почав брати масло

Здесь создаются временные вопросы, которые не подпадают под разделы. Потом будут переноситься в созданные или соответствующие разделы

Модераторы: stas, Мановар, кацык, Or4ik

почав брати масло

Сообщение ac 9981 » 01 дек 2018, 10:59

Мотор 1.6 СХ . Мотор недавно перебирав сам. Спочатку масло стояло на мітці, приблизно через 1000км почав брати 1л на 1500 км, тепер 1л на 1000 км. Масло Q8 5W40 беру в офіційного представника. Коли газую сивого диму не помічаю. Думаю що причина в турбіні, стоїть з великим равликом не рідна. Той вхідний до неї патрубок повітря, який огинає лапку мотора, якось виглядає приплюснутим, як я його не поправляв посередині всеодно сходиться. Коли розбирав мотор було багато сажі у випускній трубі. Люфт крильчатки коли розбирав був тільки поперечний, допустимий. От і думаю шо робити?
ac 9981

 
Сообщений: 166
Зарегистрирован: 27 сен 2014, 19:54
Модель и год выпуска машины: vw t4 2003
Тип двигателя и объем: 2,5 tdi ACV

Re: почав брати масло

Сообщение leopolis » 01 дек 2018, 20:41

Почни з найпростішого - заміни фільтри. Потім є ще така діагностична процедура - замір розходу картерних газів. Погугли "измерение расхода картерн....", це досить цікаво.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: почав брати масло

Сообщение Толик » 01 дек 2018, 21:52

Тут причин море може проточений погано ! Може кольца погані ! Може зібрав двигун не дуже правильно ! Може і турбіна ну такий розход масла!!! Зніми потрубок од турбіни і подивись а ні і заведи сухий чі ні ? І чі гази йдуть картерні ! А так непонятно двигун зробив все чудово , не підтіка ніде , не димить , і масло ----- і нема . Причина якась є?
Аватар пользователя
Толик

 
Сообщений: 312
Зарегистрирован: 28 окт 2017, 21:16
Откуда: Полтавщина
Модель и год выпуска машины: VW т 4 2000г белый
Тип двигателя и объем: 2,5 тди 75квт ACV

Re: почав брати масло

Сообщение ac 9981 » 09 дек 2018, 17:10

продовжу тему. на вихідних продув повітряний фільтр він майже новий пилу у ньому було мало. картерні гази провірив народним способом знявши сапун підставляв чистий папірець як до сапуна так і до вихлопної при робочому моторі масло не кидає. "дихає" як треба. Головне щоб продовжити "дослідження" зняв турбіну і поставив "пустишку"- мотор став атмосферник покатаюсь без турбіни і подивлюсь розхід масла. Замітив на турбіні що стояла жирні патрубки з повітряної сторони. Люфт крильчатки тільки поперечний допустимий. патрубок зі сторони входу повітря у турбіну жирніший ніж на виході із сапуна. значить при роботі турбіни створювався від"ємний тиск повітря. Патрубок який іде до турбіни і огинає лапку мотора прижатий своїми стінками посередині із за того що впирається в ланку мотора (мало місця турбіна із великим равликом не рідна) по бокам місця для повітря присутнє але можливо його замало? Як в нормі він має бути прижатий. може туди придумати якийсь "розширювач"
ac 9981

 
Сообщений: 166
Зарегистрирован: 27 сен 2014, 19:54
Модель и год выпуска машины: vw t4 2003
Тип двигателя и объем: 2,5 tdi ACV

Re: почав брати масло

Сообщение Andriy_123 » 09 дек 2018, 18:29

Z подібний патрубок турбіни в оригіналі відстає від лапи на 1-2см, здається. Коли я ставив турбіну з більшим равликом, то проточував на менший діаметр під патрубок і вкоротив трохи. Патрубок торкався лапи, але не здавлений. Звуження прохідного отвору для турбодвигуна - душить його).
Двигуна СХ не існує, може JX ? http://www.clubvw.org.au/vwengines
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 689
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX

Re: почав брати масло

Сообщение ac 9981 » 09 дек 2018, 22:21

Andriy_123 писал(а):Z подібний патрубок турбіни в оригіналі відстає від лапи на 1-2см, здається. Коли я ставив турбіну з більшим равликом, то проточував на менший діаметр під патрубок і вкоротив трохи. Патрубок торкався лапи, але не здавлений. Звуження прохідного отвору для турбодвигуна - душить його).
Двигуна СХ не існує, може JX ? http://www.clubvw.org.au/vwengines

