Мановар писал(а):andriy77777
ну і як там твій насос? працює 30хв після заглушки?
бо я незнав про його існування в себе на бусі 4 роки... але він є і ніколи не чув щоб він в мене працював...
просто проблем з охолодженням ніколи вроді не було
ну так от, крім 4-ох контактного датчика на фланці до його схеми ще може включатись реле №38 (але воно не у всіх є) і призначене для того щоб роз2єднувати схему під час їзди. тобто щоб дод. помпа працювала лише на виключеному двиглі
"плюс" я так розумію на насосі постійний, а 4-ох контактний датчик подає тільки массу (-) після досягання температури 104град
молодець! зремонтував... треба буде засікти час знову скільки працює цей насос, качає точно бо перетискав патрубок і чути що тисне ,значить живий, як знімаю фішку з синього 2х контактного датчика то насос перестає працювати, мені діагностика показала що є замикання на плюс 2х контактного датчика, перебрав проводку шукав обрив не знайшов і протертостей тоже, аж розібрав фішку що йде на цей датчик і та протерлося легенько але голі дроти видно було, підмотав і всьо гуд