leopolis писал(а):Дім, я ніколи не пересікався з РР. Мав кілька малозначущих розмов по телефону і усьо...
А людину - гандониш... Припаяний замість росходоміру обманка-діод (думаю там так бо це загальна практика) - це по-твоєму "вирізаний з ЕБУ" росходомір, чи розходомір "вирізаний з системи двигуна"? У мене таке враження - ти повторюєш чужі слова, не дуже розуміючи їх значення... вибач, якщо я помиляюсь.
Звичайно, якщо ти домовився на "АФН під ключ", а отримав такого мутанта з не-афн турбіною - то це зальот... але якщо йшлося про тді на бус - то це цілком тді на бусі. Якщо паливна апаратура на такому мутанті збалансована з турбіною - то чому б і ні?
"Ржава турбіна" - це дитячий садок...
leopolis писал(а):Звичайно, якщо ти домовився на "АФН під ключ", а отримав такого мутанта з не-афн турбіною - то це зальот... але якщо йшлося про тді на бус - то це цілком тді на бусі. Якщо паливна апаратура на такому мутанті збалансована з турбіною - то чому б і ні?
"Ржава турбіна" - це дитячий садок...
Andriy_123 писал(а):leopolis писал(а):Звичайно, якщо ти домовився на "АФН під ключ", а отримав такого мутанта з не-афн турбіною - то це зальот... але якщо йшлося про тді на бус - то це цілком тді на бусі. Якщо паливна апаратура на такому мутанті збалансована з турбіною - то чому б і ні?
"Ржава турбіна" - це дитячий садок...
Теоретически, бусовская турбина ККК от 1.6TD JX на родном моторе подхватывает ,если не ошибаюсь, ~ 2200-2300 и на 2500 уже дает наддув (она рассчитана под бус похватывать с более низких оборотов, в сравнении с легковушкой). А на моторе 1.9 за счет большего выхлопа должна нагнетать еще раньше, что есть очень хорошо. Я последние два года ездил на гольфовской турбине Гаррет с бОльшей улиткой, она раскручивается хуже, с 2500-2600, на трассе хорошо, но по городу надо крутить мотор.
На тди турбины с изменяемой геометрией, т.е расширенный диапазон, подхват тоже с низов.
Я кроме своего мотора других не видел, поэтому не знаю как на тди устроена работа турбина-мозги-тнвд и как ведет себя обычная турбина, нужно измерять и сравнивать. Леполис верно подметил...
И не маловажно состояние древней турбины.
Klaviat писал(а):Іржавий равлик з зовні чи з середини? Є різниця.
028 103 101 AD Блок цилиндров с поршнями 1Z,AHU,AFN
028 103 383 BP Прокладка ГБЦ 1,45MM 1 отверстие 1 1Z,AHU,AFN
028 103 483 G Прокладка крышка клапанного механизма 1 1Z,AHU,AFN
Диаметр цилиндра [мм] 79,5
З усього вище сказаного та технічної документації можна зробити висновок що 1Z AHU AFN доволі однакові мотори з зовні і мають відрізнятися лише декількома запчастинами щоб "наколядувати" різницю в 20 кінських сил та декілька Ньютонів крутного.
Тобто при бажанні можно з блоку AHU наворотити AFN і навпаки, з AFN зробити 1Z.
І знову ж якщо принципово мати саме AFN то це потрібно тільки знімати все з машини на якій встановлено саме AFN. До останньої фішки підмоторного... це потрібен донор з усіма похідними і аутентичність AFN не підлягає сумніву (цікаво - хтось купляв собі цілого донора заради AFN ? ) .
А якщо потрібно вийти на показники AFN - то з чого буде равлик або форсунка обо датчик масла і як зроблені мозги, на мою думку, не має сенсу. Головне результат.
А от якщо встановленый блок 1Z або AHU або AFN з навісним на бажані показники (показники AFN) не виходить то треба шукати причину і це вже питання друге.
Думаю що звинувачення в "криворукості" то одне і це можна вирішити при бажанні. Недосолений суп можна виправити.
