Історія мого VW T4 2.5 ACV
Добавлено: 21 мар 2012, 22:23
Історію свого транспортера почну з того що хотілось як найдешевше і покраще...
Почали шукати Т4 і десь на початку вересня ми знайшли досить непоганий варіант (як нам здавалось) в Хмельницькому 2,5 ACV 1999 long, правда голий. Ми позвонили і домовились. Приїхали (на цей раз потягом) нас зустріли два брати близнюки один з них був власником, ми питали який стан авто - "та все добре, я замінив масло і паливний фільтр... і там пильник правий порвався" я позаглядав - невелика вмятинка на боковій здвижці, є сліди корозії внизу біля здвижки.. і глушник який пора б замінити під капотом зверху тільки те що клаксон біля акумулятора, знизу незаглянув бо там зищита двигуна,салон теж нічого тільки панель приладів яку я перший раз бачив...ну ми сторгувались та й купили..
коли їхали то мені сподобалась динаміка, розгін чудовий.. правда коли розігнали машину десь до 120 і трохи більше почало рульове колесо тремтіти.. і на неровностях дороги машина нібито клювала...
Приїхали додому ставити на облік а мені експерти кажуть знімай захист двигуна я кажу шо і без цього її зняли з обліку.. а він не і всьо.. поїхав додому почав знімати а там кунгурятник мішає і його зняв.. під захистом бачу шо шланг насоса гідропідсилювача тре об реміть і верхній кожух перетерло... ну на облік поставили
Першим чином вирішив боротись з короією...
Почали шукати Т4 і десь на початку вересня ми знайшли досить непоганий варіант (як нам здавалось) в Хмельницькому 2,5 ACV 1999 long, правда голий. Ми позвонили і домовились. Приїхали (на цей раз потягом) нас зустріли два брати близнюки один з них був власником, ми питали який стан авто - "та все добре, я замінив масло і паливний фільтр... і там пильник правий порвався" я позаглядав - невелика вмятинка на боковій здвижці, є сліди корозії внизу біля здвижки.. і глушник який пора б замінити під капотом зверху тільки те що клаксон біля акумулятора, знизу незаглянув бо там зищита двигуна,салон теж нічого тільки панель приладів яку я перший раз бачив...ну ми сторгувались та й купили..
коли їхали то мені сподобалась динаміка, розгін чудовий.. правда коли розігнали машину десь до 120 і трохи більше почало рульове колесо тремтіти.. і на неровностях дороги машина нібито клювала...
Приїхали додому ставити на облік а мені експерти кажуть знімай захист двигуна я кажу шо і без цього її зняли з обліку.. а він не і всьо.. поїхав додому почав знімати а там кунгурятник мішає і його зняв.. під захистом бачу шо шланг насоса гідропідсилювача тре об реміть і верхній кожух перетерло... ну на облік поставили
Першим чином вирішив боротись з короією...