Мій Т3 сінкро 86 р.в.

Наши машинки - бортовой журнал

Модераторы: stas, Мановар

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

Сообщение SergPassSyn » 24 окт 2013, 10:31

Нарешті поприклеював лейби.
DSC02210.JPG

Був транспортер, а став мультиван :-)
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
З повагою Сергій
О67 74О 57 7О
Аватар пользователя
SergPassSyn

 
Сообщений: 444
Зарегистрирован: 20 май 2010, 16:48
Откуда: Бровари
Модель и год выпуска машины: Т3 `86 syncro
Тип двигателя и объем: 1.9 tdi

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

Сообщение vit » 24 окт 2013, 10:48

клас! :bra_vo: :ya_hoo_oo:
Кожен зможе образити бандерівця. Але не кожен встигне вибачитися...
Аватар пользователя
vit
_Рада форуму
 
Сообщений: 6918
Зарегистрирован: 11 ноя 2009, 21:35
Откуда: Lemberg & Crimea
Модель и год выпуска машины: Т-3 1986
Тип двигателя и объем: cs

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

Сообщение sobakabarabaka » 24 окт 2013, 11:10

:sh_ok: figase :uch_tiv: :JC_JC_goodpost:
http://komfortkiev.blogspot.com/
Кажуть, що друзі на дорозі не валяються.
З моїми буває всяке.
067 656 3Ч 3О Віктор
Аватар пользователя
sobakabarabaka
ЗЛИЙ
 
Сообщений: 1227
Зарегистрирован: 29 авг 2011, 22:03
Откуда: Київ
Модель и год выпуска машины: T-4, 2000р
Тип двигателя и объем: 2.5 TDI. AJT

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

Сообщение misha0404 » 31 янв 2014, 09:47

:bra_vo: :uch_tiv:
Аватар пользователя
misha0404

 
Сообщений: 247
Зарегистрирован: 19 янв 2013, 16:20
Откуда: Херсон
Модель и год выпуска машины: WV T3
Тип двигателя и объем: cs 1.6d

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

Сообщение SergPassSyn » 14 мар 2014, 12:21

Власне зновує що додати. вибачте за кількість букв.
Так як я поводив себе добре, допомагав кому чим міг, і дуже хотів тді, то під кінець року автомобільні Боги послали мені установочний комплект моторчика АФН за недорого (по місцю ціна була 1400-1800 барак обам, а я випадково знайшов обяву, яка висіла чотири місяці, і купив за 700, заводив, їздив - агонь).

Ну і ці Боги думали що я його поставлю, а я заспокоївся що йдуть гази в у воду, вивів собі шланжик з соском в решітку (щоб не знімати решітку для розвоздушки радіатора) раз у три дні випускав повітря і їздив собі. Доречі скажу що самого AAZ-та думав зробити (і головка є), а може там не головка тріснула а прокладка прогоріла - незнаю, бо той мотор пиїхав зза бугра, його поставили і все, тобто його ніхто ніколи нерозбирав і нековиряв, рідна прокладка... якось подивився на нього знизу а там всі гайки на коллекторі і турбіні пообгорали/заржавіли настільки що нетещо граней на гайках - різьби на шпильках невидно. Ну головне що їде...

Ну а автомобільним Богам мабуть стало образливо :de_vil: що я їхнього подарунка в гаражі держу, і не чухаюсь.

Почались приколи - вирішив що навіщо розвоздушувати систему раз у два-три дні, зроблю ка розвоздушку автоматичну. власне протягнув трубку від радіатора до мотора і підєднав її замість патрубка що вертається від пічки, а патрубка з пічки приколхозив у патрубок що йде до бачка (верхній). Тиждень їздив все нормально.

Позавчора потягнуло мене попробувати шків помпи на предмет люфта помпи, туди а помпа болтається, ну я вкинув майже нову помпу, взборі з корпусом, в машину, провсяк випадок.
Відїздив вчора нормально, ввечері замінив помпу, залив тосол, завів - щось шурхає, до того небуло сторонніх звуків, зняв ремінь помпа/генератор, завів - шурхає знімаю кожуха ГРМ - жах ремінь сповзає: розпредвал - на край, ТНВД зліз - 4мм, з промвалу зліз десь на 6мм, ремінь шурхав по кожуху.
Попробував шестерню насосу осьовий люфт є, радіального зовсім нема, розпред вал все гуд, промвал недолізеш, на колінвалу шестерня і шківи сидять жорстко без люфтів, потім тільки взявся за натяжний ролік а він, гад, у руках розпався, я його назад зібрав. Гукнув батька щоб притримав натяжного, виставили по мітках, замінив ролік, разів 4 провернув мотор мітки співпали, завів, прогрів - все гуд, от щоб полінився, і ще день поїздив :bomb: , отоб швиденько АФНа поставив.

