Страница 1 из 1

Замена / модернизация бачка ГУР в Т3

СообщениеДобавлено: 14 июн 2014, 21:15
Andriy_123
Вирішив замінити мастило в гідропідсилювачі, а заодно і модернізувати гідросистему.

Причиною стало те, що в гідросистемі було виявлено дуже багато бруду, рейкам гідропідсилювача мінімум 25 років, зношеність деталей насосу і рейки.
Після зливу старого мастила, невеликої промивки, нове мастило одразу почорніло. Штатний фільтр в бачку неефективний - керамічний з порами, грубої очистки, не затримує мікробруд.
Мастило, осад, бруд.jpg

Пошук в інтернеті видав альтернативу - бачок гідропісилювача ГАЗ від Волги або Газелі з ПАПЕРОВИМ фільтром.
Існує два варіанти: пластиковий, нерозбірний ~70-100грн; металевий, розбірний зі змінними фільтрами ~ 220-280 грн + фільтри по 35-50 грн.
Бачок ГАЗ.jpg
Бачок ГАЗ 1.jpg



По вищевказаним причинам вирішив встановити металевий бачок + купив пару фільтрів. Вже вдома виявив, що куплені окремо фільтри менші по розміру за оригінальний ГАЗовський.
Відмінності між VAG / ГАЗ бачками:
вихід патрубків у VAG - вліво, у ГАЗ - вниз. Діаметри: вхід (обратка) 11мм / 12мм, вихід - 14-15/16мм. Рідний бачок менше по висоті. Проходження мастила через фільтр: з зовнішньої сторони/ з внутрішньої сторони ( ні на що не впливає).

Кронштейн, бачок.jpg
Нові фільтри.jpg


В процесі інсталяції виявилось, що можна бачок не міняти, а замінити керамічний фільтр на паперовий ГАЗовський (можливо, є інші варіанти заміни).
Потрібно фільтр 73мм (Великий не вміститься), прокладка кругла 70мм, коротша і м"якша пружина (або укоротити рідну), підпиляти прижимну кришку.
Оскільки, штуцер на пластиковому бачку тріснув, то я встановив ГАЗовський бачок.
Бачок VAG, модернізація 1 copy.jpg
Висота фільтрів.jpg


Після тижня роботи, перевірив якість мастила - без домішок, чисте і прозоре, темно-червоного кольору, як при заливці. (VATOIL ATF II D)

Не прихильник "колхозу", але це дійсно хороша і корисна заміна! Думаю, що з таким фільтром можна набагато збільшити термін заміни мастила, надійну роботу та продовжити життя рейці і насосу. :co_ol:

Периодичность замены рабочей жидкости системы гидроусилителя рулевого управления в автомобиле Волга ГАЗ 31105 — один раз в шесть лет, а фильтрующего элемента (или неразборного бачка) гидроусилителя рулевого управления — один раз в два года, но не реже чем через 100 000 км пробега.

Слава російському автопрому паперовому фільтру!.jpg

Re: Замена / модернизация бачка ГУР в Т3

СообщениеДобавлено: 14 июн 2014, 22:45
Славіша
Якщо довго мучитись, то що небудь получиться.
Альтернативні запчпстини.

Re: Замена / модернизация бачка ГУР в Т3

СообщениеДобавлено: 14 июн 2014, 22:51
vit
клаас!!! :co_ol:

Re: Замена / модернизация бачка ГУР в Т3

СообщениеДобавлено: 26 июн 2014, 21:47
RAMZES
О це я розумію, толково! Така альтернатива тільки в плюс!

Re: Замена / модернизация бачка ГУР в Т3

СообщениеДобавлено: 09 янв 2015, 16:00
Pa$hа
Andriy_123
Дякую, за досить детальний звіт. :ko_re:sha:
Є один маленький нюанс. Використовуючи рідний бачок, фільтр в ньому ніяк не центрується, тому гуляє по бачку, що як на мене не айс. Відцентрувати можа за допомогою внутрішньої або зовнішньої обойми.
1.jpg

Як на мене от надійніше другий варіант.
3.jpg
2.jpg

Re: Замена / модернизация бачка ГУР в Т3

СообщениеДобавлено: 11 янв 2015, 16:30
Andriy_123
Так, є таке. Я виставив і пружиною піджав. Оскільки бачок в мене тріснув, і був замінений на ГАЗівський, то подальші удосконалення не робив. Головне, що в процесі інсталяції виявилась можливість поставити дешеві і дієві фільтри в рідний бачок! Промивати систему дорогим мастилом вже не потрібно! Реалізація з обоймами хороша! :JC_JC_goodpost:

Re: Замена / модернизация бачка ГУР в Т3

СообщениеДобавлено: 05 фев 2016, 22:11
Andriy_123
Питання до спеців. Бачив на багатьох авто стоїть радіатор ГПК, а в Т3 немає (чи компенсується довжиною магістралі ?). Чи потрібен він ?
Було раз влітку їхав на море Київ- Одеса, коли в'їхав у місто ГУР наче сказився, якісь вібрації, гуркіт, ривки - це був перегрів? В Т3 на трасі ГПК не відключається, як сучасних авто.