crayfish Crafter

Наши машинки - бортовой журнал

Модераторы: stas, Мановар

Re: crayfish Crafter

Сообщение garmas » 12 мар 2013, 12:29

пінцет :-(
Продам свого буса у хороші руки...
http://auto.ria.com/auto_volkswagen_t4-transporter-pass_14725364.html
Аватар пользователя
garmas

 
Сообщений: 2229
Зарегистрирован: 09 ноя 2011, 01:09
Откуда: Івано-Франківськ (Тернопіль)
Модель и год выпуска машины: T4, 2000р., біло-кольоровий
Тип двигателя и объем: ABL 1.9 TD intercooler

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 01 апр 2013, 21:18

Привіт усім! Був в рейсі, приїхав, трішки відійшов... знову жив у бусі два тижні в Німеччині. Буду робити передній бампер - результат контакту з фурою (ще від минулого разу проблемка залишилась), буду міняти масло і прокладки масляного теплообмінника - з нього сопливить масло. Прокладки купив - зроблю коротенький фотозвіт і виложу тут.
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение stas » 01 апр 2013, 21:22

Ти хочь задоволений роботою...

Два тижня в мороз в бусі це екстрім...

Відпочивай, потім відпишеш... :ko_re:sha:
VW T2 ??? 1979
VW T4 2,5 2003 TDI
Аватар пользователя
stas
Адміністратор
 
Сообщений: 9688
Зарегистрирован: 11 авг 2009, 21:57
Откуда: Івано-Франківськ
Модель и год выпуска машины: T4-2003 / Т2-1979
Тип двигателя и объем: 2,5tdi, AJT/ ???

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 01 апр 2013, 21:25

У мене була перспектива Паску святити разом з німцями... мене чудом "витягли" на загрузку в четвер о 16-й годині...
Роботою задоволений - чим більше роботи тим краще. Просто я це люблю. :-): :-):
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение stas » 01 апр 2013, 21:26

Ну це вже добре...
Просто я не мав на увазі мандрування, я мав на увазі два тижня в бусі.... :du_ma_et:
VW T2 ??? 1979
VW T4 2,5 2003 TDI
Аватар пользователя
stas
Адміністратор
 
Сообщений: 9688
Зарегистрирован: 11 авг 2009, 21:57
Откуда: Івано-Франківськ
Модель и год выпуска машины: T4-2003 / Т2-1979
Тип двигателя и объем: 2,5tdi, AJT/ ???

Re: crayfish Crafter

Сообщение Romanoproddi » 01 апр 2013, 21:35

та ну нах. я б вовчком би завив вже. не люблю скучати. люблю рух. якби я там був - то мабуть на пів Німеччини дров нарубав.
lpg-service.com.ua
Аватар пользователя
Romanoproddi
Доктор
 
Сообщений: 14879
Зарегистрирован: 18 мар 2010, 22:43
Откуда: Землі партизанів - Луцьк
Модель и год выпуска машины: VW PASSAT B3 G60 SYNCRO 1990
Тип двигателя и объем: 2.0 ADY +ГБО

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 01 апр 2013, 21:47

Скучати не довелось. У перші 5 днів стоянки вдули 5 літрів горілки, їли м"ясо по 2 рази на день (не дотримуватись посту можна тяжко працюючим, хворим, вагітним і подорожуючим - це вам будь-який священник скаже). Потім "пальне" закінчилось, хлопці з україни (дальнобої) пороз"їжджались, потім скінчились гроші, і нас порадували, що завантаження не буде ще тиждень... Спалив балон газу ( 3 кг) - грів у буді на газу кусок бетону - щоб хоч якось підняти температуру повітря, бо на вулиці був дубак від -5 до 0 град. Автономку вмикав тільки на ніч - за 6 днів сів акум - навіть двигун не заводився, то останні ночі спав без обігріву при температурі -1 і 0 град. Товариш, що був на іншому бусі зі мною - цілу ніч калатав на холостих двигуном і мав включену пічку - за тиждень такого обігріву спалив 50 літрів соляри... Важкий рейс видався.
Кордон проходив більше доби - черга була понад 5 км.
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение Romanoproddi » 01 апр 2013, 21:53