Доречі те що стоїть натяжний ролік на поліклиновому ремені, то добре: ремінь не перетягує на гарячу і не прослабляє на холодну. Але якщо помпа або інший підшипник дає слабину то він "дожме" її однозначно, а там де ремінь натягується генератором, тобто жорстко, то помпа може болтатися місяцями, поки не потече.

А сьогодні недоїхав до школи кілометр, температура - max, ОЖ - min , витік тосол. :wo_ol: залив все що було, завіз доньку до школи, вийшов зі школи - під течиком калюжа :ny_tik: , плюнув і на роботу пішов пішки.

Всі бачили кіно "Брюс всемогучий" як йому "перло" на початку, от вмене щось подібне з машиною. Ішов і згадував "B E A U TIFUL..."
З повагою Сергій
О67 74О 57 7О
Аватар пользователя
SergPassSyn

 
Сообщений: 444
Зарегистрирован: 20 май 2010, 16:48
Откуда: Бровари
Модель и год выпуска машины: Т3 `86 syncro
Тип двигателя и объем: 1.9 tdi

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

Сообщение Андрулик » 14 мар 2014, 19:57

Машинка суперрррр!!!! Видел ее вчера вживую!!!!! :JC_JC_goodpost:
Будет страшно.............будем боятса! Т-5 АА9477МК
097-семь9ноль-96-семь0;093-998-92-05
Аватар пользователя
Андрулик

 
Сообщений: 495
Зарегистрирован: 09 янв 2013, 20:37
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: transporter T5 2006
Тип двигателя и объем: 2,5 BNZ

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

Сообщение SergPassSyn » 15 мар 2014, 11:15

Ага на позняках.
З повагою Сергій
О67 74О 57 7О
Аватар пользователя
SergPassSyn

 
Сообщений: 444
Зарегистрирован: 20 май 2010, 16:48
Откуда: Бровари
Модель и год выпуска машины: Т3 `86 syncro
Тип двигателя и объем: 1.9 tdi

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

Сообщение RAMZES » 16 мар 2014, 00:35

SergPassSyn
Сержик давай скорше став афн, будеш літати.
0669128590, viber 0932402500, Роман
RAMZES
Больной на Т-3
 
Сообщений: 1801
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 20:05
Откуда: Київська
Модель и год выпуска машины: Т-3 Caravelle GL
Тип двигателя и объем: 1,9 AFN(чіплваний 140),абс, .

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

Сообщение maximka4131 » 22 мар 2014, 21:44

Привет, видел сегодня твоего буса в 17:20 на перекрестке перед Броварами, бус впечатляет, ты тоже смотрел в мою сторону чето махал мне там :-):
http://vk.com/id10051524
0639639401 Максим
Аватар пользователя
maximka4131

 
Сообщений: 84
Зарегистрирован: 26 июн 2013, 23:58
Откуда: Киев. Дарница
Модель и год выпуска машины: t-3 1987
Тип двигателя и объем: 1.9tdi

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

Сообщение Parovoz » 22 мар 2014, 23:05

Бус классный- но прочитав тему 1-3 стр. понял как она тебя "любит". Терпеливый ты однако :-) Ох и дорогая у тебя машина :ps_ih:
Желаю чтоб служила тебе верой и правдой- без ремонтов, за твои труды и вложенный капитал! :uch_tiv:
Телефон
Скрытый текст: показать
О9З7669Ч51
Аватар пользователя
Parovoz

 
Сообщений: 46
Зарегистрирован: 25 ноя 2013, 19:11
Откуда: Харьков
Модель и год выпуска машины: T4 Long
Тип двигателя и объем: 1.9 ABL

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

Сообщение SergPassSyn » 23 мар 2014, 10:12

maximka4131 писал(а):Привет, видел сегодня твоего буса в 17:20 на перекрестке перед Броварами, бус впечатляет, ты тоже смотрел в мою сторону чето махал мне там :-):


Привіт, я коли бачу Т3 то не "махаю", тільки великий палець вгору :co_ol:, правда ти був далековато не розгледів.

