crayfish Crafter

Наши машинки - бортовой журнал

Модераторы: stas, Мановар

Re: crayfish Crafter

Сообщение Анка(от Рыжего) » 16 окт 2012, 18:54

crayfish писал(а):На безлад не звертайте уваги, зазвичай, все акуратніше виглядає...

А з фанєрками дійсно - краще!
Суперечка на форумі — це все одно, що олімпіада серед розумово відсталих. Навіть якщо ти переміг — ти все одно дурак.. (с) Н.
096 1923229
Аватар пользователя
Анка(от Рыжего)
Господиня Клубу VW
 
Сообщений: 2574
Зарегистрирован: 27 мар 2012, 20:51
Откуда: Київ
Модель и год выпуска машины: яку дадуть :)
Тип двигателя и объем: -----

Re: crayfish Crafter

Сообщение garmas » 17 окт 2012, 09:42

crayfish
Я б ще люк забабахкав зверху.... То так файно, світло... :jn_pu_sk:
Продам свого буса у хороші руки...
http://auto.ria.com/auto_volkswagen_t4-transporter-pass_14725364.html
Аватар пользователя
garmas

 
Сообщений: 2229
Зарегистрирован: 09 ноя 2011, 01:09
Откуда: Івано-Франківськ (Тернопіль)
Модель и год выпуска машины: T4, 2000р., біло-кольоровий
Тип двигателя и объем: ABL 1.9 TD intercooler

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 17 окт 2012, 11:48

garmas-vitaliy писал(а):crayfish
Я б ще люк забабахкав зверху.... То так файно, світло... :jn_pu_sk:

Митниця цього не зрозуміє...
Я вже питався про люки.
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение Мановар » 03 дек 2012, 23:51

чим закінчилась історія з дальнобоєм?
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ВПУСКАЮТЬ...
T-4 2.4D AJA 1998р. long violet traktor
Нет машины лучше в мире, чем Фольксваген Т4
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Мановар
Салогриз
 
Сообщений: 14799
Зарегистрирован: 16 авг 2009, 10:18
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T4, 1998р
Тип двигателя и объем: 2.4D AJA

Re: crayfish Crafter

Сообщение vit » 04 дек 2012, 15:17

Мановар писал(а):чим закінчилась історія з дальнобоєм?

продолжение следует...
Кожен зможе образити бандерівця. Але не кожен встигне вибачитися...
Аватар пользователя
vit
_Рада форуму
 
Сообщений: 6918
Зарегистрирован: 11 ноя 2009, 21:35
Откуда: Lemberg & Crimea
Модель и год выпуска машины: Т-3 1986
Тип двигателя и объем: cs

Re: crayfish Crafter

Сообщение Romanoproddi » 04 дек 2012, 16:12

vit писал(а):
Мановар писал(а):чим закінчилась історія з дальнобоєм?

продолжение следует...

домкрат позичити? чи свій маєте?
lpg-service.com.ua
Аватар пользователя
Romanoproddi
Доктор
 
Сообщений: 14879
Зарегистрирован: 18 мар 2010, 22:43
Откуда: Землі партизанів - Луцьк
Модель и год выпуска машины: VW PASSAT B3 G60 SYNCRO 1990
Тип двигателя и объем: 2.0 ADY +ГБО

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 08 дек 2012, 22:32

Наразі історія триває - капот пошпаклювали, пошкурили, скоро будуть фарбувати, сам "віновнік торжества" поїхав в рейс у Польщу обіцяв привезти нову пластмаску взамін потрощеної...
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение mijki » 08 дек 2012, 22:49

Світло круть !
Площі море , справді ніби кімната для проживання ! :-ok-:
срочно продам свого т4 75 кв. груз 2003 р. 6500 . косорил.
Аватар пользователя
mijki

 
Сообщений: 959
Зарегистрирован: 31 авг 2012, 14:00
Откуда: Трускавець
Модель и год выпуска машины: vw t4 . 2002
Тип двигателя и объем: 2.5 l. 75 kw

Re: crayfish Crafter

Сообщение Чивас » 10 дек 2012, 01:46

Romanoproddi писал(а):
vit писал(а):
Мановар писал(а):чим закінчилась історія з дальнобоєм?

продолжение следует...

домкрат позичити? чи свій маєте?

В городе масса строек :-) там домкрат не нужен :-) найдутся другие аргументы :-):
Слова стоят дёшево, мы платим свинцом!
---
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Чивас
_Рада форуму
 
Сообщений: 5148
Зарегистрирован: 10 янв 2011, 23:44
Откуда: Конотоп
Модель и год выпуска машины: Т-4 2000 белый
Тип двигателя и объем: 2.5 ajt 262 тыс км

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 14 дек 2012, 22:55

Забрав капот з пофарбування - зробили непогано, чекаю того шофера з рейсу, він обіцяв привезти пластикову деталь (взамін поламаної).
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение Romanoproddi » 14 дек 2012, 22:56

crayfish
а ти що не катаєшся в рейси?
lpg-service.com.ua
Аватар пользователя
Romanoproddi
Доктор
 
Сообщений: 14879
Зарегистрирован: 18 мар 2010, 22:43
Откуда: Землі партизанів - Луцьк
Модель и год выпуска машины: VW PASSAT B3 G60 SYNCRO 1990
Тип двигателя и объем: 2.0 ADY +ГБО

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 14 дек 2012, 22:58

Батько в лікарні, бус був на ремонті, в рейс поїду, як батька полікують, а це ще буде не скоро...
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение дим-димыч » 26 дек 2012, 01:04

crayfish
Доброго времени суток,
У меня вопрос такого порядка;
1, проблемы по двигателю и ходовой ,
2, сколько обходится обслуживание на 1 км.,
3, грузоподъемность реальная и по документам,
4,есть ли у этой модели задняя спарка и их грузоподъемность
5, и есть ли такие авто будки реф(+10,-10) с длинной будки 4,2м.( спарка ) и какая у них грузоподъемность
И как по вашему мнению -авто достойное своих денег
Т5 длинный BRS- 1,9 . 75KW ТDI 102лс, 2007г.в.
собираю информацию, истории, случаи , советуюсь, делаю выводы и невкое мере ни кого не хочу обидеть Все грамматические ошибки являются авторским стилем изложения материала!
Аватар пользователя
дим-димыч

 
Сообщений: 1447
Зарегистрирован: 19 янв 2011, 22:28
Откуда: харьков
Модель и год выпуска машины: LT40/1988г.в.LT46/2002г.в
Тип двигателя и объем: 2.5tdi И 2.4 Д

Re: crayfish Crafter

Сообщение дим-димыч » 26 дек 2012, 01:16

и это реальная грузоподъемность его?
http://www.gruzovik.com/_TRU_auto_997165_Gruzovik_Refrizherator_Volkswagen_Crafter_50_2_5_TDI.html,
я чуть-чуть разобрался , это 50ка - значит полная масса 5 тонн.а интересно сколько снаряжённая масса ?
Т5 длинный BRS- 1,9 . 75KW ТDI 102лс, 2007г.в.
собираю информацию, истории, случаи , советуюсь, делаю выводы и невкое мере ни кого не хочу обидеть Все грамматические ошибки являются авторским стилем изложения материала!
Аватар пользователя
дим-димыч

 
Сообщений: 1447
Зарегистрирован: 19 янв 2011, 22:28
Откуда: харьков
Модель и год выпуска машины: LT40/1988г.в.LT46/2002г.в
Тип двигателя и объем: 2.5tdi И 2.4 Д