А от звинувачення щодо дій які по суті не могли бути вчинені в силу обставин які виключають такі дії то
Klaviat писал(а):dimon11
Так вже склалось що довелось поїздити.. але то не суть.
Я притримуюсь такого приципу - приїхав колеса відбалансувати - заплатив. Виїхав - на трассу - балансу не має - на то й же шиномонтаж в той же час і не колихає мене черга. І так до тих пір поки не відбалансують.
Так це я до чого ... А-а! Навіть при 2.5 acv переведення мозгами равлика в аварійний режим(типу перевищення тиску надува) призводить до міркуваннь що під капотом 1.6
Це лише одна із розповсюджених причин.
Ну а якщо на цю причину спиратись - який тиск твого равлика на моторі?
dimon11 писал(а):Klaviat писал(а):dimon11
Так вже склалось що довелось поїздити.. але то не суть.
Я притримуюсь такого приципу - приїхав колеса відбалансувати - заплатив. Виїхав - на трассу - балансу не має - на то й же шиномонтаж в той же час і не колихає мене черга. І так до тих пір поки не відбалансують.
Так це я до чого ... А-а! Навіть при 2.5 acv переведення мозгами равлика в аварійний режим(типу перевищення тиску надува) призводить до міркуваннь що під капотом 1.6
Це лише одна із розповсюджених причин.
Ну а якщо на цю причину спиратись - який тиск твого равлика на моторі?
Вся информация будет позже. И по эбу и по равлику и по всему остальному.
Причина будет найдена.
Просто...типа мастер рома, даже не скрывает...что Специально что то сделал НЕ ТАК КАК НУЖНО!!!!
Ну так Флаг ему в руки и т.д
Наверное при таком отношении к клиентам, у него очередь будет только расти.
К сожалению....деньги я не печатаю.
Всему своё время.
Klaviat писал(а):dimon11 писал(а):Klaviat писал(а):dimon11
Так вже склалось що довелось поїздити.. але то не суть.
Я притримуюсь такого приципу - приїхав колеса відбалансувати - заплатив. Виїхав - на трассу - балансу не має - на то й же шиномонтаж в той же час і не колихає мене черга. І так до тих пір поки не відбалансують.
Так це я до чого ... А-а! Навіть при 2.5 acv переведення мозгами равлика в аварійний режим(типу перевищення тиску надува) призводить до міркуваннь що під капотом 1.6
Це лише одна із розповсюджених причин.
Ну а якщо на цю причину спиратись - який тиск твого равлика на моторі?
Вся информация будет позже. И по эбу и по равлику и по всему остальному.
Причина будет найдена.
Просто...типа мастер рома, даже не скрывает...что Специально что то сделал НЕ ТАК КАК НУЖНО!!!!
Ну так Флаг ему в руки и т.д
Наверное при таком отношении к клиентам, у него очередь будет только расти.
К сожалению....деньги я не печатаю.
Всему своё время.
Ну тут я з тобою погоджусь - всі ті "майстри" як щось роблять то роблять по "своєму", а як чогось не розуміють то кажуть треба все нафіг міняти або вирізати або їдь туди де тобі міняли грм це проходили...
Так їздив.SergPassSyn писал(а):Дімон а ти їздив на течику з АФН?
leopolis писал(а):Найгірше, якщо Дімон робить неправильні висновки на своїх суб"єктивних відчуттях. Замінити бензиновий двигун на дизель, залишити бензинову коробку і дивуватись "тупій" машині... Для використання потенціалу будь-якого двигуна - на заводі по феншую будують під нього коробку. Дизель хай навіть тді - це не бензин ніразу. Може тут одна з причин? Тут періодично якийсь дядько лізе з рекламою чіптюнінгу - у них можна зняти потужність двигуна і момент - було-б цікаво, і відразу усе стало б зрозуміло. Бо якщо двигун дає свої чесні коняки і момент - то Дімон неправий, а якщо там 45 кінських від іржавої турбіни - то це зальот для майстра.
Домовляйтесь про стенд - про допустиму похибку - і вперед, оплатить банкет той, хто неправий. Це був би правильний вихід з суперечки - я так думаю.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1