Всім привіт!!
Приймайте в свої ряди
Вже десь з пів року сижу на форумі та слідкую за роботою форумчан, ось вирішив розповісти свою історію: намір придбати собі бусика вже мав давно оскільки трохи займаюсь ремонтом авто то необхідна машинка для перевезення інструменту. Т3 попався мені випадково, його я виміняв на дві мазди 626 1985 року одна з яких після поцілунку з бетонним містком, а інша це був тільки кузов з ходовою(донор). Помінятись запропонував сам власник бусика оскільки він в нього стояв без діла кілька років, а його сину мазда сподобалась, я оглянув пацієнта - кузов супер є тільки дві дири під водійським сидінням та потрібно міняти частину арки біля кришки бензобака, все інше по кузову в чудовому стані, двигун бензиновий 1.9dg це його основний мінус, власник пообіцяв що відремонтує двигун, мовляв там тільки коліно відшліфувати і вкладиші поміняти, і я поїду на ньому додому, я погодився на обмін, але не все так просто, після розборки двигуна виявилось що потрібно міняти поршневу. Почитавши форум і подивившись ціни на запчастини я зрозумів що дешевше буде поставити дизель, потіс випадково натрапив на тему andrey_leon і купив в нього за символічну ціну 1.9df, по словах Андрія в двигуні нова поршнева, двигун просто не заводиться після переборки. Перевірив компресію і зрозумів чому не заводиться 8-4-0-0. Скинув кришки клапанів а зазори на клапанах такі що можна палець всунути, вирішив вже зняти головки та подовитись як там поршнева. Масло в двигуні було чисте, після зняття головок я був дуже приємно здивований, гільзи та прокладки дійсно нові, поршні чомусь старі, вирішив далі не розбирати. Знявши голови вирішив притерти клапани та довести канали, одна з тих головок що прийшла з двигуном мені не сильно сподобалась оскільки мала великі раковини від поганого антифризу, вирішив поставити свою. Розсухаривши голови зрозумів що необхідно поміняти втулки клапанів, хто таке робив на опозиті? може хто знає з якого матеріалу виточити втулки?
планую віддати клапани на шліфовку та виточити нові втулки під шліфовані клапани та в плюсі по зовнішньому діаметрі щоб була хороша посадка. Розібравши свою головку що була на бусі виявив що на клапанах тільки по одній пружині і встановлені сальники клапанів, колхоз як на мене, клапан занадто швидко буде обертатись через відсутність пружини. Вибачте фото покищо нема