Український Клуб - Форум Шанувальників Німецьких Бусиків Volkswagen Club
Все про Volkswagen VW Bus T1 T2 T3 T4 T5 LT Crafter Caddy - технічні параметри, ремонт, сервіс, обслуговування, запчастини, поради по ремонту та обслуговуванню http://vw-bus.org.ua/forum/
В цій темі хотів розпочати розповідь/опис, можна сказати проекту, під назвою VW Transporter T3 Syncro 16"... чому проекту? бо це не основний засіб пересування а те над чим ми з батьком вже деякий час працюємо і над чим ще (для реалізації задуму) треба буде чи мало потрудитись. Теж планую тут викладати інформацію про придбані запчастини і їх адаптацію/регенерацію/вдосконалення для встановлення на бус. Крім вказаного вище розміщу доступну мені інформацію пов'язану з історією конкретно моєї моделі - можливо комусь буде цікаво.
Звичайно буде цікаво побачити ваші коментарі і доречні рекомендації/підказки...
Розпочну з фото машини, що нещодавно придбали як донора салону і деяких технічних елементів (те що стосується суто моєї машини, про батькову - мовчу) як вже згадував при знайомстві - це VW Multivan Magnum Limited edition 1988р.в. 1,6TD:
Re: +2... історія мого "не малого"
Добавлено: 27 ноя 2011, 23:43
kds
Во сколько донор обошелся?
Re: +2... історія мого "не малого"
Добавлено: 28 ноя 2011, 00:11
aSIaM
машину перекупив в знайомого американця за, по суті, символічну ціну... а це фото того що буде цим салоном замінятись:
Re: +2... історія мого "не малого"
Добавлено: 28 ноя 2011, 22:49
vizit-3
а можешь пошагово показать раскладывание заднего дивана? у меня поднимается(откидывается вперед на 90 градусов) подушка сидения, и на ее место ложится спинка, а у тебя по-другому... Тоже так хочу..!!!
Re: +2... історія мого "не малого"
Добавлено: 28 ноя 2011, 23:09
aSIaM
салон уже практически разобран, фото смогу выложить только тогда когда установлю на свою машину, но механизм следующий: сзади на спинке ручка, она открывает замки и спинка немного наклоняется вперед; сиденье поднимается вверх как видно на фото;
P1200119.JPG
потом сиденье тянется вперед а спинка ложиться на освободившееся место - образовывая, в паре с оригинальным матрасом что лежит на моторном отсеке, полноценный комфортный диван...
Re: +2... історія мого "не малого"
Добавлено: 28 ноя 2011, 23:15
vizit-3
передний край дивана без опоры? Будешь собирать- сделай фото всего процесса, пожалуйста! Что, как куда движется и где крепится. ОК?
Re: +2... історія мого "не малого"
Добавлено: 05 дек 2011, 23:48
aSIaM
як буду збирати, обов'язково зроблю, але це буде не раніше весни, немає умов щоб при морозі працювати...
Re: +2... історія мого "не малого"
Добавлено: 06 дек 2011, 01:42
Gerc
aSIaM, T3 Syncro 16" це звичайно Бажаю успіхів та натхнення в реалізації задумів !!! Салон від Multivan Magnum Limited edition крутенький удачі в інсталяції нового салону !!!
Re: +2... історія мого "не малого"
Добавлено: 20 янв 2012, 12:26
aSIaM
"несподівано" прийшла зима і з'явилась нагода покататись, коротеньке відео:
Re: +2... історія мого "не малого"
Добавлено: 20 янв 2012, 21:17
Мановар
гарно попрактикувався
Re: +2... історія мого "не малого"
Добавлено: 21 янв 2012, 00:00
Sergio
супер 16. супер салон.удач1 в реал1зац11 мр1й
Re: +2... історія мого "не малого"
Добавлено: 21 янв 2012, 12:25
Or4ik
Re: +2... історія мого "не малого"
Добавлено: 21 янв 2012, 14:15
pandy_81
донор вообще достойный... салон отлично сохранился...
Re: +2... історія мого "не малого"
Добавлено: 21 янв 2012, 23:04
Koxmo
aSIaM писал(а):"несподівано" прийшла зима і з'явилась нагода покататись, коротеньке відео:
Твою мать! Фірма Провісінь, впізнав А я в Лисиничах живу. Для тих хто не знає це кілометр від відео.
Re: +2... історія мого "не малого"
Добавлено: 07 май 2012, 22:32
aSIaM
Продовжу розповідь... останнім часом привели в порядок колеса, що з цього получилось, послідовно з коментарами...
P1210243.JPG
P1210234.JPG
Re: +2... історія мого "не малого"
Добавлено: 07 май 2012, 22:37
aSIaM
Після покраски (звучить так просто, проте включає ряд проведених робіт: всі диски на станку були відкатані перед тим як здійснити піскоструйну очистку, потім 8-ми годинна процедура... протравка, порошковий грунт і в піч, порошкова фарба і в піч, лак і в піч) воаля...
P1210256.JPG
P1210254.JPG
P1210253.JPG
P1210252.JPG
P1210249.JPG
Re: +2... історія мого "не малого"
Добавлено: 07 май 2012, 22:57
aSIaM
Ну і звісно результат, встановлені на авто колеса, хоча і з тимчасовою резиною (Bridgestone Winter Dueler 215/80/R16, запаска Bridgestone Dueler A/T 225/75/R16 по висоті профілю практично ідентична, а це принципово для Syncro)...
P1210291.JPG
P1210280.JPG
P1210260.JPG
P1210261.JPG
P1210263.JPG
P1210264.JPG
P1210270.JPG
P1210263.JPG
P1210282.JPG
Re: +2... історія мого "не малого"
Добавлено: 07 май 2012, 23:05
vit
нормальок! давай ще хвото! що там з салоном? перекинув?
Re: +2... історія мого "не малого"
Добавлено: 07 май 2012, 23:10
aSIaM
P.S.: перід буса занижений, причин декілька: з одного боку капітально вибиті сайлентблоки верхніх ричагів, що в принципі не дає змоги зробити нормально розвал, тут він повинен бути по заводським даним, трохи схожим на татру; з іншого боку на авто повинні бути встановленні проставки під пружини і цікавої конструкції вкладка-шайба під верхню шарову, це в свою чергу потягне за собою незначне (всього на три сантиметри) подовження штоку переднього амортизатора, розрахунковий результат - збільшення кліренсу передніх коліс на щонайменше 5см. від існуючого стану. Про це мабуть в наступному фотозвіті...