Vova72 » 27 янв 2018, 14:07
Привіт.Сталося літом,я поїхав до Італії,і в Венгрії прошило теплообмінник і масло в систему пішло...Махався я дуже, поки доїхав,бо спочатку не знав що сталося..А я від незнання,і в чужій країні не мав у кого спитати поради..І я зняв (дурень)термостат,бо порвало патрубок коло нього самий маленький,і явирішив що заклинив термостат,і зняв.(це все на дорозі,вирішувати приходилось одразу,бо там величезні штрафи за такі ремонти...)..І це була моя помилка,я зняв і почало рвати від тиску і пічки і патрубки.."Хлопці,ні в якому разі не скидайте термостат,це не жигуль!!!"Вона в мене і грілася,і кипіла,я думав що голові-капець!Бо почало потім піддувати в систему..Я поміняв прокладку під головою,і дути перестало.Замінив пічки(радіатори) і патрубки на нові,і машина навіть влітку не грілася,щоб аж спрацював вентилятор,...(лише раз було),і пічки були не гарячі.Парадокс в тому,що нижній патрубок чомусь холодний...???,а температура на датчику 90..Замінив три термостати,-всі перевіряв, діючі,тільки з різною температурою відкривання... Ніби й добре що не гріється літом,але ще є зима!Ось така історія..Зараз ще й догрівайка не спрацьовує,датчика відсіяв...)ну я писав). Наразі дякую всім!