Страница 4 из 8

Re: Т3 (yellow) from Lviv

СообщениеДобавлено: 28 сен 2015, 21:52
ventyki
Volodumur
як на замовлення зробив сьогодні )))))

IMG_0544.JPG

IMG_0545_converted.jpg

IMG_0546_converted.jpg

IMG_0547.JPG

IMG_0548_converted.jpg

IMG_0549.JPG

IMG_0550.JPG

Re: Т3 (yellow) from Lviv

СообщениеДобавлено: 28 сен 2015, 21:57
ventyki
за основу взято фільтр від якогось 3-х літрового hyundai

IMG_0551_converted.jpg

IMG_0552_converted.jpg

IMG_0553.JPG

IMG_0554_converted.jpg

IMG_0555.JPG

IMG_0556.JPG

Re: Т3 (yellow) from Lviv

СообщениеДобавлено: 29 сен 2015, 22:50
Volodumur
Шо ти коробки всякі фоткаєш,давай по суті :-)

Re: Т3 (yellow) from Lviv

СообщениеДобавлено: 30 сен 2015, 09:39
ventyki
Volodumur
процес потребує деталі до дрібниць)))))))

P.S. Володя, вибачаюсь за колесо...

Re: Т3 (yellow) from Lviv

СообщениеДобавлено: 30 сен 2015, 21:39
RAMZES
Куча фоток про корпус фільтру?... Щось цікавіше буде? Бо це можна було зробити за півгодини простішим і дешевшим способом. Де обіцяні фото? Де процес, де тді? Ти ж обіцяв фоторепортаж...

Re: Т3 (yellow) from Lviv

СообщениеДобавлено: 01 окт 2015, 01:07
ventyki
RAMZES
процес, на жаль, просувається повільно. тому і фото такі... :ups:

Re: Т3 (yellow) from Lviv

СообщениеДобавлено: 01 окт 2015, 01:17
ventyki
я б з радістю, щоб доробити якнайшвидше, але жорстокі реалії вносять свої корективи.....
rsz_фото.jpg

Re: Т3 (yellow) from Lviv

СообщениеДобавлено: 03 окт 2015, 20:41
ventyki
процес просувається

to be continued...

rsz_img_0583.jpg

IMG_0584.JPG

IMG_0585.JPG

IMG_0586.JPG

IMG_0588.JPG

IMG_0589.JPG

rsz_img_0590.jpg

IMG_0591.JPG

rsz_img_0592.jpg

IMG_0593.JPG

Re: Т3 (yellow) from Lviv

СообщениеДобавлено: 03 окт 2015, 23:23
limousine82
коробка un будет?

Re: Т3 (yellow) from Lviv

СообщениеДобавлено: 04 окт 2015, 00:43
RAMZES
ventyki
Чим ще допомогти для прискорення?

Re: Т3 (yellow) from Lviv

СообщениеДобавлено: 04 окт 2015, 08:50
leopolis
Якщо думаєш встигути до зими - то шукай відразу вебасто-ебер, бо будеш мерзнути. Тді-шка буди не прогріє, а при спокійній їзді і сама себе не прогріє.

А хто сказав, що буде легко...

Re: Т3 (yellow) from Lviv

СообщениеДобавлено: 04 окт 2015, 10:35
ventyki
limousine82
уже була

RAMZES
я подзвоню

leopolis
:-ok-:

Re: Т3 (yellow) from Lviv

СообщениеДобавлено: 05 окт 2015, 09:13
RAMZES
leopolis
Можна і без вебасти добре прогріти тді. Ставиш кран на радіатор основний і всю зиму іздиш в теплій машині, і ніколи не перегрієш двигун... От так якось в мене вже декілька десятків двигунів інстальвано, всім подобається, ні хто не скаржиться.