Я помилився - двигун СУ. Я не зрозумів що треба проточити-місце посадки патрубка на турбіні? але патрубок на турбіну налазить добре. може є різні z подібні патрубки? Що можна вкоротити? І чи не сказується на надійності з"єднання турбіна-патрубок.
ac 9981

 
Сообщений: 166
Зарегистрирован: 27 сен 2014, 19:54
Модель и год выпуска машины: vw t4 2003
Тип двигателя и объем: 2,5 tdi ACV

Re: почав брати масло

Сообщение Andriy_123 » 10 дек 2018, 00:32

Різні турбіни, в мене не надівався, тому поточував. Патрубки однакові. Він у вас перетиснутий?
На турбіні є можливість надіти його глибше до равлика?
Там канавка на якій патрубок фіксується, може її переточити далі, і відрізати 1-2 см, я ж не бачу як там?
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 689
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX

Re: почав брати масло

Сообщение ac 9981 » 30 дек 2018, 21:49

Продовжу тему. Для встановки остаточного діагнозу зняв турбіну та поставив "пустишку" яку зробив з іншої турбіни (щоб переконатись чи в турбіні діло). Т.є. зробив атмосферник. Проїхав небагато але замітив масло таки продовжує діватись. Знову заїхав на яму та побачив ймовірну причину - зі сторони заднього ссальніка коленвала слід від протікання масла. (нажаль не можу загрузити фото з телефону бо пише шо сильно великий розмір вкладання, може хто підкаже як це зменшити розмір вкладання). Виникають запитання чи можна замінити цей ссальнік знявши коробку, щеплення, маховик і ... т.є не знімаючи мотора? і чи може через цей ссальнік виходити 1мл масла на 10км?
ac 9981

 
Сообщений: 166
Зарегистрирован: 27 сен 2014, 19:54
Модель и год выпуска машины: vw t4 2003
Тип двигателя и объем: 2,5 tdi ACV

Re: почав брати масло

Сообщение Sawa67 » 01 янв 2019, 10:31

ac 9981 писал(а): т.є не знімаючи мотора?

Снимаешь коробку, сцепу, маховик и перед тобой крышка сальника. Осенью тоже менял, но вместе с крышкой--там уже стоял тефлоновый сальник с направляющим стаканом. Если менять на тефлоновый--сальник и колено НЕ СМАЗЫВАТЬ перед установкой, а наоборот--протереть колено антисиликоном, а сальник НЕ трогать. После установки такого сальника двигатель НЕ ПРОВОРАЧИВАТЬ в течении 2-4 часа для того, что-бы кромки сальника хорошо обжались вокруг колена после удаления направляющей. В инструкции к сальнику в коробке всё нарисовано. Некоторые источники утверждают, что сразу после установки такого сальника надо провернуть двигатель на 3 оборота для нахождения кромкой сальника своего места и дать пару часов сальнику обжаться---я делал так. Но у меня под сальником на колене есть большие выработки и как поведет себя этот сальник покажет лето---зимой почти не езжу. А на счет большого количества вытекания масла через сальник--может течь если при установке обычного сальника спала пружинка или большая выработка на колене. Это мое мнение, но оно может быть и не правильно. Всех с наступившим новым годом! :dr_ink:
Т3 1,9Д 1987г. двигатель 1Х.
Аватар пользователя
Sawa67

 
Сообщений: 644
Зарегистрирован: 13 сен 2011, 20:42
Откуда: Харьков.Салтовка.
Модель и год выпуска машины: Т3 1,9D 1Х 1987г.Caravelle GL.
Тип двигателя и объем: 1,9D 1X

Re: почав брати масло

Сообщение Толик » 01 янв 2019, 13:28

Одно время ездил на газ 66 масло гнало с коренного так что весь кузов и аж брезговики. Были в масле ! Снял колено проточил канавку маслозгонную поменял новую набивку и красота нет и капли масла ! Розход подтекания был ужас на 25 км литр. Точно! Устраняй подтекание ! А там посмотриш!! )ua)
Аватар пользователя
Толик

 
Сообщений: 312
Зарегистрирован: 28 окт 2017, 21:16
Откуда: Полтавщина
Модель и год выпуска машины: VW т 4 2000г белый
Тип двигателя и объем: 2,5 тди 75квт ACV

Re: почав брати масло

Сообщение Andriy_123 » 01 янв 2019, 16:25

ac 9981 писал(а): зі сторони заднього ссальніка коленвала слід від протікання масла. (нажаль не можу загрузити фото з телефону бо пише шо сильно великий розмір вкладання, може хто підкаже як це зменшити розмір вкладання). Виникають запитання чи можна замінити цей ссальнік знявши коробку, щеплення, маховик і ... т.є не знімаючи мотора? і чи може через цей ссальнік виходити 1мл масла на 10км?


