объем: 2.5tdi, ACV

Re: crayfish Crafter

Сообщение vit » 02 мар 2012, 00:01

супер! і наліпка як рідна примостилась.
Кожен зможе образити бандерівця. Але не кожен встигне вибачитися...
Аватар пользователя
vit
_Рада форуму
 
Сообщений: 6918
Зарегистрирован: 11 ноя 2009, 21:35
Откуда: Lemberg & Crimea
Модель и год выпуска машины: Т-3 1986
Тип двигателя и объем: cs

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 02 мар 2012, 18:47

vit писал(а):супер! і наліпка як рідна примостилась.

тільки трішки кривувато :smu:sche_nie:
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение Чивас » 04 мар 2012, 14:23

Кривизна на работу данного приспособления не повлияет! :a_g_a: Главное теперь сможешь более уверенно себя чувствовать! Но перед ездой задом лучше всёже делать личный визуальный осмотр!
У меня в практике случай был! Подошли к машине! Водитель и я! Сели! Сзади никого небыло! Водила захотел перекурить на месте! Выкурил сигарку и с уверенностья назад тронулся! А там ба-бах! :sh_ok: У нас будка термичка на мерсе 208 была! Я в зеркала смотрю ничего нету! Он тоже ничего не видит! Выходим! Смотрим! Стоит легковик припаркованный в "мёртвой" зоне! Припарковался, пока водила курил! Хозяина на месте не оказалось, сигналка не сработала! Мы по газам и по делам дальше! Повреждений на легковике правда особых небыло, но всёже!
Слова стоят дёшево, мы платим свинцом!
---
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Чивас
_Рада форуму
 
Сообщений: 5148
Зарегистрирован: 10 янв 2011, 23:44
Откуда: Конотоп
Модель и год выпуска машины: Т-4 2000 белый
Тип двигателя и объем: 2.5 ajt 262 тыс км

Re: crayfish Crafter

Сообщение vit » 04 мар 2012, 14:56

не хочеш так розмалювати? :-)
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Кожен зможе образити бандерівця. Але не кожен встигне вибачитися...
Аватар пользователя
vit
_Рада форуму
 
Сообщений: 6918
Зарегистрирован: 11 ноя 2009, 21:35
Откуда: Lemberg & Crimea
Модель и год выпуска машины: Т-3 1986
Тип двигателя и объем: cs

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 04 мар 2012, 19:11

Класний малюнок... але на кордоні можуть не зрозуміти :-)
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 04 мар 2012, 19:12

Чивас писал(а):Кривизна на работу данного приспособления не повлияет! :a_g_a: Главное теперь сможешь более уверенно себя чувствовать! Но перед ездой задом лучше всёже делать личный визуальный осмотр!
У меня в практике случай был! Подошли к машине! Водитель и я! Сели! Сзади никого небыло! Водила захотел перекурить на месте! Выкурил сигарку и с уверенностья назад тронулся! А там ба-бах! :sh_ok: У нас будка термичка на мерсе 208 была! Я в зеркала смотрю ничего нету! Он тоже ничего не видит! Выходим! Смотрим! Стоит легковик припаркованный в "мёртвой" зоне! Припарковался, пока водила курил! Хозяина на месте не оказалось, сигналка не сработала! Мы по газам и по делам дальше! Повреждений на легковике правда особых небыло, но всёже!


От і у мене подібна ситуація. В планах поставити камеру заднього ходу. Мав-би це влітку зробити.
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 06 мар 2012, 09:32

Вчора доробив бампер і одразу відвіз його на дробеструменеву очистку, потім його поцинкують і пофарбують порошковою фарбою - буде супер! Єдиний мінус - колір буде світло-сірий, бо то єдина фпрба, що є на фірмі, яка фарбує цинкове покриття.
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Пред.След.

Вернуться в Клубные машинки

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 32