Почну відповідати з кінця.
На даному вами посиланні, вказаний реф на так званому 5-ти тонному шассі, тобто, шассі з надстройкою важать 2,5 тони, (шассі з довгою базою і на спарці), маса вантажу до 5 т., повна маса авто (споряджена маса авто + вантаж) = 7,5 тон. Вантажопідйомність бусів (легкий комерційний транспорт), понад 5 тон немає, все що має більшу масу - вантажівки (відповідно ставки подвтків, плати за дороги, вимоги до водіїв - жорсткіші).
По моєму авто:
1. З двигуном і ходовкою проблем немаю (свіже авто, вчасне та якісне обслуговування). За рік експлуатації (70% пального і дороги - Європа, 30% - Україна) було замінено, (поза регламентом), клапан EGR - далась взнаки наша соляра, + це слабе місце усіх авто із цією системою (EGR, DPF, класифікація чистоти "вихлопу" - EURO-4); ходова - тільки втулки переднього стабілізатора. Ось цікава стаття про цей фільтр:
http://www.tdiservice.ru/technology/dpf/2. Масло і фільтри міняю сам, купую у нас, на сервіс їду лише коли, щось стається в дорозі (один раз в Польщі - власне там міняли клапан EGR, бо на нашому сервісі його тре було чекати тиждень), один раз у нас (власне втулки і міняли, бо теж в рейсі застукало). По грошах - заміна мвсла + фільтри 1600 грн на 20 000 км, клапан EGR - 1700 злотих (діагностика, робота, з.ч.), втулки біля 400 грн (з.ч.+ робота). Це всі витрати по ремонту за рік (пройшов за той час майже 80 000 км.), решта витрат на ремонт (перебрав передні гальма) - моя ініціатива, авто куплене після року стоянки (рік на ньому ніхто не їздив), от направляючі і позакисали, впринципі можна було-б і так їздити, але чи на довго?
3. Вантажопідємність саме мого авто - по факту 1000 кг (1т.) по документах - 1300 кг (ДАІ написали у тех.паспорті меншу споряджену масу авто). Є варіанти вантажопідємності від 750 кг і до 5000 кг, 3 варіанти колісної бази, 4 варіанти довжини (кузов фургон, а є ще й шассі - там теж купа модифікацій), 3 висоти кузова, 4 двигуни, 4 види задніх мостів... Варіантів дуууже багато. Я вожу не важкі вантажі і мені цього вистачає, не перевантажую.
4. Спарені колеса йдуть на модифікації повною масою від 3,5 тон., є ще варіант повною масою 4т, але там шини SuperSingle (285/65/16 проти 235/65/16 в стандарті), спарені шини - це 205/75/16.
5. Рефи є повноцінні, вантажопідйомність - у межах повної маси, точніше треба питати в дилера, але на власні очі бачив і 3 (три!) вісні рефи Мерседес Спринтер (правда в Німеччині).