катаюсь по Німеччині, збираю вантажі до України
Багаторівневі розв"язки
Поло Арлекін
безпечність німців на мокрій дорозі вилазить іноді боком
дойче зольдатен їдуть
мої трудові будні - готую вечерю
новий мерс сітан (на базі рено кенгу)
поліцай, як кажуть поляки, "на хуляйнодзе" (на самокаті)
ріжуть гіляки, аби не падали потім на дорогу
ще зольдатен
їду на Польщу
а це доріжка в Польщі, най їх шляк трафить з такими стежками - мій бус займає 80% ширини тої "дороги", а узбіччя як такого нема - від зустрічних доводиться "втикатись" в дерева
а ці дерева не маленькі
хотілося-б там влітку промайнути!
це знаки в Польщі, вони означають що починається чорна точка - місце де на дорозі найбільша концентрація ДТП із жертвами, на знаку завжди вказують кількість постраждалих та померлих на відрізку цієї дороги за певний період. У нас такі місця називають "чортовими" чи "гиблими", до речі, коли я вчився в інституті - наші викладачі пропонували уряду внести зміни у ПДР, а саме застосувати такі знаки для позначення місць концентрації ДТП, "чортові місця", місця із активними геофізичними аномаліями, але довбана влада ці пропозиції відхилила
а це кінець такого місця, позначається відповідним знаком.