Страница 1 из 2

Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 21 мар 2012, 22:23
VitalySV
Історію свого транспортера почну з того що хотілось як найдешевше і покраще...
Почали шукати Т4 і десь на початку вересня ми знайшли досить непоганий варіант (як нам здавалось) в Хмельницькому 2,5 ACV 1999 long, правда голий. Ми позвонили і домовились. Приїхали (на цей раз потягом) нас зустріли два брати близнюки один з них був власником, ми питали який стан авто - "та все добре, я замінив масло і паливний фільтр... і там пильник правий порвався" я позаглядав - невелика вмятинка на боковій здвижці, є сліди корозії внизу біля здвижки.. і глушник який пора б замінити під капотом зверху тільки те що клаксон біля акумулятора, знизу незаглянув бо там зищита двигуна,салон теж нічого тільки панель приладів яку я перший раз бачив...ну ми сторгувались та й купили..
коли їхали то мені сподобалась динаміка, розгін чудовий.. правда коли розігнали машину десь до 120 і трохи більше почало рульове колесо тремтіти.. і на неровностях дороги машина нібито клювала...
Приїхали додому ставити на облік а мені експерти кажуть знімай захист двигуна я кажу шо і без цього її зняли з обліку.. а він не і всьо.. поїхав додому почав знімати а там кунгурятник мішає і його зняв.. під захистом бачу шо шланг насоса гідропідсилювача тре об реміть і верхній кожух перетерло... ну на облік поставили :wo_ol:
Першим чином вирішив боротись з короією...

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 21 мар 2012, 22:30
VitalySV
Почав чистити знизу біля нижнього ролика здвижки.. і пішло поїхало... під резинку заглянув потім стало інтересно шо робиться ззаду в салоні а там ж все на клей посажено відірвав трохи наче все добре.. ну думаю ще трохи відірву і тут бачу шо там вже шось риже..( мені розповідали шо це були фургони для перевезення вантажів і тому фарбу здирають аж до металу)
тоді вирішив розібрати весь салон і машину...
Десь в тойже період закупили запчастин... фільтри, пильники накінечники, амортизатори...
Восени ми зробили антикорозійну обробку.. потім його підфарбували і назиму закрили в гаражі :ti_pa:
ну а вже весна і почалось.. недавно поміняв підрульовий перемикач (управління дворниками) заодно підремонтував вмикач поворотів, а то він нехотів в лівому положенні лишатись.
зараз замінюю пильники думаю одразу замінити і резинові тормозні шлангочки, і саме основне шо хочу зробити це зняти генератор бо він вже пищить.. буду розбиратись як зняти ремінь і ролик який його натягує.
а забув шо щей трубу-порог роблю... :-):

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 21 мар 2012, 22:32
DEN-V
:co_ol: Машина класс!!! Правильно что Т5 не взял. Чтоб взять хороший Т5 мин. надо 15-16 у.е. А Т4 то что надо. Какой год, мотор, комплектация. Всё увидил в подписи :uch_tiv:

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 21 мар 2012, 22:34
Мановар
VitalySV
хороша!!!
П.С Я до тебе по російськи, а ти українською он як співаєш :bra_vo:

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 21 мар 2012, 22:37
VitalySV
та якось в Миколаєві дуже мало хто говорить на українській... а мене з малку вчили на рідній мові розмовляти)

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 21 мар 2012, 22:43
Мановар
респект!!!

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 22 мар 2012, 01:33
stas
VitalySV Довгий бус це добре. Майже однокімнатна квартира.

Як казав один з наших, жінка вижене, буде де жити... :-) :-)

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 22 мар 2012, 21:33
VitalySV
Майже однокімнатна квартира.

тому й брав))) хочеться подорожувати на ньому, тіки дороблю підвіску і ходову переберу))
я коли його робив то розбирав майже повністю :pioner:

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 22 мар 2012, 21:44
Б.А.Р
VitalySV писал(а):
Майже однокімнатна квартира.

тому й брав))) хочеться подорожувати на ньому, тіки дороблю підвіску і ходову переберу))


Молодець :co_ol: .
Вдачі . :bra_vo:
І швидкому здійсненню задуманого . :uch_tiv:

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 24 мар 2012, 15:57
vit
мо-ло-де-ць! чекаєм влітку на зустрічі! :dr_ink:

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 24 мар 2012, 22:12
VitalySV
І швидкому здійсненню задуманого .

та мабуть таки до літа зроблю бо бачу шо такі люди на ній їздили що просто слів нехватає...
сьогодны вже думав поміняти резинові трубки і рідину, почав розбирати.. замітив шо тормозна колодка з внутрішньої сторони зносилась, а з зовнішньої ні, ще й зносилась нерівномірно перекособочено і диск теж зношений з внутрішньої сторони... зняв колодки щоб поближче глянути :sh_ok: , а там щей підшипник розбитий... :ps_ih: я так розумію що минулий "господар" десь добру яму спймав а може щось погірше бо:
1. на гранаті є маленька вмятинка
2. амортизатор працював тільки на розтягнення
3. ступічний підшипник люфтить так шо просто незнаю як на ньому їздили...
так шо незнаю.. це я тільки праву передню сторону розібрав.... :wo_ol: :wo_ol: :wo_ol:

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 24 мар 2012, 23:12
Мановар
через підшипник - нерівномірний знос тормозного диска

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 02 апр 2012, 22:23
VitalySV
На вихідних вирішив глянути в якому стані клапанець ЕГР..
Розбираючи побачив що вже турбіна масло кидає... :cry_ing:
хоча клапан ЕГР непрацює (бо до нього вакуумну трубку закрили ще до мене) але там було багацько нальоту.. на фото це видно) за разом виришів почистити впускник колектор...

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 09 апр 2012, 21:02
VitalySV
Продовження..
вже все зібрав до купи.. так як міняв тормозні диски то вирішив і захисний кожух поставити бо від нього залишились лише місця кріплення :nez-nayu:
попитав скільки вони коштують і вирішив що за такі грошеняти й сам зроблю :-ok-:
ось такі вийшли..
разом і генератор перебрав.. підшипники замінив, але знайшов тіки тайванські.. :smu:sche_nie:
і щотки вже були на грані..

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 09 апр 2012, 21:40
Мановар
нормальок :-ok-:

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 28 май 2012, 11:50
Михаил_21
VitalySV
подскажите что нужно предварительно демонтировать что бы снять впускной колектор? а то выглядит так же, если не хуже :ny_tik:

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 30 май 2012, 08:48
Почемучка
Якщо не помиляюсь, то від`єднати вихлопну трубу (дві скоби), зняти турбіну (дві гайки на 13 та болт на 12 дванадцятигранний), зняти випускний колектор (внутрішній шестигранник на 6), а там вже й впускний. Проте роботи не зовсім зручно проводити, так що готуйся...

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 30 май 2012, 08:53
Почемучка
VitalySV
А коли брав буса? Не восени минулого року, десь жовтень-листопад? Здається я по нього хотів як раз їхати, проте зателефонували і сказали "проданий". В результаті взяв іншого в Вінниці. А ти цього за скільки придбав якщо не таємниця?

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 01 июн 2012, 12:47
Почемучка
В попередньому повідомленні змінити місцями слова "впускний" та "випускний", помилився коли набирав.
Сделано!vizit-3

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 28 фев 2013, 22:30
VitalySV
Привіт всім)) Давненько нічого не писав... бо небагато і їздив на ньому...
зараз торпеду зняв, щоб замінити на більш нову, та зацепився з підшипником рульового валу..
часу вільного зараз геть мало... :ny_tik: