тут может быть Ваша реклама

Вічний еволюціонер

Наши машинки - бортовой журнал

Модераторы: Мановар, stas, Анка(от Рыжего)

Вічний еволюціонер

Сообщение leopolis » 02 апр 2014, 22:52

...-він живе! Він ще не вмер!

Колись мій бус був простим цільнометалевим вантажним фургоном. Сьогодні одним оком підглянув, що там в процесі малярки відбувається. Починався цей нелегкий процес ще до вільнюського саміту, я треба сказати бутилацетат-художників не дуже підганяв.
Мені сподобалось:
Изображение
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1198
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение Romanoproddi » 02 апр 2014, 22:55

нажав на фотку. перейшов по посиланню. в ноута звук на всю. тільки відкрило фотку - збоку реклама, якась гола баба стогне мультяшна. реакція моїх - тіпа не почули.

а в слонову кость не хотів? тіпа такий кремчик?
lpg-service.com.ua
Аватар пользователя
Romanoproddi
Доктор
 
Сообщений: 14879
Зарегистрирован: 18 мар 2010, 22:43
Откуда: Землі партизанів - Луцьк
Модель и год выпуска машины: VW PASSAT B3 G60 SYNCRO 1990
Тип двигателя и объем: 2.0 ADY +ГБО

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение leopolis » 02 апр 2014, 23:03

За бабу, якщо то моя, звиняй, де взялась не знаю.
Колір був білий.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1198
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение crayfish » 03 апр 2014, 08:39

Яка гарна і мила, а головне не політична фотка. Результат радує! Дай Боже власнику грошей часу і терпіння довести все до кінця.
:co_ol:
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение leopolis » 20 апр 2014, 09:37

Виникла потреба «розкидати» ТДІ-шку. На Транспортері і на Шарані в мене стоять однакові двигуни, тому коли була можливість, я недорого придбав ще один, третій-запасний 1Z. Думаю неспішно підготувати і поставити його на Шаран, де пробіг вже 600 тисяч. Машина, з якої знятий цей двигун, їздила – але все одно це кіт у мішку, і треба в нього заглянути.
Двигуни своїми руками не перебирав вже більше 15 років. Тоді все робилося «на коліні», але треба сказати успішно, енергія і бажання завжди перемагали труднощі. Зараз коліна вже не ті – енергії стало менше, а можливостей організувати процес більше. Тому готуюсь до роботи.
З половинки старої радянської «шашличниці» (підйомника-перекидача для Жегуля) зробив таку приспособу-стенд. Причому тут двигун не тільки обертається навколо осі – є ще опція піднімання-опускання, і відпала потреба додаткового підйомного механізму:
Изображение
Изображение
Дуже сильно спрощує життя ось такий швидкоімпровізований візок. Фрагмент європіддона і чотири колесика з епіцентру – і ти вже не тягнеш мити блок в руках, оббиваючи стіни, ноги і надриваючи пупець. 5 хвилин роботи, і мала механізація рулить. Тільки всі колесика мають бути поворотні – різниця в ціні невелика, а маневреність різко зростає.
Изображение
Оскільки конструкція стенду з двигуном на вису не є повністю жорсткою, для прикладання до неї значних зусиль (наприклад для зривання болта колінвалу) треба підставляти додатковий підпор. Я намагаюсь завжди використовувати оригінальні ВАГовські приспособи:
Изображение
Изображение
Це все станом на суботу, продовжувати буду після свят. Христос Воскрес!
Последний раз редактировалось leopolis 20 апр 2014, 23:44, всего редактировалось 1 раз.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1198
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение Romanoproddi » 20 апр 2014, 11:01

ось ту ваговську приспособу і мені треба. де брав? на Єбай?
lpg-service.com.ua
Аватар пользователя
Romanoproddi
Доктор
 
Сообщений: 14879
Зарегистрирован: 18 мар 2010, 22:43
Откуда: Землі партизанів - Луцьк
Модель и год выпуска машины: VW PASSAT B3 G60 SYNCRO 1990
Тип двигателя и объем: 2.0 ADY +ГБО

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение vit » 20 апр 2014, 11:02

клааассс!!!! :ko_re:sha:
Кожен зможе образити бандерівця. Але не кожен встигне вибачитися...
Аватар пользователя
vit
_Рада форуму
 
Сообщений: 6870
Зарегистрирован: 11 ноя 2009, 21:35
Откуда: Lemberg & Crimea
Модель и год выпуска машины: Т-3 1986
Тип двигателя и объем: cs

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение ventyki » 20 апр 2014, 12:14

Воістину Воскрес!
Круто придумано!
Тре вживу глянути :ts_ss:
Друг не той, що додому під руку привів, а той - що разом рачки приліз...

