Коротенький звіт після операції видалення
динамометричний стенд
вид на сажевий із знятою вихлопною
вихлопна труба із глушником
сажевий і каталізатор в одному корпусі із диференційним датчиком, датчиком температури і лямбда зондом.
гнучка муфта на трубі - скоро її треба буде міняти
пацієнт і інструмент
ріжемо...
нутрощі фільтра
керам блок закутаний у "вату" - мінеральний наповнювач.
нажаль процес "потрошення" я не застав - ходив дивитись, як майстер міняв програму у блоці двигуна.
ставлять все на місце
труба тепер як у справжнього дизеля - в чорній сажі.
Тепер маємо:
близько 120 кіловат і 350 ньютонметрів моменту.
Еластичність дуже зрозла - де раніше я мусів переходити на 5-ту передачу, то тепер їду впевнено на 6-й.
Витрата пального - не знаю, я вчора ганав і газ був у мене включено\виключено, тому витрата наче не змінилась. Звук турбіни - при розкручуванні крильчатки трішки посвистує, а так все як і було.
Результатом я задоволений, тепер тре їхати в рейс - там і економічність перевірю.