Страница 2 из 2

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 28 фев 2013, 22:36
Romanoproddi
а що з підшипником не так?

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 28 фев 2013, 22:58
VitalySV
люфтить дуже, треба міняти.. ще не вирішив на який буду міняти - в мене зовнішній діаметр 38 мм. внутрішній 22 мм. думав підібрати - знайшов за 90 грн. від якогось станка, але там внутрішній діаметр більший та думаю купити чи заказати такий як був і не морочитись...

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 28 фев 2013, 23:05
Romanoproddi
там підшипник в мідній оправці. якщо у вас рульовий вал у вигляді телескопки - то люфтити може в тому місці де дві ті трубки сходяться.

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 02 мар 2013, 18:13
VitalySV
то я вже донього дістався, випресувати його невдалось.. прийшлось знімати і вибивати, замови підшипник і втулку до нього, але буде через 4 дні...
заодно підлогу зняв і проклеїв шумоізоляцію :co_ol:

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 31 мар 2014, 21:24
VitalySV
Всім привіт)) Хтось знімав турбіну? Бо моя, як мені здаєтся, не працює толком (її не чути, і прискорення нема) ще й масло кидає...
може хто підкаже як краще її зняти..

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 01 апр 2014, 20:07
VitalySV
Трохи нарив інформації частина тут http://www.t4-wiki.de/wiki/Turbolader_(Ausbau)#TDI-Motoren_AJT_und_ACV (на цьому сайті багато цікавої інфи можна знайти)
так як написано турбіну зняти можливо, мабудь на знятому двигунові..
знайшов таку схему (фото)
ось опис, був лише на російській:
1 - Прокладка
q заменить
2 - 25 Нм
3 - Патрубок
q при установке сначала слегка затянуть все резьбовые соединения (детали должны оставаться подвижными по отношению друг к другу), и только потом затянуть их - без перекосов и натяжения
4 - 15 Нм
5 - К клапану системы рециркуляции ОГ
6 - Экран
q впускного коллектора
7 - Прокладка
q заменить
q Соблюдать монтажное положение
8 - Выпускной коллектор
9 - Вакуумный шланг
q красного цвета
10 - Вакуумный шланг
q чёрного цвета
11 - от клапана вентиляции картера двигателя
12 - 10 Нм
13 - Патрубок
q между турбонагнетателем и соединительным шлангом расходомера воздуха
q закреплен направляющей трубкой для масляного щупа на впускном коллекторе
14 - Штуцер, 15 Нм
15 - Уплотнительное кольцо
q заменить
16 - Уплотнительное кольцо круглого сечения
q при повреждении заменить
17 - Кронштейн
q для клапана рециркуляции ОГ -N18- и электромагнитного клапана ограничения давления наддува -N75-
18 - Электромагнитный клапан ограничения давления наддува -N75-
q проверка управления ? Рем. гр. 23; Система непосредственного впрыска дизеля; Проверка регулирования давления наддува
19 - Разъём
q 2-контактный
q электромагнитного клапана ограничения давления наддува -N75-
20 - 40 Нм
21 - Маслосливная магистраль
q к разъёму на направляющей трубке для масляного щупа ? Поз.
22 - 30 Нм
23 - Штуцер, 30 Нм
24 - Магистраль подачи масла
q перед установкой залить в турбонагнетатель моторное масло через штуцер магистрали подачи масла
q от кронштейна масляного фильтра ? Поз.
25 - 45 Нм
q заменить
q резьбу и опорную поверхность головки болта покрыть смазкой -G 000 500-
26 - Турбонагнетатель
q снятие и установка ? Глава
q проверка давления наддува ? Группа ремонта23
27 - к приёмной трубе выпускной системы
28 - Колено трубопровода
29 - Гайка и винт с внутренним шестигранником, 25 Нм
30 - Колпачковая гайка, 25 Нм
31 - Магистраль управления
q синего цвета
32 - Клапан регулирования давления наддува
q деталь турбоконагнетателя, заменить нельзя
q проверка давления наддува ? Группа ремонта23
33 - Воздушный шланг
34 - к интеркулеру и впускному коллектору

Ось це "28 - Колено трубопровода " мені здается що краще знімати коли турбіна закріплена на колекторі, бо зусилля для відгвинчування дуже великі...
Думаю знімати разом з випусним колектором.

