Страница 3 из 4

Re: Вічний еволюціонер

СообщениеДобавлено: 16 янв 2016, 21:39
leopolis
Про ТДІ в двох словах - не скажеш. Треба окрему тему.

Миколай приніс моєму бусу ось таку красу, панель з накладкою
Изображение
Фото з інтернету, але в мене буде так само - я любитель оригіналу. Спробував знайти штатну ФВ магнітолу плюс-мінус тих років, в процесі пошуку щелепа падала мені на грудак. Оригінальна VW Gamma для Гольф 2 GTI з CD-приводом (крутий хайтек тих років) - дивіться ціни

http://www.ebay.de/itm/VW-GAMMA-CD-RADI ... SwLN5WhM7E

http://www.ebay.de/itm/versand-autoradi ... SwZG9WiW1Q

http://www.ebay.de/itm/versand-tel-auto ... SwZG9WiW1Q

900 Євро за стареньку магнітолу... остання дешева за 555 - несправна на запчастини.

Re: Вічний еволюціонер

СообщениеДобавлено: 16 янв 2016, 21:49
leopolis
До речі, ці перші Гамми з сіді-приводом - японського виробництва. Цікаво, скільки їх лежить десь зараз по закутках в наших гаражах?

Re: Вічний еволюціонер

СообщениеДобавлено: 16 янв 2016, 21:58
RAMZES
leopolis
В мене зо три штуки таких, теж не робочі.

Re: Вічний еволюціонер

СообщениеДобавлено: 16 янв 2016, 22:03
leopolis
Будеш викидати... ну ти зрозумів... :-) :-)

Re: Вічний еволюціонер

СообщениеДобавлено: 16 янв 2016, 22:09
RAMZES
leopolis
Якось за десять років ще не викинув, а робочі по продавав по 50-100гр. Як узнав на них ціну, трохи не тронувся...

Re: Вічний еволюціонер

СообщениеДобавлено: 16 янв 2016, 22:16
leopolis
Буває, хто ж знав. Я так зрозумів, там вся фішка в сіді-приводі, для кінця 80-х це крутіше ніж зараз Тесла і дуже велика рідкість.
Наприклад новіша ФВ-гамма для гольфа-4 пасат-5 - 30 євро на ебеї як грязі, і вона на магнітну касету.

Re: Вічний еволюціонер

СообщениеДобавлено: 19 янв 2016, 19:36
Gerc
leopolis писал(а):
Миколай приніс моєму бусу ось таку красу, панель з накладкою


Прікольна панелька, бомба :bomb: І собі таку давненько хочу ?
А саму накладку можна поставити на звичайну панель, чи треба міняти все в зборі ?

Re: Вічний еволюціонер

СообщениеДобавлено: 11 фев 2016, 18:49
leopolis
Напевно поставити можна - треба тільки отворів насвердлити.

Переставляв фароомивайки, посилаюсь сам на себе, може комусь буде цікаво
viewtopic.php?f=96&t=11725

Re: Вічний еволюціонер

СообщениеДобавлено: 03 апр 2016, 11:05
leopolis
Дійшли руки до кондиціонера. Колись прикупив "салонний" комплект, компресор на ТДІ-шці стояв, радіатор-конденсатор підбираю по ходу.
Почав інсталювати поступово на стелю - ось такого типу набір пластику
Изображение
Ну і сам випаровувач і всі основні вузли такі
Изображение
Пластик звичайно не дуже, але більш-менш цілий. Приміряю задню панель - якраз - де весь вузол випаровувача, тяжка зараза, і розумію - немає якихось кріплень, а яких і де - фіг знає. Вдумливе гугління допомогло - ось як мало би бути
Изображение
У моєму ті вуха з трьома отворами під гвинти обломані з обох боків. Фото звідси http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... ?p=3326574, тем же і рецепт "калхозу". Я звичайно зроблю по-своєму.

Re: Вічний еволюціонер

СообщениеДобавлено: 05 сен 2016, 14:13
leopolis
Ось тут виплила тема тонування viewtopic.php?f=58&t=12118&start=20
У мене на часі - монтаж вікон після пошиття салону. Задумався - все-таки тонувати чи ні? Усі мої попередні автомобілі були тоновані. Всі переваги і недоліки тонування я прекрасно знаю. Звичайно, я ніколи не сприймав "фанери" - це коли геть наглухо, з порушенням Правил і здорового глузду. Хочеш щоб було нічого не видно - купи цільнометалевий і не парся. Я завжди робив ледь-ледь, найпрозорішою плівкою, і мене це задовільняло.
Переглянув сім тисяч фото в інтернеті, наших і чужих. Ходив по великих автостоянках, дивився на різні буси і гарні машинки. І нарешті, взяв середнє і заднє вікна, і поїхав до установщиків і тих що клеять - найсерйозніших в наших селах. І вирішив - плівки на моєму не буде.
Естетична складова тонування - тут я не прийшов до певного висновку, тут кожендрочеякхоче, в міру свого інтелекту. Комусь може подобатись, комусь ні. Я наприклад пригадую як з наглухо затонованого авто на узбіччі вискакував мєнт і біг через дорогу, тепер такого вже нема, і повертатись до символів тих часів я не хочу.
Практична сторона - тут теж неоднозначно. Ніяке тонування не замінить старої доброї штори - як від світла ззовні, коли сонце припікає, так від світла зсередини, це вночі коли темно а в салоні горить світло.
Але коли спеціаліст, який працює за гроші і зацікавлений в роботі, подивився на мій блок з розсувним вікном і сказав - тут добре зробити неможливо - я остаточно вирішив плівки не клеїти. Бо погано поклеєна або подряпана плівка - це парнуха, а розсувне вікно, навіть якщо гарно наклеїти, плівкою буде ковзати по старій бархатці і та плівка дуже швидко стане подряпаною.
Тому я вирішив - нехай краще вже буде акваріум. Тільки русалки в ньому мають плавати гарні...

Re: Вічний еволюціонер

СообщениеДобавлено: 05 сен 2016, 21:30
Aleksey111
)ua)

Re: Вічний еволюціонер

СообщениеДобавлено: 09 апр 2018, 10:14
vit
христос воскрес!
куди їхати дивитись/кататись?

Re: Вічний еволюціонер

СообщениеДобавлено: 10 апр 2018, 07:31
leopolis
Воістину!!! Дивитись - так, кататись - найн...
Я зараз працюю з днищем... перевернув бус набік.

Re: Вічний еволюціонер

СообщениеДобавлено: 10 апр 2018, 16:47
Олексій Кудряков
Дуже дякую, завдяки вашому блогу, я зрозумів що на моєму моторі 1,6TD стоїть лівий блок від 1,6 і немає масляних форсунок, відповідно ї отворів під них, а я вже думав його збирати, а тут знову точити везти

Re: Вічний еволюціонер

СообщениеДобавлено: 11 апр 2018, 06:46
leopolis
Ремонтувати двигун, шарячись по блогах - не дуже правильно. Має бути книжка... там треба дивитись.

Re: Вічний еволюціонер

СообщениеДобавлено: 11 апр 2018, 09:19
Олексій Кудряков
так саме в мануалі Бентлі, я і знайшов посилання на Ваш блог

Re: Вічний еволюціонер

СообщениеДобавлено: 11 апр 2018, 12:39
leopolis
Не думаю що це так, але най буде...
Ще є один дуже хороший довідково-корисний варіант - це Сер Кудрік, кавалер ордену ФВ-імперії, біля нього всі ці бентлі з ролсройсом тихо курять збоку...

Re: Вічний еволюціонер

СообщениеДобавлено: 22 май 2018, 17:34
leopolis
Дійшли руки до тюнінгу днища...
Під сидінням водія чи пасажира є гарний бокс для акумулятора (додаткового або основного) - ну або сховок для якоїсь корисної контрабанди, але мені не подобалися розміри цього ящика. Стандартний навіть маленький акумулятор своїми клемами майже "діставав" до металевої кришки, доводилось класти на клеми якийсь діелектрик, ну і вибір АКБ під ці розміри досить обмежений. Я відрізав дно цього ящика і скільки зміг опустив його вниз, камради з фольксвагена так не зробили, бо тепер ящик "засікається" з довгим болтом верхнього ричага підвіски. Але отвір з гумовою заглушкою цю проблему вирішують - болт через зняту заглушку витягується через ящик.
Изображение

На фото - права передня ніша, дно ящика лягло аж на лонжерон, це плюс 7 см висоти.

А тут - весь полігон. Якщо клікнути на фото, воно виросте
Изображение

Re: Вічний еволюціонер

СообщениеДобавлено: 22 май 2018, 21:17
RAMZES
leopolis
Реально класна доробку зробив, взяв собі на замітку.

Re: Вічний еволюціонер

СообщениеДобавлено: 24 май 2018, 11:07
leopolis
Віддав важелі передньої підвіски на піскострумінь, а там поруч ще й цинк наносять
Изображение

Це так зване газодинамічне напилення порошку цинку, структура покриття така, що можна відразу фарбувати - на відміну від цинкування гальванічного, покриття "шершаве"