crayfish Crafter

Наши машинки - бортовой журнал

Модераторы: stas, Мановар

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 11 май 2013, 23:42

Так виглядає, що прийшов капец сажевому фільтру. Доведеться різати :pa_la_ch: :pa_la_ch:
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 16 май 2013, 09:46

Коротенький звіт після операції видалення
динамометричний стенд
Изображение

вид на сажевий із знятою вихлопною
Изображение

вихлопна труба із глушником
Изображение

сажевий і каталізатор в одному корпусі із диференційним датчиком, датчиком температури і лямбда зондом.
Изображение

гнучка муфта на трубі - скоро її треба буде міняти
Изображение

пацієнт і інструмент
Изображение

ріжемо...
Изображение
Изображение

нутрощі фільтра
Изображение

керам блок закутаний у "вату" - мінеральний наповнювач.
Изображение

нажаль процес "потрошення" я не застав - ходив дивитись, як майстер міняв програму у блоці двигуна.
Изображение

ставлять все на місце
Изображение

труба тепер як у справжнього дизеля - в чорній сажі.
Изображение

Тепер маємо:
близько 120 кіловат і 350 ньютонметрів моменту.
Еластичність дуже зрозла - де раніше я мусів переходити на 5-ту передачу, то тепер їду впевнено на 6-й.
Витрата пального - не знаю, я вчора ганав і газ був у мене включено\виключено, тому витрата наче не змінилась. Звук турбіни - при розкручуванні крильчатки трішки посвистує, а так все як і було.
Результатом я задоволений, тепер тре їхати в рейс - там і економічність перевірю.
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение stas » 16 май 2013, 11:49

А чого у поляків робив ?
Дешевше чи якісніше ?
VW T2 ??? 1979
VW T4 2,5 2003 TDI
Аватар пользователя
stas
Адміністратор
 
Сообщений: 9688
Зарегистрирован: 11 авг 2009, 21:57
Откуда: Івано-Франківськ
Модель и год выпуска машины: T4-2003 / Т2-1979
Тип двигателя и объем: 2,5tdi, AJT/ ???

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 16 май 2013, 12:59

stas писал(а):А чого у поляків робив ?
Дешевше чи якісніше ?

Дешевше, якісніше (гарантія на роботи, що нічого не злетить і не буде помилок двигуна з приводу прошивки - 3 роки), ближче - сервіс від хати 150 км.
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 25 июн 2013, 18:51

Продовження:
Після видалення фільтру почав диміти, причому димить лише на холостих обертах, почав брати масло. 2,5л масла / 1500 км. Я офігів. Почав їздити по майстернях - наче турбіна масло кидає. Добре, поїхав в Польщу, турбіну відновили - замінили всі нутрощі, тільки корпус лишився старий. Прочистили вентиляцію картера. Результат - дим не пропав, витрата масла зменшилась до 1л./1500 км. Шукаю причину далі. Вже голова від того всього болить.
Бачу три варіанти розвитку подій:
- хана сальникам клапанів (їх заміна, перевірка направляючих клапанів);
- хана ЦПГ (ремонт дуже дорогий, але наче ще зарано, пробіг двигуна 220 тис.км.)
- тріщина в головці блока і масло лиє в циліндр, або прокладку пробило. Хоч двигун не перегрівав.
Мушу їхати в рейс, щоб заробити на діагностику і подальший ремонт. Отакі справи. :-(
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 25 июн 2013, 18:51

Продовження:
Після видалення фільтру почав диміти, причому димить лише на холостих обертах, почав брати масло. 2,5л масла / 1500 км. Я офігів. Почав їздити по майстернях - наче турбіна масло кидає. Добре, поїхав в Польщу, турбіну відновили - замінили всі нутрощі, тільки корпус лишився старий. Прочистили вентиляцію картера. Результат - дим не пропав, витрата масла зменшилась до 1л./1500 км. Шукаю причину далі. Вже голова від того всього болить.
Бачу три варіанти розвитку подій:
- хана сальникам клапанів (їх заміна, перевірка направляючих клапанів);
- хана ЦПГ (ремонт дуже дорогий, але наче ще зарано, пробіг двигуна 220 тис.км.)
- тріщина в головці блока і масло лиє в циліндр, або прокладку пробило. Хоч двигун не перегрівав.
Мушу їхати в рейс, щоб заробити на діагностику і подальший ремонт. Отакі справи. :-(
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение garmas » 25 июн 2013, 21:37

ого :du_ma_et:
Продам свого буса у хороші руки...
http://auto.ria.com/auto_volkswagen_t4-transporter-pass_14725364.html
Аватар пользователя
garmas

 
Сообщений: 2229
Зарегистрирован: 09 ноя 2011, 01:09
Откуда: Івано-Франківськ (Тернопіль)
Модель и год выпуска машины: T4, 2000р., біло-кольоровий
Тип двигателя и объем: ABL 1.9 TD intercooler

