Неисправности, проблемы и ремонт дизельных двигателей.
Модераторы: stas, Мановар
вадім » 23 июн 2016, 14:55
Вирішив прокачати счеплення.
Вижав разів 3,тримаю педаль. Колега привідкрутив на робочому циліндрі штуцер. Педаль провалилась. Закачувати нульььььььььь. Потрібна інфо допомога.
-
вадім
-
- Сообщений: 18
- Зарегистрирован: 07 июл 2015, 22:51
- Откуда: Луцьк
- Модель и год выпуска машины: 1994
- Тип двигателя и объем: AAВ 2.4
aircooled » 23 июн 2016, 15:35
Скоріше за все циліндр виходив своє, мабуть поршень підклинило. Циліндр дуже старий і ніколи не мінявся? Тоді треба знімати, розбирати і дивитись в якому стані дзеркало. Можливо реанімувати заміною манжетів, правда тільки у разі нормального дзеркала, у іншому випадку марна трата коштів на рем-комплект. Гідравлічна рідина була дуже брудна?
-
aircooled
-
- Сообщений: 9
- Зарегистрирован: 21 июн 2016, 01:16
- Модель и год выпуска машины: VW-T2
- Тип двигателя и объем: 2,0
вадім » 23 июн 2016, 16:58
рідина чиста.Знімав головного .Закривав вхідний отвір пальцем- втягує.Якщо качнути ,викидає залишки рідини.Але коли ставлю назад результат
-
вадім
-
- Сообщений: 18
- Зарегистрирован: 07 июл 2015, 22:51
- Откуда: Луцьк
- Модель и год выпуска машины: 1994
- Тип двигателя и объем: AAВ 2.4
kudrik » 23 июн 2016, 19:32
вадім, не прокачуй натискаючи на педаль. Дай в бачок з торм. рідиною невеликий тиск. Від ручного насосу. Штуцер на робочому циліндрі привідкрити. Так прокачують систему на заводі
роздаю поради тлф. КС 067-954-03-65 МТС 095-725-07-44
-
kudrik
-
- Сообщений: 695
- Зарегистрирован: 07 июн 2011, 23:57
- Откуда: Україна. Кривий Ріг.
- Модель и год выпуска машины: Таврия-Нова 2005 г.в.
- Тип двигателя и объем: 1.2L карб.
вадім » 24 июн 2016, 08:39
Сьогодні попробую ще і так.
-
вадім
-
- Сообщений: 18
- Зарегистрирован: 07 июл 2015, 22:51
- Откуда: Луцьк
- Модель и год выпуска машины: 1994
- Тип двигателя и объем: AAВ 2.4
вадім » 24 июн 2016, 18:05
Нарешті.Не ідеал але прокачав до тогож рівня як було.(треба звернутись до спеців).
ВИЖАВ педаль
Дав тиск з допомогою резинової груші в трубку до головного.Разом з тим закачав рідину в трубку від робочого циліндра,щоб аж педаль стала на місце.
Закрутив.
Ще добавив рідини церез штуцер на робочому циліндрі.
ЯКОСЬ ТАК
-
вадім
-
- Сообщений: 18
- Зарегистрирован: 07 июл 2015, 22:51
- Откуда: Луцьк
- Модель и год выпуска машины: 1994
- Тип двигателя и объем: AAВ 2.4
вадім » 24 июн 2016, 18:07
Кудріку дякую за наводку.
-
вадім
-
- Сообщений: 18
- Зарегистрирован: 07 июл 2015, 22:51
- Откуда: Луцьк
- Модель и год выпуска машины: 1994
- Тип двигателя и объем: AAВ 2.4
Вернуться в Дизельные двигатели
Кто сейчас на форуме
Сейчас этот форум просматривают: Bing [Bot], Google [Bot] и гости: 6