096-27-555-76 Роман
Аватар пользователя
ventyki

 
Сообщений: 516
Зарегистрирован: 30 мар 2013, 17:56
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 1987
Тип двигателя и объем: 1.9tdi+UN1

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение leopolis » 20 апр 2014, 14:23

Для розбирання двигуна приготував два куточки - в одному складаю все що зняв, у численних поліетилен-пакетах видно всіляку дрібноту, підписувати треба обов’язково, знизу в ящиках всі кронштейни-патрубки.
Изображение
В іншому куті - нові запчастини, включно до болтів-шпильок, по принципу: зламав при розборі - замовив нове. Не подобається - замовив нове. Оскільки час ремонту нелімітований, то можна собі дозволити і почекати коли екзіст все привезе.
Изображение
Хірургія двигуна починається з його доброї мийки. Це та грань, яка відрізняє любителя від професіонала – любитель (я наприклад) добре помиє двигун обов’язково, профі на цьому не акцентується, лише кавалки болота в кращому випадку повідбиває. Можливо це досвід, і у них нічого нікуди не летить? Я колись дуже дивувався, коли бачив як в глухому селі без дороги місцевий люд приходив до церкви в абсолютно чистому взутті – а в мене немісцевого, хоч як я не берігся, болото по самі вище колін… Це напевно той самий випадок.
Відмитий блок і КВ відвіз на перемір. Дядьки з мікрометрами і нутромірами сказали – все в стандарті і в нормі. Мені гора з плеч – не треба нічого точити і купувати нові поршні. Кільця і вкладиші обійшлися в 1500 грн, це десь 130 баксів, Кольбеншмідт.
Хоча питання точити чи не точити - неоднозначне. Те що циліндри не сильно зношені - не все вирішує. Тут важливим є зазор циліндр-поршень, а поршні я не міряв, слідів зносу на них явних немає я і заспокоївся. Ось немитий поршень
Изображение
На господарстві знайшов якусь ядерну гелеподібну хімію, руки від неї пекли, але воно того вартувало, ось відмитий поршень і хімія
Изображение
Изображение
У відмитому поршні в першу чергу цікавить зазор між кільцем і стінкою кільцевої канавки. Критична величина - 0,12 мм, на старих кільцях було більше, на нових - щуп 0,1 мм не проходить, тут усе добре.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1198
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение Romanoproddi » 20 апр 2014, 17:33

якщо кільця нові, але нічого не розточував - то хоча б хон намалювати для швидшої і правильної притирки кілець
lpg-service.com.ua
Аватар пользователя
Romanoproddi
Доктор
 
Сообщений: 14879
Зарегистрирован: 18 мар 2010, 22:43
Откуда: Землі партизанів - Луцьк
Модель и год выпуска машины: VW PASSAT B3 G60 SYNCRO 1990
Тип двигателя и объем: 2.0 ADY +ГБО

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение leopolis » 20 апр 2014, 17:50

Там хон добре проглядається по всій площі. Навіть в вмт кілець знос пальцем не відчутний, тільки на відмитому ледь пояски видно - світло заломлюється по-дугому.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1198
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение leopolis » 20 апр 2014, 19:41

Щось картинки пожувало, а редагувати не пускає. Як це робити?
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1198
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение Romanoproddi » 20 апр 2014, 19:42

заливай наново.
lpg-service.com.ua
Аватар пользователя
Romanoproddi
Доктор
 
Сообщений: 14879
Зарегистрирован: 18 мар 2010, 22:43
Откуда: Землі партизанів - Луцьк
Модель и год выпуска машины: VW PASSAT B3 G60 SYNCRO 1990
Тип двигателя и объем: 2.0 ADY +ГБО

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение leopolis » 20 апр 2014, 19:45

Як? Через Едіт зависає і пише Абратітєсь к адміну.. Навіть просто щось затерти не дає
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1198
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение breakneck » 20 апр 2014, 19:58

Був вантажний, а став пасажиром? Рамки під вікна переварювали?