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 26 дек 2012, 01:52

Почну відповідати з кінця.
На даному вами посиланні, вказаний реф на так званому 5-ти тонному шассі, тобто, шассі з надстройкою важать 2,5 тони, (шассі з довгою базою і на спарці), маса вантажу до 5 т., повна маса авто (споряджена маса авто + вантаж) = 7,5 тон. Вантажопідйомність бусів (легкий комерційний транспорт), понад 5 тон немає, все що має більшу масу - вантажівки (відповідно ставки подвтків, плати за дороги, вимоги до водіїв - жорсткіші).
По моєму авто:
1. З двигуном і ходовкою проблем немаю (свіже авто, вчасне та якісне обслуговування). За рік експлуатації (70% пального і дороги - Європа, 30% - Україна) було замінено, (поза регламентом), клапан EGR - далась взнаки наша соляра, + це слабе місце усіх авто із цією системою (EGR, DPF, класифікація чистоти "вихлопу" - EURO-4); ходова - тільки втулки переднього стабілізатора. Ось цікава стаття про цей фільтр: http://www.tdiservice.ru/technology/dpf/
2. Масло і фільтри міняю сам, купую у нас, на сервіс їду лише коли, щось стається в дорозі (один раз в Польщі - власне там міняли клапан EGR, бо на нашому сервісі його тре було чекати тиждень), один раз у нас (власне втулки і міняли, бо теж в рейсі застукало). По грошах - заміна мвсла + фільтри 1600 грн на 20 000 км, клапан EGR - 1700 злотих (діагностика, робота, з.ч.), втулки біля 400 грн (з.ч.+ робота). Це всі витрати по ремонту за рік (пройшов за той час майже 80 000 км.), решта витрат на ремонт (перебрав передні гальма) - моя ініціатива, авто куплене після року стоянки (рік на ньому ніхто не їздив), от направляючі і позакисали, впринципі можна було-б і так їздити, але чи на довго?
3. Вантажопідємність саме мого авто - по факту 1000 кг (1т.) по документах - 1300 кг (ДАІ написали у тех.паспорті меншу споряджену масу авто). Є варіанти вантажопідємності від 750 кг і до 5000 кг, 3 варіанти колісної бази, 4 варіанти довжини (кузов фургон, а є ще й шассі - там теж купа модифікацій), 3 висоти кузова, 4 двигуни, 4 види задніх мостів... Варіантів дуууже багато. Я вожу не важкі вантажі і мені цього вистачає, не перевантажую.
4. Спарені колеса йдуть на модифікації повною масою від 3,5 тон., є ще варіант повною масою 4т, але там шини SuperSingle (285/65/16 проти 235/65/16 в стандарті), спарені шини - це 205/75/16.
5. Рефи є повноцінні, вантажопідйомність - у межах повної маси, точніше треба питати в дилера, але на власні очі бачив і 3 (три!) вісні рефи Мерседес Спринтер (правда в Німеччині).
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение дим-димыч » 26 дек 2012, 21:25

Дуже дякую за детальну вїтповїдь. :uch_tiv: :uch_tiv: :uch_tiv:
Т5 длинный BRS- 1,9 . 75KW ТDI 102лс, 2007г.в.
собираю информацию, истории, случаи , советуюсь, делаю выводы и невкое мере ни кого не хочу обидеть Все грамматические ошибки являются авторским стилем изложения материала!
Аватар пользователя
дим-димыч

 
Сообщений: 1447
Зарегистрирован: 19 янв 2011, 22:28
Откуда: харьков
Модель и год выпуска машины: LT40/1988г.в.LT46/2002г.в
Тип двигателя и объем: 2.5tdi И 2.4 Д

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 11 мар 2013, 23:41

Поїхав до офіціалів замінити помпу і ремінь ГРМ :de_vil:
Поміняли, бля. Чуть мотор не вгробили. Випав болт від помпи і попав під привід ГРМ на колінвалі - результат - заміна маслонасосу (бо болт, що випав потрощив сальник колінвалу і корпус маслонасосу), і щоб його поміняти требе бело знімати коробку, піддон.
Зробили все добре і грошей не взяли (тільки за ГРМ платив), але втрачених нервів ніхто не поверне.
Майстер доволі нормальний чоловік, його видно біс попутав...
Коли я вернувся на сервіс і за мною струмінь масла лився, то той майстер на моїх очах сивіти почав... Весь ремонт за його гроші, хоч це радує.

знатний динамометричний ключ
Изображение

мій коробас
Изображение

насос масла - справа мій зіпсутий.
Изображение

тут і так все видно...
Изображение

справний насос і сальник
Изображение

двомасовий маховик
Изображение

піддон з "люмінію"
Изображение

знята коробка, від на мотор
Изображение

вид знизу
Изображение
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение stas » 11 мар 2013, 23:59

і катай потім до офіціалів...
VW T2 ??? 1979
VW T4 2,5 2003 TDI
Аватар пользователя
stas
Адміністратор
 
Сообщений: 9688
Зарегистрирован: 11 авг 2009, 21:57
Откуда: Івано-Франківськ
Модель и год выпуска машины: T4-2003 / Т2-1979
Тип двигателя и объем: 2,5tdi, AJT/ ???

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 12 мар 2013, 00:18

:-( ага...
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение vitalijjj » 12 мар 2013, 11:08

figase
Аватар пользователя
vitalijjj

 
Сообщений: 149
Зарегистрирован: 13 май 2012, 14:34
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T4.2003р.сірий.5дверний.довгий
Тип двигателя и объем: ACV 2,5TDI

Пред.След.

Вернуться в Клубные машинки

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 32