leopolis » 12 янв 2019, 10:07
Треба бути альтернативно-обдарованим - якщо допускаєш що дядько в гаражах може покращити фольксовський двигун... всякі їх тюнінги і мегатюнінги - це від лукавого, і ця переробка - це звичайно що ПОГІРШЕННЯ і ресурсу, і характеристик, і ремонтопридатності. Без варіантів. АЛЕ. Метою цієї переробки було не покращення якихось параметрів - запуск двигуна в інший бік це для задньопривідних бусиків подарунок, який може їм продовжити повноцінне життя. І хто сказав - що такий "неправильний" двигун, на реверс якого витрачено (навскид) триста баксів, матиме менший ресурс, ніж за триста баксів ремонтований опозит??? Хахаха. Звичайно, що рядна четвірка типу 2Е це дешевше, простіше і технологічніше. Але до того 2Е знову ж чіпляється змучена рідна коробка, і знову-ж ті самі проблеми - не їде, вибиває. Рідна нормальна коробка - це 500, коробка від ауді-пасата напевно 200 і ще в руку поцілують. На сьогодні того ФВ шроту з тими бляхами є стільки, що ще його на довгі роки буде - а наші бусики вже Ізя Всьо. Коли Дусік чи Байконур розбирав останній раз бусик з Європи? Та п"ять років тому. Після того "свіжої крові" не було, і не буде. Скоро почнемо навпаки - вивозити звідси, що збережеться... Так що не крутіть носом - копіюйте інформацію, пригодиться:)
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.