Я оце думаю, тре мені таке робить чи не тре. Теж хочу пасажира.
Аватар пользователя
breakneck

 
Сообщений: 635
Зарегистрирован: 08 янв 2014, 13:14
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: 1987 Transporter Syncro
Тип двигателя и объем: 1.9D 1Y

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение leopolis » 20 апр 2014, 23:46

Так, рамки вварені нові.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1198
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение leopolis » 25 апр 2014, 22:10

Продовжую мучити мотор. Прикрутив масляні форсунки.
Изображение
Точити чи ні колінвал, вимірювання. Тут є 2 варіанти – або міряти самому або віднести тому, хто це вміє робити. Як правило краще всіх міряє той хто ті вали розточує, але і тут не все гладко, бувають різні сценарії.
Перший. В майстра багато роботи і нема часу на твоє дурне поміряти – подряпавши нігтем шийки і кинувши похапцем мікрометром – тут все атлічно, шо ти хочеш, став і їдь.
Другий. В нього є багато часу бо мало роботи. Тут вже вдумливо, тим самим нігтем але вже в іншому режимі, - гмм, третя шийка… можна пробувати, на ноль-двацитьпять… не знаю може вийде.
Я попав спочатку в другий коридор, на нольдвацитьпять. Але потім надійшов мій знайомий, він же господар проекту, питає шо там, дай поміряю сам, нє тут все атлічно точити не треба йди. Питаю а чого в того дяді нольдвацитьпять вийшло – ну ти сам розумієш каже. Розумію. Хоч бери мікрометри і сам вчися міряти.
І ось тут на допомогу любителям приходить Plastigage. Про його використання (причому професіоналами) йдеться навіть у такому серйозному документі, як Elsa. Мікрометра не треба – точити чи не точити можна визначити самому.
Я знайшов два методи заполучити цю чудо-приблуду. Звиклий кожному українцю eBay – до вибору до кольору. 11 баксів ціна там і ще 14 за доставку – і маленький набір ваш. Поки цей набір плив через океан, знайшовся ще один канал – набираєм у ще більш звиклому Екзисті код P4286819, і Крайслеровська запчастина стає тим самим Пластігеєм, вистарчить десь на 5 двигунів:
Изображение
А ось і воно. Різнокольорове - для різних зазорів різні кольори.
Изображение
Користуючись ПластіГеєм, розумієш: усе геніальне - просте. Проста пластикова соломка, відрізаєш шматок довжиною приблизно з шийку КВ, кладем на шийку:
Изображение
Ставим кришку підшипника, збираєм - затягуєм згідно вимоги (65 нм +90 градусів), КОЛІНВАЛ НЕ ПРОКРУЧУЄМ.
Розбираєм. На шийці і на кришці - від нашої дротинки Пластігея залишається тільки пляма.
Изображение
Міряєм ширину плями. Мірна лінійка (перехід від ширини плями до зазору) надрукована на упаковці. Чим менший зазор у підшипнику - тим більша ширина.
Изображение
У моєму випадку зазор у корінних підшипниках склав приблизно 0,06 мм - це дуже добре, максимально-караульний 0,17 мм згідно Ельзи.
Залишки Пластігею легко змиваються розчинником.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1198
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение leopolis » 26 апр 2014, 09:01

Повернення додому після неспішної фарбовки
Изображение
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1198
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение Romanoproddi » 26 апр 2014, 12:01

треба й собі такі пластинки прикупити. яміряю не так - зажимаю кусочок картону. потім викручую - мікрометра в руки і міряю.
lpg-service.com.ua
Аватар пользователя
Romanoproddi
Доктор
 
Сообщений: 14879
Зарегистрирован: 18 мар 2010, 22:43
Откуда: Землі партизанів - Луцьк
Модель и год выпуска машины: VW PASSAT B3 G60 SYNCRO 1990
Тип двигателя и объем: 2.0 ADY +ГБО

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение leopolis » 27 апр 2014, 11:27

Для монтажу поршнів придбав таке. Довго вагався купувати чи ні. Колись робив щось подібне з підручних матеріалів, навіть десь ця приспособа валяється якщо пошукати. Але коли дійшло до діла - жодного разу не пошкодував що взяв цю, моя саморобна примітивна і незручна.
Изображение

Існують ще такі кліщі для монтажу кілець на поршень - але не все одразу.
Изображение
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1198
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

След.


  • Объявления
ДОБРОВІЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW

Вернуться в Клубные машинки

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2