leopolis » 01 апр 2017, 12:21
Найкращим профі-консультантом був чукча зі старого радянського анекдоту.
...засадили геологи в тайзі свій всюдихід. Махаються з ним годину, другу, всі перемазалися, а він ні туди ні сюди. А тут чукча на своїх лижах з короткою люлькою, дивився-дивився на їх двіжняк, та й каже - хай вождь геологів дасть чукчі стакан вогняної води, і тоді чукча скаже, що треба робити... Ще через якийсь час, після безуспішних спроб, чукчі налили. Він випив, ще більш примружився і з почуттям власної значимості сказав - ЗДЄСЬ НАДА ТРАКТАР!
Так і тут. Треба розбирати.... Тільки я б почав не з моториста - а з електричного діагноста, потім - паливної апаратури, ну а вже десь в самому кінці - власне залізяки мотору.
Комп"ютерна діагностика найдешевша, але вона може дати корисну інформацію. Діагностика і перевірка паливної - теж ніколи не зашкодить. Навіть якщо все-рівно доведеться потім розбирати циліндро-поршні, ти вже будеш мати певність, що з паливною все ОК.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.