VitalySV писал(а):як між демфером і насосом реміть вібрує..
VitalySV писал(а):Історію свого транспортера почну з того що хотілось як найдешевше і покраще... думав спочатку шо вистачить на Т5 місяці з 2 на авторіа зі дня в день чекав... і одного разу мені з батьком сподобався один варіант 1,9 75кв. 2004р. короткий, посажир в Чернівцях (13,5), його продавав пастирь церкви, ми приїхали автобусом (бо білетів на поїзд небуло) я високого зросту і намучився в тому автобусі... котше кажучи він нас зустрів на автовокзалі начепто все добре з машиною я сів за кермо - мені сподобалось і динаміка і посадка... поїхали в переоформляти, все йшло добре вже номери зняли і тут кажуть що двигун в розшуку... я в шоці... власник почав звонити своїм знайомим шоб документи віддали і врешті решт по обіді він нам каже шо все "уладить" і проїде до нас в Миколаїв разом з нами поставить на облік тоді й розплатимось.. той добре ми знову сіли на автобус додому
він так і не приїхав хоча звонив казав шо вже все вирішив... потім я знов побачив його машину в продажі...
потім знов почав шукати.. вже минало літо.. батьковий знайомив розповів що по експлуатації Т4 дешевше і надійніше. Почали шукати Т4. і десь на початку вересня ми знайшли досить непоганий варіант (як нам здавалось) в Хмельницькому 2,5 ACV 1999 long, правда голий. Ми позвонили і домовились. Приїхали (на цей раз потягом) нас зустріли два брати близнюки один з них був власником, ми питали який стан авто - "та все добре, я замінив масло і паливний фільтр... і там пильник правий порвався" я позаглядав - невелика вмятинка на боковій здвижці, є сліди корозії внизу біля здвижки.. і глушник який пора б замінити під капотом зверху тільки те що клаксон біля акумулятора, знизу незаглянув бо там зищита двигуна,салон теж нічого тільки панель приладів яку я перший раз бачив...ну ми сторгувались та й купили..
коли їхали то мені сподобалась динаміка, розгін чудовий.. правда коли розігнали машину десь до 120 і трохи більше почало рульове колесо тремтіти.. і на неровностях дороги машина нібито клювала...
Приїхали додому ставити на облік а мені експерти кажуть знімай захист двигуна я кажу шо і без цього її зняли з обліку.. а він не і всьо.. поїхав додому почав знімати а там кунгурятник мішає і його зняв.. під захистом бачу шо шланг насоса гідропідсилювача тре об реміть і верхній кожух перетерло... ну на облік поставили
Першим чином вирішив боротись з короією...
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 8