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 10 июл 2013, 13:06

В понеділок їду у Польщу на вскриття двигуна... Маю надію обійдеться тільки ремонтом головки блока (заміна направляючих клапанів, сальників, прокладок), але сказали, що то є хороба фольксвагенівських моторів, причини такого жору можуть бути різними...
вскриття покаже :ny_tik: Изображение
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение Klaviat » 10 июл 2013, 14:10

Что то полоса пошла :-( главное что бы потом белая началсь, а не ж..а :-(
Не учите жить - помогите материально.
09616811ЧЧ если что..
Аватар пользователя
Klaviat

 
Сообщений: 1640
Зарегистрирован: 23 ноя 2011, 16:46
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: 2001-2002
Тип двигателя и объем: AJT

Re: crayfish Crafter

Сообщение Interuzik » 10 июл 2013, 22:01

:du_ma_et: :nez-nayu:
Погано дуже, страх погано!
В оцій пустині пропадать.
А ще поганше на Украйні
Дивитись, плакать – і мовчать!
Аватар пользователя
Interuzik
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 2318
Зарегистрирован: 18 фев 2011, 12:16
Откуда: Лубны
Модель и год выпуска машины: Т-3 89г. Т-4 94г
Тип двигателя и объем: 1,6Д 2,4Д

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 11 июл 2013, 12:23

Klaviat писал(а):Что то полоса пошла :-( главное что бы потом белая началсь, а не ж..а :-(

Маю надію, що та смуга невдач закінчиться :-):
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение vit » 11 июл 2013, 14:15

смугу вчора заполірували опіллям! усьо буде добре!!!
Кожен зможе образити бандерівця. Але не кожен встигне вибачитися...
Аватар пользователя
vit
_Рада форуму
 
Сообщений: 6918
Зарегистрирован: 11 ноя 2009, 21:35
Откуда: Lemberg & Crimea
Модель и год выпуска машины: Т-3 1986
Тип двигателя и объем: cs

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 11 июл 2013, 15:01

vit писал(а):смугу вчора заполірували опіллям! усьо буде добре!!!

:co_ol:
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 14 июл 2013, 22:23

Вночі їду до Польщі. Завтра діагностика, і якщо потрібно вскриття... Приїду - відпишусь.
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение Мановар » 14 июл 2013, 22:56

просто удачі!!! :-ok-:
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ВПУСКАЮТЬ...
T-4 2.4D AJA 1998р. long violet traktor
Нет машины лучше в мире, чем Фольксваген Т4
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Мановар
Салогриз
 
Сообщений: 14799
Зарегистрирован: 16 авг 2009, 10:18
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T4, 1998р
Тип двигателя и объем: 2.4D AJA

Re: crayfish Crafter

Сообщение stas » 14 июл 2013, 23:02

Успіху тобі і машинці !
VW T2 ??? 1979
VW T4 2,5 2003 TDI
Аватар пользователя
stas
Адміністратор
 
Сообщений: 9688
Зарегистрирован: 11 авг 2009, 21:57
Откуда: Івано-Франківськ
Модель и год выпуска машины: T4-2003 / Т2-1979
Тип двигателя и объем: 2,5tdi, AJT/ ???

Re: crayfish Crafter

Сообщение garmas » 15 июл 2013, 00:14

все буде добре :uch_tiv:
Продам свого буса у хороші руки...
http://auto.ria.com/auto_volkswagen_t4-transporter-pass_14725364.html
Аватар пользователя
garmas

 
Сообщений: 2229
Зарегистрирован: 09 ноя 2011, 01:09
Откуда: Івано-Франківськ (Тернопіль)
Модель и год выпуска машины: T4, 2000р., біло-кольоровий
Тип двигателя и объем: ABL 1.9 TD intercooler

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 22 июл 2013, 21:04

Отак порозбирали
Изображение

ЦПГ в нормі, ще видно сліди від хонів, перевіряли також щільність ЦПГ - теж все ОК.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Робили капремонт ГБЦ, заміна газорозподільного валу, направляючих клапанів і маслоз"ємних ковпачків. Це забрало жор масла.
Проте є інша проблема - лиють форсунки на низьких обертах. Форсунки п"єзоелектричні 3-го покоління і не підлягають ремонту, тільки заміна.
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: crayfish Crafter

Сообщение stas » 23 июл 2013, 00:21

Так поїздка вдала чи не дуже ?
VW T2 ??? 1979
VW T4 2,5 2003 TDI
Аватар пользователя
stas
Адміністратор
 
Сообщений: 9688
Зарегистрирован: 11 авг 2009, 21:57
Откуда: Івано-Франківськ
Модель и год выпуска машины: T4-2003 / Т2-1979
Тип двигателя и объем: 2,5tdi, AJT/ ???

Re: crayfish Crafter

Сообщение crayfish » 23 июл 2013, 21:25

Не дуже... буду продавати чорта...
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Пред.След.

Вернуться в Клубные машинки

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 28