Re: Т3 (yellow) from Lviv

СообщениеДобавлено: 05 окт 2015, 19:59
leopolis
Так там і так кран стоїть на основний радіатор, та ще й крутий автоматичний, називається термостат. Нащо ще один? Бо якщо в системі нема кіпятка, то хоч шість кранів. Фольксваген коли почав ставити економні тді-шки в великі буди (шарани і т4 пасажири) так і виникла проблема з недогрівом на спокійних режимах, і появилась така лабуда як додаткова автоматична підігрівалка рідини охолодження. А з всякими кранами чи глухими фанєрками - намордніками (на передньомоторках) легко можна закипіти навіть при холодному салоні - сонце встало, підйомчик, і ти ще не зняв валянки і куфайку а вже мотор кипить.
Якщо щось - то я спеціаліст. Бо одну свою машину пежо партнер якось успішно підпалив неправильно запханою картонкою, причому машина горіла а салон дальше був холодний :-)

Чи ти щось знаєш чого ніхто не знає?

Re: Т3 (yellow) from Lviv

СообщениеДобавлено: 05 окт 2015, 22:36
RAMZES
leopolis
Так знаю, для цього не потрібно бути спеціалістом. Система охолодження на т-3, десь приблизно 14-17л. Основна масса цього об'єму чекає відкриття термостату і знаходиться по переду машини в основному радіаторі. Якщо поставити редукцію або кран на подачу до радіатора, то на малий круг піде більше гарячоі рідини, а в основному вона піде через пічку. Такий варіант на тді в т-3 вже перевірений, на інших моделях авто я не перевіряв і не бачу в тому сенсу бо займаюся тільки т-3.

Re: Т3 (yellow) from Lviv

СообщениеДобавлено: 07 ноя 2015, 19:41
ventyki
яка довжина проводів від панелі запобіжників до "чорного ящищка" в моторному відсіку???

Re: Т3 (yellow) from Lviv

СообщениеДобавлено: 07 ноя 2015, 23:02
RAMZES
4,8-5,4м.

Re: Т3 (yellow) from Lviv

СообщениеДобавлено: 19 ноя 2015, 09:06
ventyki
потрошки діло просувається....

IMG_0856_converted (1).jpg

IMG_0863.JPG

IMG_0864.JPG

IMG_0865.JPG

IMG_0866.JPG

Re: Т3 (yellow) from Lviv

СообщениеДобавлено: 19 ноя 2015, 09:53
leopolis
Висловлююсь.
Я теж зараз задумався над панеллю приладів. Зібрав все нажитоє нєпасільним трудом в одну купу і почав роздивлятись. З паяльником я дружу, але
Изображение
В шарановській, гольфовській і рідній панелі є кілька речей, які випадають при подібних твоїй кастрато-мутаціях.
1. Півкругла прозора маска характерної форми є на всіх, для чого вона - сонцевідбивна чи антиблікова - хз, але вона є. Твоя панель має форму панелі газ-51, рівна дошка. І якщо з точки зору наявності жмені мікросхем твою панель умовно можна вважати розвитком, то зміна форми і ергономіки - явна деградація.
2. Ти знаєш мою точку зору. Оригінал рулить - або, як великий компроміс, повинен залишатися принаймі оригінальний зовнішній вигляд. Якщо хотіти отримувати кайф від користування автомобілем 70-х років, то рідна панель приладів - величезна частина цього кайфу.
Десь так.

Re: Т3 (yellow) from Lviv

СообщениеДобавлено: 19 ноя 2015, 10:08
vova123
ventyki
Ромчик молодець! не скидай темп!
На рахунок приборки
1. Від рідної дуже мало кайфу, тому що її розробляли для збору пилюки, мух та іншого гівна, що літає в машині, а гарно вичищати ті кути - то треба мати моцне терпіння.
2. Ці приборки класні, але будь готовим, що ти не будеш бачити датчики палива та температури, тому я вибрав гольф3, вона не має підсвітки цифр, але датчики розташовані +- так як треба.


робота прекрасна :co_ol: