Страница 3 из 5

Re: Есть кто сможет установить мотор AFN в T3?

СообщениеДобавлено: 14 дек 2018, 18:26
dimon11
Удачи

Re: Есть кто сможет установить мотор AFN в T3?

СообщениеДобавлено: 14 дек 2018, 18:32
psyolex
dimon11 писал(а):Удачи

Благодарю!

Re: Есть кто сможет установить мотор AFN в T3?

СообщениеДобавлено: 14 дек 2018, 20:54
leopolis
Перехід від 1Z до AFN дуже простий. У них різниця в турбіні (не геометрично, а лише принцип роботи інший), програмі мозгів (самі мозги ідентичні), і кількох дрібних деталях... Зібрані блок і головка відрізняються ОДНІЄЮ!!! деталлю - корінним вкладишом, і то - в запчастинах пропонують цей вкладиш під одним партнамбером. Для автомобілів одної марки (Б5-Б5) чи шаран-шаран, Г3-Г3 чи сеат-сеат одного кузова - взагалі нема про що говорити. Можуть виникнути запитання, якщо ти замість 1зет з наприклад Б4 захочеш поставити АФН з аудюхи. І то - це не проблеми, це деталі.
Тому що якщо у тебе виникне така ситуація - наприклад 1зет стоїть нормальний, а афн лежить в гаражі - то ти зробиш зі свого 1зета афн, не знімаючи двигун з авто. У них блоки, головки, поршня і т.д.- ідентичні. Відкрий ЕТку, переконайся.
Тут є один момент. Якщо у тебе є наприклад шаран з 1з і він жеж з афн - то там полюбе буде інша коробка. Це щоб у повній мірі реалізувати додаткові можливості двигуна. У нас же - це неактуально. Або це стане для тебе новим викликом, якщо відважишся.

Re: Есть кто сможет установить мотор AFN в T3?

СообщениеДобавлено: 15 дек 2018, 10:09
Vagonettka
переход с 1 зет на афн еще проще чем ты думаешь, , прошиваешь могз 50уе и вот у тебя 112 лс (австрийская прошивка). Дальше больше , можно увеличивать распылители по дыркам, можно подкидывать турбины, плунжера 11, 12. Сцепу нужно будет кастом. Вот пример тюнинга г 3
Полный СВАП за 900$
— кастом форсунки 0.240 Ферад (пробег 20000) в идеале = 200$
— турбина GT2052V готовая к установке на 1.9 на коллекторе от 1.6D через кастом чугунный переходник = 200$
— огроменный интеркуллер с Мерседес спринтер адаптированный под гольф3 с кастом усилителем бампера и порезаным телевизором + некоторые пайпы= 180$ (пробег 20000)
— кастом двухлепестковое сцепление(без него никак с такой мощностью и считаю это самым оптимальным вариантом для 5ст коробки) =180$ (пробег 20000)
— ТНВД с 11плунжерной парой(НЕ китайской) 180$

Есть еще 12плунжерная пара для настоящих психов, практически новая = 60$

Кстати несколько постов выше я писал что 1 зет оптимальный вариант, так же могу дать номер телефона человека с г3 , который занимается продажей свапов с доноров под заказ. Человек проверенный и ответственный.

Re: Есть кто сможет установить мотор AFN в T3?

СообщениеДобавлено: 15 дек 2018, 12:05
psyolex
leopolis
Vagonettka
Велике дякую за таку розвернуту відповідь! І ще декілька питань; 1- ТНВД залишається рідний з 1Z? - бо чув краєм вуха там якісь маніпуляціі з ТНВД треба робити, но не зрозумів що саме.
2- при просто чипованому 1Z на 112 конів, без додаткових маніпуляцій з заміною форсунок та турбіни, росхід палива буде набагато відрізнятись від не чіпованого AFN? Чисто теоретично... Бо на англомовних форумах всі розхвалюють АФН як більш сучасний та більш екологічний мотор у порівнянні з 1зет, отже теоретично і хавати меньше повинен. Чи не так? Блін, зовсім не шарю в моторах, і хочеться не прогадати grabli . Атже вважаю що вам довіряти можна, значить скоріш за все буду ставити 1зет. Ще раз подякував :a_g_a:

Re: Есть кто сможет установить мотор AFN в T3?

СообщениеДобавлено: 15 дек 2018, 12:56
leopolis
У нас питання не в "агромному" інтеркулері, а швидше - де взагалі будь-який інтеркулер поставити.
Розхід палива тут взагалі діло десяте, на цей показник не звертай уваги. Він залежить від інших факторів. На 1,6 ти будеш плестись 80 по кружних дорогах, на 1,9 виїдеш на автобан і захочеш 120. Де буде менший розхід? І не потрібно порівнювати тюнінговий двигун зі стоковим. Найбільша помилка як на мене - думати, що новий двигун щось радикально змінить, не змінюючи коробку - ти матимеш трохи кращу їзду від попередньої, і все! І це нормально - просто тут не має бути ніяких ілюзій. Чи 90, чи 110, чи 130 коней - все впреться в трансмісію. На 4,5 тисячах обертів ти не захочеш довго їхати ні на одному з цих двигунів.

Re: Есть кто сможет установить мотор AFN в T3?

СообщениеДобавлено: 15 дек 2018, 13:10
leopolis
Vagonettka писал(а):Кстати несколько постов выше я писал что 1 зет оптимальный вариант, так же могу дать номер телефона человека с г3 , который занимается продажей свапов


Нам ті свапи не підходять, інтеркулер і багато іншого має бути не таким. 1з з тюнінговою прошивкою - це не афн, це тюнінговий 1з. Стоковому 1з нічого не бракує, маємо на виході - більшу потужність від рідного, суттєво кращий момент, набагато більший ресурс. Але їзда з точки зору швидкості та комфорту - від того що ти древній дизель заміниш на старий - набагато кращою не стане. Це треба розуміти. І ми ж любим наші авто не за швидкість.

Re: Есть кто сможет установить мотор AFN в T3?

СообщениеДобавлено: 15 дек 2018, 13:23
leopolis
Чому я відстоюю стокові конфігурації. Поїдеш далеко, не дай Бог не захоче далі добре їхати (ну ти знаєш). В будь-якому ФВ-сервісі, чи Бош-сервісі, чи в просто хорошого електрика - ти зможеш продіагностуватись, імовірність знайти несправність буде досить високою. Якщо тобі запиляють якийсь злобний тюнінг - то хто його там розбере. Максимальний сток - максимальна надійність, всі ті чіпи - чи захоче хтось в таке вникати десь "на виїзді"?

Re: Есть кто сможет установить мотор AFN в T3?

СообщениеДобавлено: 15 дек 2018, 13:43
psyolex
leopolis писал(а):На 4,5 тисячах обертів ти не захочеш довго їхати ні на одному з цих двигунів.

Їздив на "Край Землі" (Нордкап, Норвегія) 8000 км з Запоріжжя, на своєму JX без турбіни та з прогорівшим глушаком)) Тому знаю як це "Квадратна голова" :-): А на велику швидкість то я і не розраховую, але в перспективі встановлення UN-1, бо я буса роблю саме для дальніх поіздок, а 90 по автобану це майже кошмар, а зараз, коли я придбав кришу-палатку, та аеробокс, взагалі не уявляю як би JX проти вітру їхав зі всіма цими цяцьками, тому я так ретельно звертаю увагу на потужність. Та і в загалі, це в мене одна машина, і по городу і на мандрівки, по городу теж важно розгін, та тримання в потоку.

Re: Есть кто сможет установить мотор AFN в T3?

СообщениеДобавлено: 15 дек 2018, 20:24
Vagonettka
Чип на 112 на расход ни как не влияет, не нужно ничего добавлять и ставить, там просто меняется карта прошивки, прошивка разработанная в тюнинг ателье австрийской компании, чиповаться это дело сугубо каждого, я например 1 зет не чиповал, потому как что 1 зет что афн с низов и до сотни разница не большая, по расходу тоже не вижу большой разницы, а вот затыки и выброс в аварийку на афн это тема совсем интереснее чем на 1 зет. И да лошади упруться в коробку потому как на гольфах асд коробка 3000 оборотов это 140км/ч. насосы одинаковые ,электронная педаль.

Re: Есть кто сможет установить мотор AFN в T3?

СообщениеДобавлено: 15 дек 2018, 21:42
RAMZES
psyolex
Набери мене

Re: Есть кто сможет установить мотор AFN в T3?

СообщениеДобавлено: 18 дек 2018, 15:55
psyolex
Vagonettka писал(а): а вот затыки и выброс в аварийку на афн это тема совсем интереснее чем на 1 зет

Что за "Затыки" такие? Это у АФНа затыки?

Re: Есть кто сможет установить мотор AFN в T3?

СообщениеДобавлено: 18 дек 2018, 16:15
leopolis
Там турбіна хитра, з "геометрією", вона складніша від простого "свистка" на 1з. Буває, регулювання тої геометрії - заїдає.

Re: Есть кто сможет установить мотор AFN в T3?

СообщениеДобавлено: 18 дек 2018, 16:18
psyolex
Ну всё, купили 1Z сегодня. Всем спасибо кто отозвался!

Re: Есть кто сможет установить мотор AFN в T3?

СообщениеДобавлено: 18 дек 2018, 16:41
leopolis
Сподіваюсь, разом з донором купив. З 120А генератором, компресором кондюка, насосом гідропідсилювача?

Re: Есть кто сможет установить мотор AFN в T3?

СообщениеДобавлено: 18 дек 2018, 17:18
psyolex
leopolis
Даже не знаю, доверил Руслану Кобзарю это дело! Компрессор кондюка и гидроусилителя мне не интересны, но вот на Гену 120 А очень надеюсь!

Re: Есть кто сможет установить мотор AFN в T3?

СообщениеДобавлено: 18 дек 2018, 21:05
leopolis
Поїдеш не в Норвегію а в Грецію, і ой як захочеш кондиціонера... Грамотно до кінця встановленого електропідсилювача я ще не бачив, там свої мозги - які пробують дурити емуляторами або навіть тумблером щось переключають вручну, це некрасиво. Треба було купувати максимальний комплект навєсухи і його ставити, навіщо потім знову все спочатку починати. Цей шлях вже пройдений до тебе багатьма - недаром та вся навєсуха з"явилась. Легше незадіювати якийсь прибамбас, ніж потім перекомпоновувати всю підкапотку. Тим більше - є кондюки, які і з твоїм підйомним дахом дружать.
На дальняку кондюк - це плюс триста км в день влітку. Зараз "обв"язувати" двигун з нуля - це одне, а потім захочеш поставити компресор - а там вихлопна, повітропроводи всякі, і це може стати великою проблемою. Думай на перспективу.

Re: Есть кто сможет установить мотор AFN в T3?

СообщениеДобавлено: 19 дек 2018, 00:08
RAMZES
leopolis
А скільки ти бачив вживу не грамотно поставлених електропідсилювачів?

Re: Есть кто сможет установить мотор AFN в T3?

СообщениеДобавлено: 19 дек 2018, 00:35
Vagonettka
120 ампер гены это чисто чтоб було, без кондея 70 с головой, 90 с кондеем выше крыши. Гидрач нужен в т3 людям со слабыми руками, кондей ты включишь 2 раза летом и все остальное время он будет просто болтаться и просить себя заправить. Лучше решит задачу с коробкой и наслаждаться ездой в т3.

Re: Есть кто сможет установить мотор AFN в T3?

СообщениеДобавлено: 19 дек 2018, 01:38
leopolis
Неправда. Електропідігрів сідух, електродзеркала, електропідігрів скла, зимою день короткий - фари, поза населеним пунктом - фари, дві пічки, трошки тихенько русскої попсятіни на магнітолі... а ще нове слово для ТСа - вебасто, без неї тді-шка не зачот.. Там ще в головці в нього можуть попасти три свічки в режимі КЗ, гріти тосол. Там 120А неспроста. Руки краще качати в спортзалі, кермувати на місці вантаженому - важко, поїхати в Італію влітку - захочеш кондюк і підсилювач, для їхніх паркінгів. Ті їхні стоянки розмальовані під їхній фіат 500, замахаєшся зарулювати