Parovoz я походу мазахист, а машинка у мене просто повнолітня от і ламається, але в неї нема шансів, як кажуть "при всьому багатстві вибору - альтернативи нема", тільки Т3.
З повагою Сергій
О67 74О 57 7О
Аватар пользователя
SergPassSyn

 
Сообщений: 444
Зарегистрирован: 20 май 2010, 16:48
Откуда: Бровари
Модель и год выпуска машины: Т3 `86 syncro
Тип двигателя и объем: 1.9 tdi

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

Сообщение SergPassSyn » 25 апр 2014, 14:55

Нарешті приємна новина.
Так як я люблю щоб все було в запасі; а коли прийде технічна біда, щоб не залишатись один на один з продавцями (розборки, аллегро, ЕВАУ....), і мати хоч якусь "буферну зону" для того щоб врятувати тяжко зароблену жменьку "Українок, Шевченків і Мазеп"; то нарешті вдалось (порівняно не дорого) зібрати собі запасний комплектик коробка+кардан+редуктор+півосі+гранати.
Хоч і не швідкісна пара (7/38; 5,43) але тепер є, хоч щось, на підміну. :jn_pu_sk:
Власне сьогодні приїхали з Полтави: кардан, редуктор, і передні півосі, якраз під ту коробку що була, шкода, що редуктор без блокування.
З повагою Сергій
О67 74О 57 7О
Аватар пользователя
SergPassSyn

 
Сообщений: 444
Зарегистрирован: 20 май 2010, 16:48
Откуда: Бровари
Модель и год выпуска машины: Т3 `86 syncro
Тип двигателя и объем: 1.9 tdi

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

Сообщение vit » 25 апр 2014, 16:24

:bra_vo:
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Кожен зможе образити бандерівця. Але не кожен встигне вибачитися...
Аватар пользователя
vit
_Рада форуму
 
Сообщений: 6918
Зарегистрирован: 11 ноя 2009, 21:35
Откуда: Lemberg & Crimea
Модель и год выпуска машины: Т-3 1986
Тип двигателя и объем: cs

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

Сообщение sumyoffroad » 15 авг 2014, 21:20

підкажіть який у Вас розмір АТ-шек і потрібно шось доробляти для імплонтування, також цікавить питання, якій максималний розмір гуми можно ставити на Т3: Дякую
Слава Украине!!!
sumyoffroad

 
Сообщений: 28
Зарегистрирован: 03 июн 2014, 20:54
Откуда: Сумы, область партизанской славы
Модель и год выпуска машины: в активном поиске
Тип двигателя и объем: самый подходящий

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

Сообщение SergPassSyn » 16 авг 2014, 00:12

215/75 R15 (704мм), диски 7j et38 стоїть без проставок, а після встановлення гальм 312мм буде 225/55 R18(705мм) et43, 8,5j, зовнішній діаметр той самий, а з вилітами дисків щось придумаєм, десь підкладемо.....А на рахунок мксимального розміру то це 74 см в діаметрі і 235-ї ширини
З повагою Сергій
О67 74О 57 7О
Аватар пользователя
SergPassSyn

 
Сообщений: 444
Зарегистрирован: 20 май 2010, 16:48
Откуда: Бровари
Модель и год выпуска машины: Т3 `86 syncro
Тип двигателя и объем: 1.9 tdi

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

Сообщение sumyoffroad » 16 авг 2014, 09:23

SergPassSyn писал(а):215/75 R15 (704мм), диски 7j et38 стоїть без проставок, а після встановлення гальм 312мм буде 225/55 R18(705мм) et43, 8,5j, зовнішній діаметр той самий, а з вилітами дисків щось придумаєм, десь підкладемо.....А на рахунок мксимального розміру то це 74 см в діаметрі і 235-ї ширини

дякую за відповідь, я так зрозумів що питання по ліфту не виникало, та ЕТ 38 без знаку "-", тобто виліт диска спрямований до центральної осі авто а не навпаки і як до цого віднеслися підшипники ступиці))?
Слава Украине!!!
sumyoffroad

 
Сообщений: 28
Зарегистрирован: 03 июн 2014, 20:54
Откуда: Сумы, область партизанской славы
Модель и год выпуска машины: в активном поиске
Тип двигателя и объем: самый подходящий

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

Сообщение t3_MULT » 21 сен 2014, 18:38

SergPassSyn писал(а):Ось докази :pri_vet:-:
DSC02151.JPG

DSC02152.JPG

DSC02153.JPG

DSC02155.JPG

Поки так.