та ну нах. :de_vil:
lpg-service.com.ua
Аватар пользователя
Romanoproddi
Доктор
 
Сообщений: 14879
Зарегистрирован: 18 мар 2010, 22:43
Откуда: Землі партизанів - Луцьк
Модель и год выпуска машины: VW PASSAT B3 G60 SYNCRO 1990
Тип двигателя и объем: 2.0 ADY +ГБО

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 01 апр 2013, 21:56

Ще не все так погано. Бувають швидкі і грошовиті рейси. Я радий, що вернувся домів! Міг ще легко 6-8 днів лишніх просидіти.
Я вже звик... Якщо роботи не побільшає - піду на фуру. (якщо візьмуть).
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение Vova-VW » 01 апр 2013, 21:59

І що ви там таке возите, якщо готові на такі жертви???
Последний раз редактировалось Vova-VW 24 апр 2013, 12:22, всего редактировалось 1 раз.
Свобода - тверда як меч.
Або вона у тебе є, або тебе нема.
Аватар пользователя
Vova-VW
сексолюб
 
Сообщений: 1144
Зарегистрирован: 21 авг 2012, 15:06
Откуда: Івано-Франківськ
Модель и год выпуска машины: VW T4 2000
Тип двигателя и объем: 2.5 AJT/AYY

Re: crayfish Crafter

Сообщение Romanoproddi » 01 апр 2013, 22:06

Vova-VW
:ts_ss:
lpg-service.com.ua
Аватар пользователя
Romanoproddi
Доктор
 
Сообщений: 14879
Зарегистрирован: 18 мар 2010, 22:43
Откуда: Землі партизанів - Луцьк
Модель и год выпуска машины: VW PASSAT B3 G60 SYNCRO 1990
Тип двигателя и объем: 2.0 ADY +ГБО

Re: crayfish Crafter

Сообщение stas » 01 апр 2013, 22:27

crayfish
Давай нову темку про такі поїздки..
ці повідомлення я перекину туди...
VW T2 ??? 1979
VW T4 2,5 2003 TDI
Аватар пользователя
stas
Адміністратор
 
Сообщений: 9688
Зарегистрирован: 11 авг 2009, 21:57
Откуда: Івано-Франківськ
Модель и год выпуска машины: T4-2003 / Т2-1979
Тип двигателя и объем: 2,5tdi, AJT/ ???

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 01 апр 2013, 22:29

Як тутему назвати? Мабуть її у "подорожах" створити...
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение stas » 01 апр 2013, 22:38

так
а називай як підходить...
VW T2 ??? 1979
VW T4 2,5 2003 TDI
Аватар пользователя
stas
Адміністратор
 
Сообщений: 9688
Зарегистрирован: 11 авг 2009, 21:57
Откуда: Івано-Франківськ
Модель и год выпуска машины: T4-2003 / Т2-1979
Тип двигателя и объем: 2,5tdi, AJT/ ???

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 01 апр 2013, 22:41

Vova-VW писал(а):І що ви та таке возите, якщо готові на такі жертви???

Не "ви", а "ти".
То не жертви, а особливості роботи - у будь-якого дальнобоя таких історій штук 5 в запасі є.
Вожу - що прийдеться, і за що платять гроші. Нормальні гроші.
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 12 апр 2013, 23:55

