Vagonettka писал(а):из под датчика тормозов сочится соляра
leopolis писал(а):Vagonettka писал(а):из под датчика тормозов сочится соляра
???
leopolis писал(а):Гільзовка під старі поршня?
Якщо поршень зносив циліндр-блок під ремонт - а це півмлн тяжкого життя як пити дати, то хіба може він залишитись здоровим - чисто теоретично?
Нехай фольсксовский чавун - пористе гівно, і Конотопська Гільза його облагородить. Але старі змучені поршня від того-ж фолькса бракороба? Якщо ти противник розточеного циліндра під новий поршень бо гільза при ремонті теоретично краще, тут ще якось можна погодитись (хоч це більше залежить не від теорії а від того що вчора пив гільзувальщик). Але старі поршня... геометрія, розбитість канавок - я б навіть не міряв, бо хіба бувають чудеса?
Хоча звичайно, все залежить від задачі, яку ти ставиш перед ремонтом.
leopolis писал(а):ніж плюс нові пошня
leopolis писал(а):190 - це фантазія, бо може бути а може і не бути.
leopolis писал(а):Гільзу теж під поршень підганяють і хонінгують? Нагадай, скільки це коштує.
Vagonettka писал(а):,все за полмиллиона пробега,один хрен делать
leopolis писал(а):Покоління "простих" турбо чи ТДІ - це вже минуле. І пошук живого донора для нього - набагато складніша процедура ніж 5 років тому. Тут передбачуваний результат дасть або кваліфікований ремонт, або перехід на нову генерацію ТДІ.
leshiy_40 писал(а):Vagonettka
-фото в студію...
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1