Є додатки в гугл маркеті для зменшення розміру зображення (800х600 наприклад) в 2 натискання по екрану, пошукайте там все просто.
При капіталці сальник не міняли? А якщо міняли, то на який (маркування, з якого матеріалу), з каучуку є декілька видів, а якщо з фторпласту (тефлону), то як писали вище, не змазувати, потече.
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 689
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX

Re: почав брати масло

Сообщение ac 9981 » 01 янв 2019, 22:15

З Новим роком! ну помоєму получилось загрузити. Ссальніки фірми Віктор реінс коричневий з гуми чи каучуку інше не памятаю. Мотор останній раз розбирав по причині того що через патрубок турбіни в мотор попав пісок (лопнув хомут) перед цим був зроблений капремонт з заміною всього що можна було міняти, (після капіталки проїхов тис 5 км). Я заніс на перемірку блок, поршні, коленвал і по отриманому результату розточив коленвал, замінив поршні, кільця, заніс до майстра голову, там він замінив направляючі виправив сідла, замінив ссальніки клапанів і т.д., я в ссальніках коленвала тільки укоротив пружинки так як вони виглядали ще еластичними і відслужили на моторі не багато після першого ремонту. На коленвалі були видні сліди вироботки на місці ссальніка. Наприклад при заміні ссальніка який практичніше поставити тефлоновий, гумовий чи ще може які є? Поки катаюсь мало і побачити скільки бере масла із знятою турбіною ще не можу точно. Але ссальнік якось треба поміняти. Дякую за відповіді.
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
ac 9981

 
Сообщений: 166
Зарегистрирован: 27 сен 2014, 19:54
Модель и год выпуска машины: vw t4 2003
Тип двигателя и объем: 2,5 tdi ACV

Re: почав брати масло

Сообщение Woland592 » 01 янв 2019, 23:26

Это разве течет сальник. Это он еле потеет))
Аватар пользователя
Woland592

 
Сообщений: 82
Зарегистрирован: 16 окт 2018, 23:16
Откуда: Бровары
Модель и год выпуска машины: T3 1987 и t4 2000
Тип двигателя и объем: 1.6 и 2.5 дизеля

Re: почав брати масло

Сообщение Ruslann » 02 янв 2019, 14:01

не может это привести к расходу 1 литр на 1000
Ruslann

 
Сообщений: 7
Зарегистрирован: 12 окт 2017, 12:21
Модель и год выпуска машины: Transporter 4 1993
Тип двигателя и объем: 1.9d

Re: почав брати масло

Сообщение ac 9981 » 04 янв 2019, 10:20

Можливо допоможе заміна масла синтетики на напівсинтетику? При газуванні з труби вилітає трохи копоті, може це і є масло яке попало в циліндр (синтетика я так розумію не горить і тому немає сивого диму). Знімати голову і шукати причину поки не наважився. Прочитав що розхід масла до 2 літрів на 1000 км не дуже критичний. Поки думаю.
ac 9981

 
Сообщений: 166
Зарегистрирован: 27 сен 2014, 19:54
Модель и год выпуска машины: vw t4 2003
Тип двигателя и объем: 2,5 tdi ACV

Re: почав брати масло

Сообщение Anatol » 04 янв 2019, 11:29

В патрубок встав пружину і він перестане "складаться". Перевір шланг від сапуна на повітряний фільтр на наявність масла і чи не закидає сам фільтр маслом, якщо все відносно сухо то заміни масло на 10W40 яке по допускам підходить під твій двигун.
067 466 53 10
Аватар пользователя
Anatol

 
Сообщений: 67
Зарегистрирован: 29 июл 2012, 16:21
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: Т3 Сaravella 1987/Т3 Doka 89
Тип двигателя и объем: 1.9d 1Y/1.9TDI 1Z

Re: почав брати масло

Сообщение Толик » 04 янв 2019, 12:58

Може бути і масло заміни на напів синтетику я собі заливаю таке ! Це вибір кожного аби підходило по допуску !
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватар пользователя
Толик

 
Сообщений: 312
Зарегистрирован: 28 окт 2017, 21:16
Откуда: Полтавщина
Модель и год выпуска машины: VW т 4 2000г белый
Тип двигателя и объем: 2,5 тди 75квт ACV


Вернуться в Временные темы по Т-3

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3