Всім привіт! Два тижні не мав нету - жив, як на острові...
Сьогодні замінив масло і прокладки масляного теплообмінника. Виложу кілька фото, фото прокладок і їх партнамбер див. на попередній сторінці.
Алгоритм заміни прокладок дуже простий:
- Ставимо авто на горизонтально рівну поверхню (бажано на яму чи підйомник).
- Зливаємо старе масло, відкручуємо масляний фільтр.
- Закручуємо пробку піддону (щоб потім не забути).
- Чистим, миєм сам теплообмінник і все біля нього. (я почистив не дуже добре, бо ями не маю, естакади поруч нема теж, доводилось лізти під авто - і це не зручно).
- Відкручуємо кришку теплообмінника (в моєму варіанті головка на 32).
- Ловимо масло, що тече з теплообмінника (близько 100-150 грам).
- Знову чистимо маслообмінник.
- Міняємо прокладку на кришці (вона прямокутного січення в перерізі).
- Міняємо прокладку у верхній частині теплообмінника (круглого січення прокладка, і з вушками).
- Дегесенько змащуємо обидві прокладки маслом, щоб при закручуванні кришки їх не порвало і не поморщило).
- Затягуємо кришку теплообмінника зусиллям 25 Нм (я тянув "на око", бо динамометричний ключ маю тільки великий - там зусилля починається від 40 Нм).
- Міняємо масляний фільтр.
- Заливаємо свіже масло.
- Заводимо двигун і перевіряємо чи не сочиться масло з корпусу фільтра і теплообмінника.
Ось фото:
кришка з нижньою прокладкою
Изображение

теплообмінник і масло, що тече з нього
Изображение

місце, де монтується теплообмінник
Изображение
Изображение

почищений теплообмінник
Изображение
Изображение

встановлена нова верхня прокладка (та, що з вушками)
Изображение

Що цікаво, хоч масло і чооорне, але, якщо його витерти, то деталь чистісінька! Зазвичай теплообмінник у місці контактування з маслом - жовтіє, масло важко відчистити, а тут легенько протер і все чисто і блистить! Як висновок - масло належної якості.
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение дим-димыч » 16 апр 2013, 21:58

f доброго времени сток , а с какой периодичностью это надо делать
Т5 длинный BRS- 1,9 . 75KW ТDI 102лс, 2007г.в.
собираю информацию, истории, случаи , советуюсь, делаю выводы и невкое мере ни кого не хочу обидеть Все грамматические ошибки являются авторским стилем изложения материала!
Аватар пользователя
дим-димыч

 
Сообщений: 1447
Зарегистрирован: 19 янв 2011, 22:28
Откуда: харьков
Модель и год выпуска машины: LT40/1988г.в.LT46/2002г.в
Тип двигателя и объем: 2.5tdi И 2.4 Д

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 23 апр 2013, 11:37

Коли потече чи спітніє - тоді і міняємо. У мене потекло на 200000км, якщо не замінити - може взимку видавити прокладку і вижене все масло.
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение дим-димыч » 24 апр 2013, 01:02

дякую за вiтповiдь :uch_tiv:
Т5 длинный BRS- 1,9 . 75KW ТDI 102лс, 2007г.в.
собираю информацию, истории, случаи , советуюсь, делаю выводы и невкое мере ни кого не хочу обидеть Все грамматические ошибки являются авторским стилем изложения материала!
Аватар пользователя
дим-димыч

 
Сообщений: 1447
Зарегистрирован: 19 янв 2011, 22:28
Откуда: харьков
Модель и год выпуска машины: LT40/1988г.в.LT46/2002г.в
Тип двигателя и объем: 2.5tdi И 2.4 Д

Re: crayfish Crafter

Сообщение Romanoproddi » 24 апр 2013, 10:07

дим-димыч
побачиш. особливо зимою, поки масло до 40 градусів не прогріється. сре по фільтру аж капає
lpg-service.com.ua
Аватар пользователя
Romanoproddi
Доктор
 
Сообщений: 14879
Зарегистрирован: 18 мар 2010, 22:43
Откуда: Землі партизанів - Луцьк
Модель и год выпуска машины: VW PASSAT B3 G60 SYNCRO 1990
Тип двигателя и объем: 2.0 ADY +ГБО

Пред.След.

Вернуться в Клубные машинки

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 42