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 06 апр 2014, 20:15
VitalySV
Коротше кажучи зняв я турбіну разом з колектором (хоча можна було і без нього). Намучився, хоч і перевів двигун в сервісне положення :ps_ih:
При огляді турбіни осьового люфта немає, є люфт радіальний (за який я переживав), але як виявилось він в нормі... Проблема була в тому що у "холодній" частині турбіни була велика кількість оливи.... :sh_ok:
Думаю почистити, помити і поставити назад. Треба буде змайструвати масловловлювач.

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 13 май 2014, 21:10
VitalySV
може хто підкаже шо дає такий писк на холостих, коли піддав газу все в нормі...
https://www.youtube.com/watch?v=OpncM-e ... e=youtu.be

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 13 май 2014, 23:40
Мановар
зніми ремінь генератора і ще раз попробуй, якщо звук залишився, значить в системі ГРМ проблема (ролик-помпа)
але мені все ж таки здається, що це якийсь підшипник або в ГУРі або в гені, ну або натяжний ролік
як знімеш ремінь руками покрути всі шківи і люфт попробуй

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 14 май 2014, 21:02
VitalySV
ремінь ГРМ міняв разом з роликом, залишилось помпу поміняти (просто претензій нема до її роботи)..
Поліклиновий з роликами і насосом ГУР міняв.. Знімав поліклиновий ремінь в тому році (до заміни насосу ГУР) то писку не було і домав шо насос ГУР так піщить...
на неділі думаю ще раз зняти ремінь - може підсунули погані підшипники на генератор.
мене більше тревожить як між демфером і насосом реміть вібрує..

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 14 май 2014, 21:48
Мановар
VitalySV писал(а):як між демфером і насосом реміть вібрує..

не переживай, у мене теж вібрує і я не поборов цієї проблемки... їжджу вже досить довго так

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 14 май 2014, 23:26
Svit
VitalySV писал(а):Історію свого транспортера почну з того що хотілось як найдешевше і покраще... думав спочатку шо вистачить на Т5 місяці з 2 на авторіа зі дня в день чекав... і одного разу мені з батьком сподобався один варіант 1,9 75кв. 2004р. короткий, посажир в Чернівцях (13,5), його продавав пастирь церкви, ми приїхали автобусом (бо білетів на поїзд небуло) я високого зросту і намучився в тому автобусі... котше кажучи він нас зустрів на автовокзалі начепто все добре з машиною я сів за кермо - мені сподобалось і динаміка і посадка... поїхали в переоформляти, все йшло добре вже номери зняли і тут кажуть що двигун в розшуку... я в шоці... власник почав звонити своїм знайомим шоб документи віддали і врешті решт по обіді він нам каже шо все "уладить" і проїде до нас в Миколаїв разом з нами поставить на облік тоді й розплатимось.. той добре ми знову сіли на автобус додому :cry_ing: :ps_ih:
він так і не приїхав хоча звонив казав шо вже все вирішив... потім я знов побачив його машину в продажі...
потім знов почав шукати.. вже минало літо.. батьковий знайомив розповів що по експлуатації Т4 дешевше і надійніше. Почали шукати Т4. і десь на початку вересня ми знайшли досить непоганий варіант (як нам здавалось) в Хмельницькому 2,5 ACV 1999 long, правда голий. Ми позвонили і домовились. Приїхали (на цей раз потягом) нас зустріли два брати близнюки один з них був власником, ми питали який стан авто - "та все добре, я замінив масло і паливний фільтр... і там пильник правий порвався" я позаглядав - невелика вмятинка на боковій здвижці, є сліди корозії внизу біля здвижки.. і глушник який пора б замінити під капотом зверху тільки те що клаксон біля акумулятора, знизу незаглянув бо там зищита двигуна,салон теж нічого тільки панель приладів яку я перший раз бачив...ну ми сторгувались та й купили..
коли їхали то мені сподобалась динаміка, розгін чудовий.. правда коли розігнали машину десь до 120 і трохи більше почало рульове колесо тремтіти.. і на неровностях дороги машина нібито клювала...
Приїхали додому ставити на облік а мені експерти кажуть знімай захист двигуна я кажу шо і без цього її зняли з обліку.. а він не і всьо.. поїхав додому почав знімати а там кунгурятник мішає і його зняв.. під захистом бачу шо шланг насоса гідропідсилювача тре об реміть і верхній кожух перетерло... ну на облік поставили :wo_ol:
Першим чином вирішив боротись з короією...

Re: Історія мого VW T4 2.5 ACV

СообщениеДобавлено: 17 май 2014, 22:01
VitalySV
Зняв я поліклиновий ремінь і все чудово... так що знову буду підшипники генератора міняти...