Всім привіт! Два тижні не мав нету - жив, як на острові...
Сьогодні замінив масло і прокладки масляного теплообмінника. Виложу кілька фото, фото прокладок і їх партнамбер див. на попередній сторінці.
Алгоритм заміни прокладок дуже простий:
- Ставимо авто на горизонтально рівну поверхню (бажано на яму чи підйомник).
- Зливаємо старе масло, відкручуємо масляний фільтр.
- Закручуємо пробку піддону (щоб потім не забути).
- Чистим, миєм сам теплообмінник і все біля нього. (я почистив не дуже добре, бо ями не маю, естакади поруч нема теж, доводилось лізти під авто - і це не зручно).
- Відкручуємо кришку теплообмінника (в моєму варіанті головка на 32).
- Ловимо масло, що тече з теплообмінника (близько 100-150 грам).
- Знову чистимо маслообмінник.
- Міняємо прокладку на кришці (вона прямокутного січення в перерізі).
- Міняємо прокладку у верхній частині теплообмінника (круглого січення прокладка, і з вушками).
- Дегесенько змащуємо обидві прокладки маслом, щоб при закручуванні кришки їх не порвало і не поморщило).
- Затягуємо кришку теплообмінника зусиллям 25 Нм (я тянув "на око", бо динамометричний ключ маю тільки великий - там зусилля починається від 40 Нм).
- Міняємо масляний фільтр.
- Заливаємо свіже масло.
- Заводимо двигун і перевіряємо чи не сочиться масло з корпусу фільтра і теплообмінника.
Ось фото:
кришка з нижньою прокладкою
теплообмінник і масло, що тече з нього
місце, де монтується теплообмінник
почищений теплообмінник
встановлена нова верхня прокладка (та, що з вушками)
Що цікаво, хоч масло і чооорне, але, якщо його витерти, то деталь чистісінька! Зазвичай теплообмінник у місці контактування з маслом - жовтіє, масло важко відчистити, а тут легенько протер і все чисто і блистить! Як висновок - масло належної якості.