Шикарно смотрится) :bomb:
t3_MULT

 
Сообщений: 10
Зарегистрирован: 21 сен 2014, 14:25
Модель и год выпуска машины: t3 89
Тип двигателя и объем: 1.9D

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

Сообщение SergPassSyn » 08 ноя 2014, 13:54

Трохи новин на "нашому каналі".
Трохи похолодало, став гірше заводитись вранці, а також і на гарячу, на холодну без "підсоса" троїть і димить як паровоз, аж соромно, трохи підсосу і починає чисто робити, підсос потрібен доки не прогріється до 60-70 градусів. Зрозуміло що пізнє впорскування, бо дим густий і білий.
Минулої зими такого небуло. Якраз треба масло замінити, вирішив залити синтетику з допуском. Промив промивочним, залив синтетику і десь через день прибор тиску масла став якось малувато показувати(наче старе масло) і зявився лязг(наче компенсатори не тримають), ну думаю синтетичне масло рідкіше (тиск менше), а компенсатори теж не нові і масло не тримають.
Поїздив я так днів з 5, потепліло (вже й хлопушка знову сама почала підійматись) а заводка і робота двигуна залишилась так само погані, на гарячу потрібно помаслати 5-6 секунд щоб завести, хоча починав працювати "вибухоподібно", не поодному і навздогін, а всі чотири циліндри зразу, і це недавало спокою, ще трохи розхід палива виріс, тяга стала трохи гіршою, думав на компенсатори : менше тиск + рідкіше масло = клапани менше відкриваються і повітря невистачає.
Вирішив перейти назад на напівсинтетику, купив масло, фільтр і промивне, і прокладку під клапанну кришку (давно хотів подивитись на мітки ГРМ), ремінь і ролик вже давно лежали на полиці в очікуванні свого часу.
А так як я все роблю поступово (щоб було видно яка дія дає ефект), то вирішив спочатку замінити масло, поїздити і потім замінити ремінь ГРМ.
Але спочатку заїхав до знайомого дядька щоб послухав нові звуки в роботі мотора, а потім додому міняти масло. Заходжу в гараж, а він мені зразу: "В тебе мотор розстроєний - розпредвал стучить, так наче поршні починають доставати до клапанів". Я йому заперечив і розказав про масло рідкіше і про те коли і після чого ці звуки зявились. А він каже: "Не сперечайся, заїжджай і знімай кожух ГРМ, виставимо мітки побачиш сам". Заїхав, зняв кожуха, виставив ВМТ, а отвір у зірці насоса не попадає у отвір у кронштейні десь на 2 зуби. Знімаю клапанну кришку - розпредвал теж відстає 1-2 зуби. На іншій автівці поїхав додому взяв ремінь і ролік, замінили, виставили по мітках, прокрутили, завели і о чудо: заводиться чітко, вибухоподібно, на гарячу заводиться теж як раніше, лязг пропав, дядько сказав, що робить "душевно", паливного насоса навть не трогали, масло неміняв.

Чого і як перескочив - загадка, під хвіст отримував не сильно бо по трасі майже неїжджу, з липня тільки по Києву, спокійно, в середніх обертах (на малих обертах принципово неїжджу, і великих недаю), думаю поставити ролика ГРМ з натяжною пружиною, як на новіших ТД або на ТДІ, щоб ходилось йому добре, бо просто нема часу ставити АФН - машина потрібна на кожен робочий день, підмінного буса нема, відпустка, навіть на тиждень - несвітить.
Якось так.
З повагою Сергій
О67 74О 57 7О
Аватар пользователя
SergPassSyn

 
Сообщений: 444
Зарегистрирован: 20 май 2010, 16:48
Откуда: Бровари
Модель и год выпуска машины: Т3 `86 syncro
Тип двигателя и объем: 1.9 tdi

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

Сообщение RAMZES » 08 ноя 2014, 21:53

Тягни до мене проводку і двигун, я зберу на стапелі, а тобі потрібно буде тільки собі під капот поставити от і всі справи.
0669128590, viber 0932402500, Роман
RAMZES
Больной на Т-3
 
Сообщений: 1801
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 20:05
Откуда: Київська
Модель и год выпуска машины: Т-3 Caravelle GL
Тип двигателя и объем: 1,9 AFN(чіплваний 140),абс, .

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

Сообщение vit » 10 ноя 2014, 20:51

SergPassSyn писал(а):Трохи новин на "нашому каналі".

Чого і як перескочив - загадка

є причина. кудрік толковіше розпише. :uch_tiv:
Кожен зможе образити бандерівця. Але не кожен встигне вибачитися...
Аватар пользователя
vit
_Рада форуму
 
Сообщений: 6918
Зарегистрирован: 11 ноя 2009, 21:35
Откуда: Lemberg & Crimea
Модель и год выпуска машины: Т-3 1986
Тип двигателя и объем: cs

Пред.След.

Вернуться в Клубные машинки

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 29