Страница 2 из 2

Re: Коробкознавцям

СообщениеДобавлено: 07 ноя 2017, 10:56
кацык
Привіт
Перш за все ті оберти вала відносно оберту фланця то до одного місця. Найкраще азяти штангель і переміряти діаметри + переділити на калькуляторі. Але то як можна зрозуміти тільки на розібраній кпп.
Друге, те що маркування АЛД каже тільки про те що міняли корпус і я здогадуюсь з яких причин.
Третє це ті залишки від зварки можна просто зняти чимось схожим на напильник, АЛЕ тільки в тому випадку якшо вал не має люфта. Для перевірки візьміться рукою за це місце де зварка і спробуйте чи має люфт вал на головному підшипнику.
Якшо має то для 5ст то дуже погана новина.
Будуть питання пишіть або дзвоніть :uch_tiv:

Re: Коробкознавцям

СообщениеДобавлено: 07 ноя 2017, 12:13
ac 9981
Я вже зрозумів що міряти потрібно шестерні. Як розібрав то перераховував кількість зубчиків на шестерні. на четвертій передачі співвідношення зубців 45/44 = 1,02. на пятій 41/48 = 0,85, планую замінити на 40/49 = 0,82. На інших ще не перераховував. Перевірити люфт я так розумію потрібно на підшипнику на межі з "колоколом" т.є вторинного валу біля головної передачі? буду біля коробки перевірю і відпишусь. А з яких причин могли міняти корпус? Я замітив що на запчастинах корпусу що лишились від пятиступки наявна корозія. Дякую за відповіді.

Re: Коробкознавцям

СообщениеДобавлено: 08 ноя 2017, 01:06
кацык
Так. треба перевіряти на тому головному підшибнику просто спробуй поштовхати його з боку в бік. Маленький, ледве відчутний люфт допускається.
А корпус могли міняти з багатьох причин. Як мінімум від того що голоаний підшипник прокручквався у корпусі.

Корозія то не страшно.

Re: Коробкознавцям

СообщениеДобавлено: 09 ноя 2017, 09:23
ac 9981
люфт на вторинному валі в районі 1 мм, можна ще їздити? Переміряв всі шестерні виходить що коробка була або 3Н, або AAS, якщо замінити пяту передачу на 0,816, або є ще з такими передатками і бензинові. Ссальник маленький той що біля штока перемикання передач який його номер і де можна взяти, не виймаю бо думаю що можу не знайти?

Re: Коробкознавцям

СообщениеДобавлено: 09 ноя 2017, 10:33
ac 9981
прочитав на форумі що у коробку ні в якому разі не лити мінералку, в мене була мінералка 80w90. і знаю багатьох що їздять на мінералці. Так яке масло лити, порадьте. чим небезпечна мінералка?

Re: Коробкознавцям

СообщениеДобавлено: 09 ноя 2017, 13:16
Andriy_123
Про масло теж цікавить , книга пише 80W90 GL4 для 4ст і для 5ст 80W90 GL4 або синтетика G 50. Думаю що можна і ,можливо краще, напівсинтетику 75W90, головне GL4 .

Сальник вала вибору передач (біля аблучка) номер 020141733D розміри 18x27x5.5/9 , але якщо тече, то просто вкороти на 1-1,5-2мм пружинку, бо навряд чи знайдеш.
141733020d-wellendichtring-020141733d.jpg

Пару років назад при капіталці КПП я по розміру знайшов аналог 01026910B для КПП Гольфа від Кортеко
мав бути такий (на фото 11року)
139663_2.JPG

а прийшов 15 року більш дешевий без пружинки
IMG_20171109_120557_800x600.jpg

Якщо його встановити, то вал впирається в сальник і не стає на місце.

Re: Коробкознавцям

СообщениеДобавлено: 09 ноя 2017, 15:11
кацык
Люфт звичайно б прибрати, але ще не критично. За рік-два люфт стане ще більше. Я б краще його прибрав або поміняв підшипник. 5ст все ж таки, а вона таких речей не полюбляє.
Мастило можна і гл4 і гл5. Краще гл4.
Про сальник намаж трішки мастилом і вал і сальник і можливо трішки підійми первинний вал. Таке часто буває. Сміливіше.

Re: Коробкознавцям

СообщениеДобавлено: 09 ноя 2017, 15:58
ac 9981
мінералка 80w90 gl-4 коробці 5 ст. не нашкодить?

Re: Коробкознавцям

СообщениеДобавлено: 09 ноя 2017, 16:21
кацык
Аби тільки не тад17.
4.5л заливати