Re: Коробкознавцям
Добавлено: 07 ноя 2017, 10:56
Привіт
Перш за все ті оберти вала відносно оберту фланця то до одного місця. Найкраще азяти штангель і переміряти діаметри + переділити на калькуляторі. Але то як можна зрозуміти тільки на розібраній кпп.
Друге, те що маркування АЛД каже тільки про те що міняли корпус і я здогадуюсь з яких причин.
Третє це ті залишки від зварки можна просто зняти чимось схожим на напильник, АЛЕ тільки в тому випадку якшо вал не має люфта. Для перевірки візьміться рукою за це місце де зварка і спробуйте чи має люфт вал на головному підшипнику.
Якшо має то для 5ст то дуже погана новина.
Будуть питання пишіть або дзвоніть
Перш за все ті оберти вала відносно оберту фланця то до одного місця. Найкраще азяти штангель і переміряти діаметри + переділити на калькуляторі. Але то як можна зрозуміти тільки на розібраній кпп.
Друге, те що маркування АЛД каже тільки про те що міняли корпус і я здогадуюсь з яких причин.
Третє це ті залишки від зварки можна просто зняти чимось схожим на напильник, АЛЕ тільки в тому випадку якшо вал не має люфта. Для перевірки візьміться рукою за це місце де зварка і спробуйте чи має люфт вал на головному підшипнику.
Якшо має то для 5ст то дуже погана новина.
Будуть питання пишіть або дзвоніть