Б.А.Р писал(а):dimon11 писал(а):Ну що.......Питання закрите.
Маю тепер.....CARAT....в орігіналі.
Всім Дякую.
не забудь
Дуже дякую.
Мені ще треба все пережити.........
зняти з обліку, поставити на себе.....з другим движком.
Б.А.Р писал(а):dimon11 писал(а):Ну що.......Питання закрите.
Маю тепер.....CARAT....в орігіналі.
Всім Дякую.
не забудь
dimon11 писал(а):Ну що.......Питання закрите.
Маю тепер.....CARAT....в орігіналі.
Всім Дякую.
dimon11 писал(а):Мені ще треба все пережити.........
зняти з обліку, поставити на себе.....з другим движком.
leopolis писал(а):Дай хоч ссилку де купляв, якщо є. Карат в оригіналі - це празник...
leopolis писал(а):Ти молодець, але будеш двічі молодець, та що там двічі - тричі, чітиріжди, якщо націлишся на реставрацію рідного опозиту. Дизель - не для офісу на колесах. Бензинка дасть крейсерську стодвацить, а з рідною опозиткою це культурна спадщина і виставковий варіант.
Ти ж не збираєшся перетворювати карат в щоденну дуповозку?
Andriy_123 писал(а):Поздравляю! Шикарный аппарат!
Я, когда своего покупал 4 года назад, тоже мог купить Карат за 5000, серого цвета в родной краске, 1,9D, но хотел Мульт с диваном, купил не оригинал и сильно уставший...
До оригинала, бампер такой же как в мульте. Родные диски на 12 отверстий есть ?
dimon11 писал(а):А ще...хочу трохи підняти машинку.
І поставити дискові назад......і т.д
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 7