Страница 14 из 16

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 11 май 2013, 23:42
crayfish
Так виглядає, що прийшов капец сажевому фільтру. Доведеться різати :pa_la_ch: :pa_la_ch:

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 16 май 2013, 09:46
crayfish
Коротенький звіт після операції видалення
динамометричний стенд
Изображение

вид на сажевий із знятою вихлопною
Изображение

вихлопна труба із глушником
Изображение

сажевий і каталізатор в одному корпусі із диференційним датчиком, датчиком температури і лямбда зондом.
Изображение

гнучка муфта на трубі - скоро її треба буде міняти
Изображение

пацієнт і інструмент
Изображение

ріжемо...
Изображение
Изображение

нутрощі фільтра
Изображение

керам блок закутаний у "вату" - мінеральний наповнювач.
Изображение

нажаль процес "потрошення" я не застав - ходив дивитись, як майстер міняв програму у блоці двигуна.
Изображение

ставлять все на місце
Изображение

труба тепер як у справжнього дизеля - в чорній сажі.
Изображение

Тепер маємо:
близько 120 кіловат і 350 ньютонметрів моменту.
Еластичність дуже зрозла - де раніше я мусів переходити на 5-ту передачу, то тепер їду впевнено на 6-й.
Витрата пального - не знаю, я вчора ганав і газ був у мене включено\виключено, тому витрата наче не змінилась. Звук турбіни - при розкручуванні крильчатки трішки посвистує, а так все як і було.
Результатом я задоволений, тепер тре їхати в рейс - там і економічність перевірю.

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 16 май 2013, 11:49
stas
А чого у поляків робив ?
Дешевше чи якісніше ?

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 16 май 2013, 12:59
crayfish
stas писал(а):А чого у поляків робив ?
Дешевше чи якісніше ?

Дешевше, якісніше (гарантія на роботи, що нічого не злетить і не буде помилок двигуна з приводу прошивки - 3 роки), ближче - сервіс від хати 150 км.

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 25 июн 2013, 18:51
crayfish
Продовження:
Після видалення фільтру почав диміти, причому димить лише на холостих обертах, почав брати масло. 2,5л масла / 1500 км. Я офігів. Почав їздити по майстернях - наче турбіна масло кидає. Добре, поїхав в Польщу, турбіну відновили - замінили всі нутрощі, тільки корпус лишився старий. Прочистили вентиляцію картера. Результат - дим не пропав, витрата масла зменшилась до 1л./1500 км. Шукаю причину далі. Вже голова від того всього болить.
Бачу три варіанти розвитку подій:
- хана сальникам клапанів (їх заміна, перевірка направляючих клапанів);
- хана ЦПГ (ремонт дуже дорогий, але наче ще зарано, пробіг двигуна 220 тис.км.)
- тріщина в головці блока і масло лиє в циліндр, або прокладку пробило. Хоч двигун не перегрівав.
Мушу їхати в рейс, щоб заробити на діагностику і подальший ремонт. Отакі справи. :-(

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 25 июн 2013, 18:51
crayfish
Продовження:
Після видалення фільтру почав диміти, причому димить лише на холостих обертах, почав брати масло. 2,5л масла / 1500 км. Я офігів. Почав їздити по майстернях - наче турбіна масло кидає. Добре, поїхав в Польщу, турбіну відновили - замінили всі нутрощі, тільки корпус лишився старий. Прочистили вентиляцію картера. Результат - дим не пропав, витрата масла зменшилась до 1л./1500 км. Шукаю причину далі. Вже голова від того всього болить.
Бачу три варіанти розвитку подій:
- хана сальникам клапанів (їх заміна, перевірка направляючих клапанів);
- хана ЦПГ (ремонт дуже дорогий, але наче ще зарано, пробіг двигуна 220 тис.км.)
- тріщина в головці блока і масло лиє в циліндр, або прокладку пробило. Хоч двигун не перегрівав.
Мушу їхати в рейс, щоб заробити на діагностику і подальший ремонт. Отакі справи. :-(

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 25 июн 2013, 21:37
garmas
ого :du_ma_et:

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 10 июл 2013, 13:06
crayfish
В понеділок їду у Польщу на вскриття двигуна... Маю надію обійдеться тільки ремонтом головки блока (заміна направляючих клапанів, сальників, прокладок), але сказали, що то є хороба фольксвагенівських моторів, причини такого жору можуть бути різними...
вскриття покаже :ny_tik: Изображение

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 10 июл 2013, 14:10
Klaviat
Что то полоса пошла :-( главное что бы потом белая началсь, а не ж..а :-(

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 10 июл 2013, 22:01
Interuzik
:du_ma_et: :nez-nayu:

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 11 июл 2013, 12:23
crayfish
Klaviat писал(а):Что то полоса пошла :-( главное что бы потом белая началсь, а не ж..а :-(

Маю надію, що та смуга невдач закінчиться :-):

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 11 июл 2013, 14:15
vit
смугу вчора заполірували опіллям! усьо буде добре!!!

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 11 июл 2013, 15:01
crayfish
vit писал(а):смугу вчора заполірували опіллям! усьо буде добре!!!

:co_ol:

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 14 июл 2013, 22:23
crayfish
Вночі їду до Польщі. Завтра діагностика, і якщо потрібно вскриття... Приїду - відпишусь.

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 14 июл 2013, 22:56
Мановар
просто удачі!!! :-ok-:

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 14 июл 2013, 23:02
stas
Успіху тобі і машинці !

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 15 июл 2013, 00:14
garmas
все буде добре :uch_tiv:

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 22 июл 2013, 21:04
crayfish
Отак порозбирали
Изображение

ЦПГ в нормі, ще видно сліди від хонів, перевіряли також щільність ЦПГ - теж все ОК.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Робили капремонт ГБЦ, заміна газорозподільного валу, направляючих клапанів і маслоз"ємних ковпачків. Це забрало жор масла.
Проте є інша проблема - лиють форсунки на низьких обертах. Форсунки п"єзоелектричні 3-го покоління і не підлягають ремонту, тільки заміна.

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 23 июл 2013, 00:21
stas
Так поїздка вдала чи не дуже ?

Re: crayfish Crafter

СообщениеДобавлено: 23 июл 2013, 21:25
crayfish
Не дуже... буду продавати чорта...