Український Клуб - Форум Шанувальників Німецьких Бусиків Volkswagen Club
Все про Volkswagen VW Bus T1 T2 T3 T4 T5 LT Crafter Caddy - технічні параметри, ремонт, сервіс, обслуговування, запчастини, поради по ремонту та обслуговуванню
Скоріше за все циліндр виходив своє, мабуть поршень підклинило. Циліндр дуже старий і ніколи не мінявся? Тоді треба знімати, розбирати і дивитись в якому стані дзеркало. Можливо реанімувати заміною манжетів, правда тільки у разі нормального дзеркала, у іншому випадку марна трата коштів на рем-комплект. Гідравлічна рідина була дуже брудна?
вадім, не прокачуй натискаючи на педаль. Дай в бачок з торм. рідиною невеликий тиск. Від ручного насосу. Штуцер на робочому циліндрі привідкрити. Так прокачують систему на заводі
роздаю поради тлф. КС 067-954-03-65 МТС 095-725-07-44
Нарешті.Не ідеал але прокачав до тогож рівня як було.(треба звернутись до спеців). ВИЖАВ педаль Дав тиск з допомогою резинової груші в трубку до головного.Разом з тим закачав рідину в трубку від робочого циліндра,щоб аж педаль стала на місце. Закрутив. Ще добавив рідини церез штуцер на робочому циліндрі. ЯКОСЬ ТАК