RAMZES писал(а):Якщо в машині з'явився паяльнік, значить вона скоро приіде до мене
будем чекати...
По ремонту проводки навряд чи ) Ми з тобою на цю тему говорили, треба знати як паяти. І пайку я застосовую коли без неї не обійтись, бо інших варіантів немає, або як допоміжну, для надійності. На все інше є обжимка. Мої пайки ще ні разу не відвалювались ( паяю вже років 12, причому по роботі).
У мене тут все на хаотичних скрутках з дешевою ізострічкою, вже купу разів коротило, плавилось, переставало працювати або напвпаки включалось від закорочування... Проводка мене вже дістала, нарешті за 4 роки дійшли до неї руки.
На мою думку, електричніі схеми у VW (не знаю як у інших) , в плані безпеки зовсім погано побудовані. На один запобіжник великого струму 10,15,20 А підключено купу малопотужних споживачів з тонкими дротами, в результаті при підкорачуванні тонкий провід і клеми плавляться, а запобіжник цілий (було таке).
Силові схеми і низькоамперні не розділені. З фарами вічна проблема, ближній + 4 лампи дальнього в параллель сидять на обному проводі і то все послідовно комутується кнопками - купа послівнних з"єднайнь, контактів, які гріються, підвищується перехідний опір, напруга на лампах падає, проводка і дроти від перегріву твердішають і кришаться.
А з схемою двигуна пічки VW лоханувся
. Передивився 3 різні схеми і у всіх одна та сама помилка, яка закладена в проводку в моєму бусі ( а значить і у всіх нас). Провід від A22 щитка запобіжників до перемикача швидкості йде перерізом 1,0мм2, при тому що всі інші в ланцюгу 1,5мм2. А на схемі задньої пічки - правильно, як має бути: 1,0 - це перша швидкість (через опір), всі інші 1,5. Замінив вже на 1,5мм2, провода біля клем окислились, повідламувались.
Пічка.jpg
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.