Volkswagen Transporter Dino

Наши машинки - бортовой журнал

Модераторы: stas, Мановар

Volkswagen Transporter Dino

Сообщение Олексій Кудряков » 19 сен 2017, 00:27

Їхав по трасі - нікого не чіпав. за 300 км від Києва на посту Даі виявилося що потрібна ОТК і страховка прострочена. Схуд трохи там і поїхав далі через 10 км запалилася лампочка перегрів, відкривши закрама батьківщини, виявив:
1 - відірвалася трубка ТНВД 2 форсунки (якщо дивитися з боку ременя)
2 - порвався патрубок радіатор-двигун
Спочатку була думка "евакуатор", але після бесід по телефону з людьми і умовлянь дотягнути до населеного пункту, я згадав що є літрів 10 охлаждайкі, ізоляційна стрічка, хомут, гума та дотягнув до Києва на 3х ціліндрах. Як говорив знайомий механік "поршня тримали в руках, але доїхали".
Питання в чому, чи могло порвати трубку ТНВД саму по собі або це справа в форсунці і немає сенсу ставити іншу трубку, спочатку звозити форсунки на перевірку?
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватар пользователя
Олексій Кудряков

 
Сообщений: 141
Зарегистрирован: 27 авг 2016, 11:50
Откуда: Київ
Модель и год выпуска машины: T3 1985
Тип двигателя и объем: 1,6TD JX

Re: Volkswagen Transporter Dino

Сообщение kudrik » 19 сен 2017, 08:48

claytrgthunter писал(а):....чи могло порвати трубку ТНВД саму по собі
... немає сенсу ставити іншу трубку...


....Могло. Як варіант - на трубці видно сліди пошкоджень. Згинали або затискали в лещата
трубки на турбодизелі вирізняються по згинанню.
....є сенс.
Поставити і перевірити, як буде результат.
І обов'язково перевірити всі 4 точки кріплення ПНВТ. Особливо задню точку....Там спец болт и спец гайка
роздаю поради тлф. КС 067-954-03-65 МТС 095-725-07-44
Аватар пользователя
kudrik

 
Сообщений: 695
Зарегистрирован: 07 июн 2011, 23:57
Откуда: Україна. Кривий Ріг.
Модель и год выпуска машины: Таврия-Нова 2005 г.в.
Тип двигателя и объем: 1.2L карб.

Re: Volkswagen Transporter Dino

Сообщение wcrow » 19 сен 2017, 11:28

claytrgthunter писал(а): відкривши закрама батьківщини

;;-))) ;;-))) ;;-)))
Я в закрамах буваю частіше ніж вдома.
Аватар пользователя
wcrow

 
Сообщений: 140
Зарегистрирован: 17 дек 2016, 18:50
Откуда: Житомир
Модель и год выпуска машины: VW transporter T3 1987
Тип двигателя и объем: 1.6 D

Кільця більше на 0,25, поршня старі, колодязі не точилися

Сообщение Олексій Кудряков » 10 сен 2018, 22:58

Досить довго авто простояло, поки я шліфував блок (0,25), голову (0,05), збирав голову і все до купи. Врізав маслофорсункі (блок не турбо). Кільця, вкладиші тоді не міняв, колодязі не точив, зібрав як було. Після початку експлуатації з'ясувалося, що масляний насос все це не тягне і поміняв насос. (дякую Kudrik, за поради як зробити щоб воно взагалі завелося). Відкатав 6 тис., Але двиг димить і жере масло. Таки "дозрів" поміняти поршневі кільця. Точити циліндри зараз не готовий - багато часу знову все це потягне. Думав поміняти тільки кільця. Поршня стоять 76,75, колодязі - цілковите дзеркало. Помилково купив кільця 77. Думаю їх поставити, як Ви думаєте?
ЗИ. Паливна після кап. ремонту.
ЗЗИ Віддав турбіну в кап ремонт
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватар пользователя
Олексій Кудряков

 
Сообщений: 141
Зарегистрирован: 27 авг 2016, 11:50
Откуда: Київ
Модель и год выпуска машины: T3 1985
Тип двигателя и объем: 1,6TD JX

Re: Кільця більше на 0,25, поршня старі, колодязі не точилис

Сообщение Anatol » 11 сен 2018, 15:57

claytrgthunter писал(а): Думаю їх поставити, як Ви думаєте?

Поки Ви "дозрівали" на кільця, то двигун давно дозрів до капіталки. Якщо влаштовує 5-8 тис. і знову знімати, ставте кільця.
067 466 53 10
Аватар пользователя
Anatol

 
Сообщений: 67
Зарегистрирован: 29 июл 2012, 16:21
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: Т3 Сaravella 1987/Т3 Doka 89
Тип двигателя и объем: 1.9d 1Y/1.9TDI 1Z


Вернуться в Клубные машинки

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 23